Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä BigFatMama

  1. B

    Keltanokat liikenteessä

    Kiitos :flower: Piti ihan kirjautua taas vaihteeksi.Harvemmin täältä asiallisia vastauksia tulee,heti vaan haukutaan pösilöksi :/ Lapsi sai kuulla et tuommoisia saa ja toki se mua tenttaa et mistä ja milloin etc....
  2. B

    rv 33 perätila, vieläkö on kääntynyt?

    Meillä esikoinen oli pt rv36 asti,heti kun alettiin uhkailemaan kääntämisellä niin vauva teki yllätyskäännöksen :) Makasin sohvalla kyljellään katsomassa tv:tä ja sit tuntui kauhea muljahdus,sattui ihan kamalan kipeää ja tuntui et maha repee,onneksi kuitenkin kääntyi ihan itse :D
  3. B

    Kuka antanut HETI vastiketta?

    \ Kuului tähän aiheeseen miten? :whistle:
  4. B

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    :wave: Minä -79,mies -81 kolme lasta -00,-03 ja -05
  5. B

    Mahduitko vanhoihin vaatteisiin sairaalasta koitudutta?

    Olen mahtunut kaikkien kolmen jälkeen,ekassa tuli 7kg jotka jäi heti synnytykseen,tokassa tuli 6kg jotka jäi myös synnärille ja kolmannessa tuli 4kg ja synnytyksen jälkeen paino oli -3kg lähtöpainosta. Tietysti sitä löysää nahkaa oli,mut mahduin silti vanhoihin vaatteisiin.
  6. B

    Kuka antanut HETI vastiketta?

    Kolmonen sai jo sairaalassa tuttelia,kun luovutettumaito oli vähissä. Kotona jatkoin heti tuttelin antamista oman maidon jatkeeksi...
  7. B

    Vauvan laskeutuminen

    Esikoinen laskeutui jo aikaisin,kakkonen oli aamulla rv39+3 korkealla ja "pää irti" terveydenhoitaja sanoi et ei tule vielä piiitkään aikaan...neiti syntyi samana iltana ;) Kolmonenkin pysyi ylhäällä synnytykseen saakka.
  8. B

    hassuja yritysten nimiä?

    Baari nimeltä Kalpea Kukko :x
  9. B

    "vahingot" synnytyssängyllä

    Ponnistuksen aikana kaikilla 3 kerralla on tavaraa tullut ja normaalia se on :D
  10. B

    Vihreä lapsivesi

    \ Näin minullekkin sanottiin et vauva säikähtää rajuja supistuksia-->nopea avautuminen.
  11. B

    Vihreä lapsivesi

    \ Pitkittynyt synnytys? Kuin nopeaa meillä olis pitänyt syntyä kun kesto oli nytkin vain 2t :laugh: (okei,mut todellakin yleensä,ei aina)
  12. B

    Vihreä lapsivesi

    \ No niin...eli meidän lapsi syntyi rv39+3,syöksyllä ja napanuora oli 6krt kaulanympäri,eli ahdistuksesta ilmeisesti kakkasi...
  13. B

    Ekasta episiotomia mites seuraava?

    ekassa tehtiin,tokassa ja kolmannessa ei...naarmuakaan ei tullut :)
  14. B

    Ponnistuksen tarve?

    ei tullut tarvetta ponnistaa,ponnistin kun käskettiin. näin kaikissa kolmessa.kahdessa ei ollut mitään kivunlievitystä joten tuntoa oli,mut sitä tunnetta ei tullut...ponnistukset kestäneet 28min,4min ja 6min.
  15. B

    Paljonko lihoit/laihduit raskausaikana?

    ekasta tuli 7kg jotka jäi synnytykseen,kakkosesta tuli 6kg jotka jäi synnärille ja kolmannessa tuli 4kg ja synnytyksen jälkeen painoin 3kg vähemmän kuin ennen raskautta.

Yhteistyössä