Kiitos :flower:
Piti ihan kirjautua taas vaihteeksi.Harvemmin täältä asiallisia vastauksia tulee,heti vaan haukutaan pösilöksi :/ Lapsi sai kuulla et tuommoisia saa ja toki se mua tenttaa et mistä ja milloin etc....
Meillä esikoinen oli pt rv36 asti,heti kun alettiin uhkailemaan kääntämisellä niin vauva teki yllätyskäännöksen :) Makasin sohvalla kyljellään katsomassa tv:tä ja sit tuntui kauhea muljahdus,sattui ihan kamalan kipeää ja tuntui et maha repee,onneksi kuitenkin kääntyi ihan itse :D
Olen mahtunut kaikkien kolmen jälkeen,ekassa tuli 7kg jotka jäi heti synnytykseen,tokassa tuli 6kg jotka jäi myös synnärille ja kolmannessa tuli 4kg ja synnytyksen jälkeen paino oli -3kg lähtöpainosta. Tietysti sitä löysää nahkaa oli,mut mahduin silti vanhoihin vaatteisiin.
Esikoinen laskeutui jo aikaisin,kakkonen oli aamulla rv39+3 korkealla ja "pää irti" terveydenhoitaja sanoi et ei tule vielä piiitkään aikaan...neiti syntyi samana iltana ;) Kolmonenkin pysyi ylhäällä synnytykseen saakka.
ei tullut tarvetta ponnistaa,ponnistin kun käskettiin. näin kaikissa kolmessa.kahdessa ei ollut mitään kivunlievitystä joten tuntoa oli,mut sitä tunnetta ei tullut...ponnistukset kestäneet 28min,4min ja 6min.
ekasta tuli 7kg jotka jäi synnytykseen,kakkosesta tuli 6kg jotka jäi synnärille ja kolmannessa tuli 4kg ja synnytyksen jälkeen painoin 3kg vähemmän kuin ennen raskautta.