Kuka antanut HETI vastiketta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sartsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa Vaan!

Meillä saa tämä kakkonen vastiketta äidinmaidon lisäksi, kun ei sitten Suursyömärille tissimaito riitä...Isoveljensä sai suoraan pelkkää vastiketta kun rintamaito ei noussut ollenkaan ekalla kerralla.

Meillä kans tytär saanut korviketta jo sairaalan keskolassa (ei keskonen, äidillä diabetes) ja korvike jatkui myös kun kotiin tulimme. Nyt tytär reilu 7kk. Ja hyvin kasvaa, mut omaa tahtiaan. :heart:

:wave: Mä oon huoletta antanut ja sairaalassakin sai, kun sitä maitoa ei juuri herunut. Eipä ole napero valittanut... ;) Nyt tosin sitä Metopram-nimistä lääkettä popsin. Katsotaan saadaanko maidon tulo kunnolla lähtemään käyntiin. Jos ei saada, niin sitten nannia vaan jatkossa, mitä siitä turhia paineita ottamaan, kun kasvaa ne lapset korvikkeenkin voimilla ihan hyvin. ;)

Mä olen antanut NAN-korviketta heti alusta lähtien tissin lisänä,kun ei viitsi pientä huudattaa...Tyttö kohta 2 viikkoa vanha.Nyt alkaa oma maito pikkuhiljaa riittämään.Neuvolan tädille sanoin että minä hoidan lapseni omalla tavallani ja aion pysyä tervejärkisenä väsyttämättä itseäni...rupesi arvostelee mun korvikkeen antoa,mutta hiljeni lopulta. :flower:

Molemmat saivat korviketta sairaalassa ensimmäisinä päivinään kun maito ei vielä noussut ja paino sekä sokerit laskivat. Maidon nousun myötä korvike jäi itsestään pois.

Pulloilua jatkettiin esikoisen osalta viiden viikon ikään asti pumpatulla maidolla kun imeminen ei meinannut sujua. Sittemmin pärjättiin rinnalla jonnekin 9-10kk ikään asti hienosti. Eli meille korvikkeesta ei ole ollut mitään haittaa, enkä sen takia jaksa stressata.

Yhteistyössä