Hakutulokset

  1. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Nyt on hyvin nousussa :) Täällä pojalla nenä räessä ja esikko yskii :( Nyt molemmat nukkuvat ja mä koitan kangeta päivä saunaan :) Jos sais pitkästä aikaa olla rauhassa? :p
  2. Emppu788

    Kondomin käyttö parisuhteessa

    Ennen raskautta söin e-pillereita jotka eivät sitten enään sopineet synnytyksen jälkeen...Sen takia kumit on meillä käytössä :) Mutta silloin kun söin pillereitä ei kumia tarvittu :)
  3. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Mä aloin antamaan kiinteitä jo 3kk iässä :) Kun ei millään meinannut toi herran paino lähteä nousuun ja neuvolassakin siitä aina napistiin jjne...Mulla ollut jo kolmet menkat :kieh: Nyt täytyy lähteä kauppaan kun neiti tuolla jo huutelee :wave:
  4. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Taan pojalla komea nimi :heart: :D Meillä molemmat tykkää reissaamisesta :) Tosin nyt kun neiti on vanhempi niin alkaa tulla takapenkillä tylsää...Täytyy olla kaiken maailman virikkeitä siellä :) Nyt täytyy men syömään ja jatkaa myöhemmin lisää :)
  5. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Täällä mies ollut lomilla ja ite/lapset olleet välillä kipeenä niin ei ole tullut kirjoiteltua :ashamed:
  6. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Tosta taudista kun selvisin niin iski flunssa :headwall: :headwall: :headwall: Meillä keväällä 08 pottiltiin tosi hyvin :) Kunnes kesällä tuli lakko ja vasta nyt on alkanut taas tottua pottailuun :) Meillä esikko on kotona on ilman vaippaa ja menee potalle kun tulee hätä...Vaipan saa...
  7. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Helou!! Täällä taas :) Mä olen viikon ajan ollut kipeä eikä vieläkään ihan heti helppaa :( Eli mahaa on sattunut ja samalla oksettanut...Mut mitään ei ole kuiteskaan tullut vaikka oksettaa...Sit eilen meni maha jatkuvasti löysälle <_< Ei auttanut muu kun mennä illalla päivystykseen ja lääkärin...
  8. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Vielä ei ole...Ei oo muuten neuvolassakaan tosta mitään puhuttu... Mä kävin sitten viime yönä synnyttämässä :D Harmi vaan kun poju herätti mut kesken unen niin en tiedä kumpi syntys :) Sitä mä ihmettelen et mitä mun ex kamu teki unessa?Mä sit taas en jaksa noita sivuvaikutuksia niin sen...
  9. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Hemputti :headwall: Viimeviikon ma alotin sitten pillerit jotka lopetin saman tien :D Heräsin keskellä yötä kamalaan oloon ja sit pit käydä oksentamassa...Luulin että aamulla helppaa mutta ei :headwall: Sit tas vaan oksenneltiin ja maattiin sohvalla...Sit päätin että en niitä syö :) Nyt sitten...
  10. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Meillä nauretaan/jokellellaan kovin :) Tykkää siitä kun ottaa syliin ja alkaa puhelemaan niin että nostaa vauvan naamaa oman naaman lähelle :) Mulla on kauhea hiki päällä |O Tää päivä on tullut siivottua ja siivottua :) Äiskä kun saapuu huomenna niin pitää olla siistiä ettei tarvi...
  11. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Teilläkin on muuten tämä edessä :D http://www.ipanapa.fi/flash/karaoke2.swf
  12. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Että sais pillerit alotettua :) Reissu meni mukavasti vaikka to ja pe satoikin hiukan vettä :)
  13. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Tervetuloa ja onnea paljon LumiPyry73 :flower: Ei vieläkään kuukautisia *huoh* Huomenna lähdetään Tampereelle ja perjantaina Ikaalisiin =) Tullaan kyllä pe illalla sit jo takaisin kotiin...Kuhan diili loppuu niin painun pehkuihin :wave:
  14. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Olin Turussa ja hesassa :) Eli täällä tas :) Missäs on mun kuukautiset? Mulla ollut kuukautiset viimeksi 2.6 ja kesti viikon eikä näy vielä missään :o Eli kp 35 nyt menossa... Miten teillä on noi kierrot mennyt kuukautisten alettua?
  15. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Ke Turkuun ja su takaisin :) To sitten Hesaan keikalle ja päivä ilman lapsia :p :D
  16. Emppu788

    JOKOS LAPSILISÄT ON TUHLATTU. MULLE JAÄI VIELÄ VÄHÄN SIITÄ 436e

    Lapsilisät menee lasten tlille :) Jotenka ei ole tuhlattu :)
  17. Emppu788

    Saako syötäviä kakkukuvia kaupasta vai pitääkö tilaa netistä?

    Mä kävin lähileipomossa tekemässä sellaisen :) Mä en oo kaupoissa kyllä nähnyt sellasia...
  18. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Mä olen ollut Michaelin keikalla hesassa vuonna -97 Tultiin äsken sisälle kun neiti sitä niin halus :) Pistin nyt sit potut kattilaan ja kiahumaan... Arvatkaas mitä? Mä tiedän yhden naisen jolle syntys tammikuussa vauva ja eilen teki positiivisen testin :o No tällä hetkellä mulla ei oo...
  19. Emppu788

    ***PIKKUKAKKOSET*** Uudet tervetuloa!

    Michael Jackson on kuollut :( Jopas oli uutinen tälle aamulle :( Mutta nyt ulos kahlaamaan lasten altaaseen :laugh:

Yhteistyössä