Kondomin käyttö parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja karkki ilman kääreitä, kiitos!
  • Ensimmäinen viesti
karkki ilman kääreitä, kiitos!
on aivan järjettömyyden huippu. En yhtään ihmettele, kun miehet valittavat että seksiä on vain kerran tai kaksi kuukaudessa. Ei kai kukaan täysjärkinen mies suostu kumi päällä omaa puolisoaan panemaan vuodesta toiseen?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja karkki ilman kääreitä:
on aivan järjettömyyden huippu. En yhtään ihmettele, kun miehet valittavat että seksiä on vain kerran tai kaksi kuukaudessa. Ei kai kukaan täysjärkinen mies suostu kumi päällä omaa puolisoaan panemaan vuodesta toiseen?
on tuo omani ainakin suostunut. kun ei kerta lisää lapsia halua, mä olen kokeillut niin kierukat ja pillerit (huonoja kokemuksia molemmista), mies ei halua kuullakkaan mitään "putkien katkasemisista" joten. kumi tai selibaatti.. arvaa kumman mieheni valitsee.. no kumin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja karkki ilman kääreitä:
Ei kai kukaan täysjärkinen mies suostu kumi päällä omaa puolisoaan panemaan vuodesta toiseen?
Aamen ja hallelujaa.

Eikä kukaan täysjärkinen nainenkaan suostu ottamaan karkkia kääreet päällä vuodesta toiseen, sanon minä :D
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:
Kannataskos etsiä netistä tietoa ennenkuin vastailet tänne. Vai ehkäisykeino keskeytetty yhdyntä.
No kylläpä hyvinkin! Abortti hyvä vaihtoehto tai sitten pitää lapsi.
Kondomia en käytä kuin vieraissa!

 
Aha.. Ite kyllä joskus käyttäny tuota lastien heittämistä muualle, mutta kyllä siinä sai aina olla sydän syrjällään että tuleeko menkat ja muutamaan kertaan ostettu kauhuissaan raskaustestikin kun menat olivat syystä tai toisesta myöhässä. Minulle onneksi pillerit sopivat, joten saan namia ilman kääreitä :p
 
Eversti
on kätevä ja hygieeninen apuväline parisuhteessa eläville Suomi-tytöille ja Suomi-pojille silloin, kun yhdyntä tapahtuu esimerkiksi maavoimien yötaisteluharjoituksissa. Merivoimien yötaisteluharjoituksissa tilanne on hieman toinen, pesuveden määrä on useimmiten rajoittamaton, mutta sen sisältämä suola voi ärsyttää joitakin pimppejä.
 
Tinii harmaana
Kun tämä raskaus on ohi niin meille mieheni kanssa ainoa vaihtoehto on kumi.
Hormonaalinen ei käy, kierrukka ei käy ja keskeytetyn yhdynnän tuloksena on jo yksi raskaus joka tosin meni kesken valitettavasti.

Piuhat varmaan pistetään jommalta kummalta poikki sitten joskus kun on varmaa ettei enempää lapsia haluta, mutta en haluais tollasta päätöstä tehdä 23-vuotiaana vielä.

Kyllähän ne kumit on perseestä mutta parempi sekin kuin ei-toivottu raskaus oman typeryyden takia.
 
-s-
No itse en pysty käyttämään hormonaalista ehkäisyä kun lääkärit ovat sen kieltäneet. Ehkäisyvaahtoja on kokeiltu mutta ne aiheuttivat vaan kutinaa ja kirvelyä ja sotkivat joka paikan. Kuparikierukka on kyllä harkinnassa jossain vaiheessa mutta sitten kun lapsiluku on täynnä. Niinpä kondomia käytetään ja välillä ollaan ilman ns. varmoilla päivillä. Eipähän tuo ukko oo valitellut. Nyt tosin raskausaikana "nautitaan" ihan ehkäisyttömästä seksistä.
 
marsipaani
Alkuperäinen kirjoittaja karkki ilman kääreitä:
En yhtään ihmettele, kun miehet valittavat että seksiä on vain kerran tai kaksi kuukaudessa.
Mua sitten ärsyttää kun aina sanotaan et nainen on se joka pihtaa. Meillä seksiä olis vaikka joka päivä jos se musta olis kiinni. Ja meillä ei ole ikinä käytetty kumia, joten siitä ei ole homma kii.
 
karhu mesikämmen
mun mielestä se on jokaisen parisuhteessa elävän oma asia onko se karkki kääreessä vai ei,ei pitäs muille kuulua! joillekin kumi sopii joillekin ei,toisille taas pillerit kun taas toisille ei.mitä se muille kuuluu miten naapuri toimii ehkäisyn suhteen jokanen huolehtikoon omistaan ja jos on ongelmia ni puhukaa siitä sen seksikumppanin kanssa elkääkä täällä arvostelko toisten tapaa käyttää ehkäisyä.
 
KarO
Meillä on seksiä pari kertaa viikossa, olisi useamminkin jos se minusta olisi kiinni.
Mielummin kondomilla kuin ei ollenkaan odotellessa lapsen syntymän jälkeen että saa ehkäisyasiat kuntoon.
 
Tanja
Minkäs teet, jos ei käy pillerit, eikä kierukat, et tahdo sterilisaatiota vielä kun heppailet onko lapsiluku kuitenkaan vielä tässä, ja ei siis miestäkään "kuohita". Mitä ehkäisytapaa silloin käytät? Kyllä meillä ainakin sujuvasti kumeillaan, vaikka teiniseltä se tuntuukin mutta toisaalta ei viitsi vielä ruveta leikkimäänkään ajatuksella uudesta lapsesta, kun nuorimmainen on vielä näinkin pieni... Ja mikäli jatkossa päädymme siihen, että lapsia ei enää tule, niin silloinkin otaksun meidän kumeilevan, ens alkuun ainakin ennen "lopullisia" siirtoja suuntaan jos toiseen...
 

Yhteistyössä