Hakutulokset

  1. S

    Testaa kielitaitosi HS:n äidinkielen ylioppilaskokeessa

    Sait kokeessa pisteitä 54. Kaikista vastaajista 97 prosenttia sai huonommat pisteet kuin sinä. Arvosanasi on laudatur. Sama tulos tuli kirjoituksissa vuonna 1999. :)
  2. S

    Toimitus kysyy asumisesta

    Asumme appivanhempieni nykyisessä kodissa. Eli mieheni lapsuudenkodissa yhdessä miehen vanhempien sekä veljen kanssa. Emme asu Suomessa. Mieheni vanhemmilla on iso maatila, autamme sekä heitä että mies käyttää lisäksi osaa tilasta yrittäjänä. Asumme kaikki tilan suuressa päärakennuksessa...
  3. S

    Sattuukohan kukaan tietämään lentokentän turvatarkastuksesta vähän tarkemmin

    Ja muutama vuosi sitten Düsseldorfissa meinasin myöhästyä lennolta, kun virkaintoinen turvatarkastaja luuli ripsentaivuttajaani huippuvaarallisiksi kynsisaksiksi. Hermostui kun kehtasin epäillä hänen erehtyneen (koska tiesin 200% varmuudella että mitään kynsisaksia ei kassissa ole) eikä...
  4. S

    --2012 yrittävät--

    Pääsisikös tänne vielä mukaan...? Olen 31v. ja kolmatta kuumeilemassa. Olen tälle palstalle joskus vuosia sittensatunnaisesti kirjoitellut mutta en muistanut nickiäkään enää, joten olen käytännössä ihan uusi täällä, joten hei vaan kaikille. =) Olin oikeastaan jo vakaasti päättänyt että...

Yhteistyössä