Hakutulokset

  1. E

    NAISTEN mielestä paras automerkki

    bemari tietysti! musta, madallettu, nahkasisusta, ärhäkkä bensakone joka jättää mammat tila-autoilla liikennevaloihin miettimään että missäs se ykkösvaihde taas olikaan...:P
  2. E

    Voisitko kuvitella itsesi tällaiseen keittiöön? Keittiöremontti edessä.

    hahah, sarkasmi oikein paistaa ruudun läpi ;) no mutta joo, mulla on vähän outo maku (lue: täysin mauton) sisustuksen suhteen, meillä on kaikki valkoista, mustaa ja pinkkiä. ja siis korostan, että ihan kaikki. ollaan aikuisia ihmisiä eikä mitään 14v teinejä, ja niin se vaan ukkokultakin...
  3. E

    Voisitko kuvitella itsesi tällaiseen keittiöön? Keittiöremontti edessä.

    noniin, tässäpä linkki maailman komeimpaan keittiöön! ;) Aijaa.com - 9401405.jpg antakaa mun kaikki kestää.. kuka sponsoroi mulle keittiöremontin? :P
  4. E

    Voisitko kuvitella itsesi tällaiseen keittiöön? Keittiöremontti edessä.

    mullapas onkin keittiössä kirkkaanpinkit kaapistot ;) se oli hätäratkasu kun jäi makuuhuoneen seinästä maalia yli ja keittiön kaapit oli ihan hirveessä kunnossa (harmaaksi kuluneet valkoiset kaapit sinisillä vetimillä) joten nakkasin maalit kaappeihin ja vetimet kokonaan pois - uskomattoman upee...
  5. E

    Kuvia plussatesteistä

    mutta se mun labrassa tehty pissatesti oli selvä negatiivinen, niin ei taida enää olla toivoakaan. menkat on kuitenki myöhässä jo useamman viikon niin näkyishän se raskaus jo missä tahansa testissä.
  6. E

    Kuvia plussatesteistä

    tuli kyllä ihan järkky paha mieli äsken.. soitin siis terveyskeskukseen tuloksia joskus ennen puoltapäivää ja hoitaja sanoi että tulos oli negatiivinen mutta aiko vielä joltain hoitajalta jotain kysyä ja soittaa sit mulle uudelleen. sanoin siis että mulla on menkat myöhässä vaikka kuin paljo. no...
  7. E

    Kuvia plussatesteistä

    kiitos tsempistä! äsken kaveri kiikutti rfsu:n testin ja se oli ihan tyylipuhdas nega. alan pikkuhiljaa olemaan sitä mieltä että tuo predictor antoi väärän plussan, vaikka periaatteessa sen ei pitäisi olla mahdollista. on tää jotain ihan käsittämätöntä ja mieltä rassaa niin hitosti! :(
  8. E

    Kuvia plussatesteistä

    heippa, eilen kävin kyselemässä mielipiteitä oliko mun testissä tosiaan plussa ja itsekin sen kyllä plussaksi käsitin. tänä aamuna labrassa tehty pissatesti oli negatiivinen :/ tää on ihan käsittämätöntä, ku oireet vaan jatkuu mut testi negaa.. HUOH! :(
  9. E

    Kuvia plussatesteistä

    nojoo, just luin netistä nuista ton merkkisistä testeistä ja tulin siihen tulokseen että se varmaan kummittelee vaikka en oikeasti raskaana olekaan. mua vaan närästää ja etoo nyt toista viikkoa, alavatsaa vasemmalta puolen nippailee joka ilta ja muutenki olo on ihan plaah, äsken kävin töistäki...
  10. E

    Kuvia plussatesteistä

    heippa kaikki! Aijaa.com - 52 - 9369543.jpg näkeekö joku tuossa testissä hailakan haamun? minä itse sen kyllä näen mutta onkohan se mun mielikuvituksen tuotoksia, jos se onkin vaan viivanpaikka... :( menkat on nyt useemman viikon myöhässä ja oon tehny useamman negatestin ja kävin viikko...

Yhteistyössä