Voisitko kuvitella itsesi tällaiseen keittiöön? Keittiöremontti edessä.

Joojoo kaikki nuo kuvan tavarat mulle! Vaihtaisin heti tän boksin tuollaiseen asuntoon/sisustukseen.
Musta-valko ruutu lattia on livenä aika "sekava". Ottaa ainakin mun silmiin häiritsevästi keittiössä, kun sellainen ollut, vaik muutoin 50-L tyyli siihen sopikin.
Se valkoinen lautalattia vois passata :)
Muuten kannatan repäisyä ja siitä vaan kohti uudistusta! :D
 
Viimeksi muokattu:
hahah, sarkasmi oikein paistaa ruudun läpi ;) no mutta joo, mulla on vähän outo maku (lue: täysin mauton) sisustuksen suhteen, meillä on kaikki valkoista, mustaa ja pinkkiä. ja siis korostan, että ihan kaikki. ollaan aikuisia ihmisiä eikä mitään 14v teinejä, ja niin se vaan ukkokultakin tyytyväisenä nukkuu yönsä pinkeissä lakanoissa. olohuoneessa on kaksi pikimustaa seinää, ja makkarissa pinkki seinä.

tosin nyt oon alkanu vähän hellittää ton pinkin kanssa, joten meiltä sais tulla ostelee kaikki pinkit sisustuselementit pois ;) samalla pääsee sit maalausavuksi tonne keittiöön :p tervetuloa harmooninen koti!
 
"vieras"
Tee ihmeessä persoonallinen köökki. Mekin tehtiin. Meillä on ihan järjetön keittiö, mutta aivan huippuihana. On riippumatto, takanpäällys, jossa voi oleilla, oranssi takka-leivinuuni yms. Kaikki on riemunkirjavaa.

On hauska katsoa vieraiden ilmeitä. Pari hengenvetoa, sitten itsensäkeräämisilme ja "aika jännä keittiö" -lausahdus. Yleensä ne kuitenkin tykkää nikottelun jälkeen. Meillä on aika jännää muutenki. :D

Semmonen tonttula/huvikumpu/muumitalo -meininki. Hullua, mutta toimivaa ja kotoista.
 
Pinkki sävy ottaa vähän (tai oikeastaan aika paljonkin) silmään, mutta sama puhtaanpunaisena sopisi keittiöön oikein hyvin!

Tunnustus: Oikeastaan luulin, että pinkki sävy on tullut kuvaan vain kamerasta. Minulla kaikki kirkkaapunainen, jonka kuvaan kännykkäkameralla, taittuu yleensä pinkiksi.
 
Viimeksi muokattu:
vrs
Sisäinen Rockabella tykkää, mutta nuo kuvat nyt ei ihan parhaasta päästä ole. Idea siis hyvä, jos uskoo, ettei kyllästy. Itse vaihtelen sisustusta aika tiuhaan, nii keittiön on oltava neutraali, että voi tavaroilla ja tekstiileillä sitten muuttaa kokonaisilmettä.
 


Tämä olis ihan minun keittiö! Olen heikkona turkoosiin. Tosin minulle hellan ja astianpesukoneen turkoosit sävyt olisi jo vähän liioittelua... Ei nyt turkoosia tarvi kuitenkaan ihan joka juttuun hölvätä. :D Muuten tosi omannäköiseni keittiö. Lattiansävykin ihana.

Semmonen shakkiruutulattiakin on kyl kutkutellut. Sellainen voisi sopia myös tuon kyseisen keittiön lattiaksi; niin, että ruudut menevät vinottain. :)

En itse erityisemmin tykkää mistään tyylistä puhtaana, mut fiftarijutuista jotkut asiat on ihan kivoja. Ainakin kaikki pastellisävyt on herkkuja.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
En laittaisin vinyylipenkkejä ja vinyylilattiaa, koska eivät ole terveellisiä, mutta linoleumruutulattia voisi olla kiva. Täälläkin jollakin oli aivan ihana vihreä-beige? -lattia. Jos luet tätä, niin laita taas kuva.
 
Se vähän riippuu. Ite voisin tavallaan tykätä, mutten välttämättä koska mieli muuttuu usein. Jos asunnon aikoo myydä jossain vaiheessa, niin kovin räikeä ja erilainen keittiö voi karsia ostajia melko paljon.. Riippuu ihan vaan siitä, mistä tykkää
 
"vieras"
osaako joku linkata sitä kuvia kodeista tai jotain vastaavaa? siinä oli jollain palstalaisella tosi vinkee valkoinen sänky, semmonen hassun mallinen ja haluais tietää mistä se oli!? tuhannet kiitokset jos joku auttaa! :)
 

Yhteistyössä