Hakutulokset

1. Nappi

**Piinaviikko 22**

Heti ensimmäiseksi Hissukalle onnea matkaan!! Itse olen pettynyt, menkat alkoivat eilen ja, niin, tässä sitä taas ollaan.. Taidan jäädä taustailijaksi ainakin joksikin aikaa, luulenpa että kaikenlainen stressi nyt vaikuttaa tähän raskautumiseen. Yritystä kohta vuosi takana ja jos ei...
  2. Nappi

HOP LOP

MOI!Mitä ootte mieltä Vantaan Hpo Lop:ista?Ollaan menossa huomenna sinne...
  3. Nappi

minkä kokoinen 3kk ikänen?

Prinsessa 3kk 5,3kg ja 56,6cm.
  4. Nappi

**Piinaviikko 22**

Tervehdys kaikille ja hurrjasti toivon kaikille onnea tälle viikolle! Itselläni menkkaoireita, mutta mikähän lie, kun on jotenkin etova olo. Se jotenkin läikähtelee tuo paha olo.. Hmm, jännistystä? No, toivottavasti jotain muuta ;) kp 29/29 (33) testausta olen miettinyt, ja kuten moni muukin...
  5. Nappi

Iltahuutista 23.5!!!!

http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Liiveli&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
  6. Nappi

**Piinaviikko 22**

Minä kanssa aktivoidun, kun pääsee jännäilemään :D Apua, kp 26/29-33. Vielä viikko siis tuskailtava, ennenkuin kannattaisi testata. Suunnittelin jo, että viikon päästä tiistaina testaan, jos ja kun (huomio kuin yltiöpositiivinen:) aihetta vielä.. Toivon kaikille tasapuolisesti plussaa! Kiva...
  7. Nappi

-

http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Liiveli&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
  8. Nappi

Mitä olette mieltä painostani?

\ no tuo nyt ei kerro mitään, miltä oma paino tuntuu.Toiset sairaalloisen lihavat eivät näytä omasta mielestään peilin edessä seisoessaan yhtään ylipainoisilta..."Itsepä kiloni kannan". Yhteiskunta on kumminkin se, joka ne syömällä ittensä hoitoon laittavien kulut maksaa.Kun ei oma järki sano...
  9. Nappi

TIISTAI 15.5 HUUTIS

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Liiveli&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
  10. Nappi

Ai, sulla ei oo maito vielä loppunutkaan!

anoppi jaksaa joka kerta kysyä, mun maidon riittävyydestä. Kun sen toinen miniä lopetteli imetystä, niin muistan sen vaan sanonen, että ei taida maitoo tulla tarpeeks kun on niin isot tissit. En sit tiiä, mikä logiikka tossa on.. :headwall:
  11. Nappi

Ai, sulla ei oo maito vielä loppunutkaan!

anoppi jaksaa joka kerta kysyä, mun maidon riittävyydestä. Kun sen toinen miniä lopetteli imetystä, niin muistan sen vaan sanonen, että ei taida maitoo tulla tarpeeks kun on niin isot tissit. En sit tiiä, mikä logiikka tossa on.. :headwall:
  12. Nappi

*Huutis*9.5.2007

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Liiveli&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
  13. Nappi

Jokainen vastaa omista valinnoistaan,

ja elämäntavoistaan,arvoistaan.Jotkut valinnat vaikuttaa läpi elämän,ja niillä voi olla isotki seuraukset.Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja ei mihinkään
  14. Nappi

Millä puolustat aborttia (abortin puolustajat)?

\ Olis huomattavasti parempi
  15. Nappi

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Moikka! Täällä sitä kuumeiseti odottellaan kesän tuloa ja elo-syyskuuta,et voitais alkaa laittamaan esikoista aluilleen!!!Jotenki on outo olo koko ajan...en millään maltais odotella tota syksyä,vaan aloittaa jo nyt.Mutta sovittu mikä sovittu miehen kanssa! Työkaveri kertoi juuri olevansa 4kk...
  16. Nappi

Millä erosta selviää...

Kaipaat, suret ja itket sitä unelmaa ja haavetta, joka jäi täyttymättä ja elämättä. Et kaipaa ja itke miestä, joka ei ole tasaveroinen kumppani. Eli: sinun on tulevaisuus, ja siellä odottaa joku, joka on oikea juuri sinulle. Mutta kohdatatksesi hänet, sinun tulee ensin löytää itsesi -...
  17. Nappi

MarraskuunVauvat 2006

Meille syntyi 18.11 pieni tytön tyllerö. 3155g ja 50 senttiä pitkä :heart:
  18. Nappi

Äitejä bailaamaan, kiinnostaako ketään?!

Laitakko sähköpostiosoittees, niin voitas tutustua paremmin? :)
  19. Nappi

Äitejä bailaamaan, kiinnostaako ketään?!

Kyselisin että mistä kaupunkista kirjuuttelet ? Nappis ;)
  20. Nappi

Clomifen...

\ Hei. Kysyisin sen verran, että miten sulla käynnistettiin menkat teroluteilla? Monta söit päivässä ja kuinka monta päivää jne.

Yhteistyössä