Minusta on inhottavaa tämä jatkuva lässytys siitä kuinak abortteja ei saa tehdä. Onhan se hyvä sanoa silloin kun ei itse ole joutunut koko asiaa oikeasti miettimään. On helppo sanoa että en minä mitään abortteja tee jos raskaaksi tulee vahingossa sellaisessa elämäntilanteessa että raskaus ei ole täysi katastrofi tai jos tietää odottavansa terveeksi todettua sikiötä. On helppo sanoa että ei tee aborttia jos odottaa yhtä lasta eikä vaikkapa nelosia.
Mutta jos jättää sen abortin tekemättä, mitä tapahtuu? Samat ämmät jotka aborttia henkeen ja vereen vastustavat ovat jatkuvasti lässyttämässä m.unankipeistä bilettävistä yksinhuoltajista tai teiniäideistä jotka järjestään tekevät kaiken väärin. Tai juoruilevat naapurista joka teki lapsen vaikka oli työtön, tai köyhä opiskelija. Tuttava joka teki lapsen vaikka parisuhde oli huono...
Näitä ihmisiä jotka eivät tee aborttia silloin kun syystä tai toisesta tulevat raskaaksi huonoon aikaan, mollataan (myös)näiden abortinvastustajien toimesta koko ajan nettipalstoilla, hiekkalaatikon reunalla, leikkipuiston mammojen kahvipöytäkeskusteluissa... Kun se nainen jättää abortin tekemättä, hänestä tulee yhteiskunnan pohjasakkaa oleva yksinhuoltaja tai teiniäiti jota saa vapaasti haukkua ja herjata sillä itsehän on asiansa sotkenut.
Nämä abortinvastustajamammat itse kyllä useimmat ovat harrastaneet seksiä teininä tai ei-niin-hyvässä parisuhteessa ja säästyneet siltä raskaaksitulemiselta huonossa tilanteessa joten hyvähän se on katsella alaspäin niitä joille käy huono tuuri. Niitä jotka päätyvät yh:ksi, teiniäidiksi, joilla on huono mies ja pieni lapsi ja pankkitili aina nollilla tai joilla on monta lasta pienellä ikäerolla ja vielä kehtaavat valitta etteivät jaksa....
Sama se mitä tekee, jos tekee abortin, on läpimätä p.aska ja jos ei tee, on sitä silti joka tapauksessa. \|O