Hakutulokset

  1. Natte

    Mitä tämä kaikki vinkuminen isien kotihoidontukikaudesta on? Eikös se ollut pelkkä järjestelykysymys xD

    Jos tällä ajatuksella lähdetään, niin sitten pitää kaikki tukeminen lakkauttaa valtion toimesta.Ne, jotka haluaa opiskella, kustantakoon kaiken itse. Ainahan voi säästää etukäteen. Myös työttömyyskorvaus pois, koska kaikkihan pystyvät laittamaan rahaa sen verran sukan varteen, että eivät jää...
  2. Natte

    Maisalle toinen nimi?

    Linnea
  3. Natte

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Onnea Cherrie pikkuisen pojan johdosta! :heart:
  4. Natte

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Tatja, napsautat vaan siitä liity kerhoon kohdasta. :)
  5. Natte

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Cherrie, periaatteessa löytyi nimi aika helposti. Mä olen vaan sellainen jahkailija, että en osaa tehdä sitä lopullista päätöstä. Vielä viimeisellä viikolla ennen ristiäisiä pyörittelin yhtä toista nimivaihtoehtoa. Tytöstä tuli siis Suvi. Muutama viikko vauvan syntymän jälkeen meille molemmille...
  6. Natte

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Unikettu, vieressä meidänkin vauva nukkuu. Alun saattaa nukkua omassa kopassa, mutta ekan syötön jälkeen jää siihen tissin viereen nukkumaan ja näin me nukutaan tosi hyvin molemmat. Lauantaina on meidän neidin ristiäiset. Onneksi järjestelyt on hyvin mallillaan, joten sen puoleen ei ole...
  7. Natte

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Tulihan niitä vauvauutisia. =) Paljon onnea Tiivi-Taavi ja Chrissy! :heart: Meillä myös esikoinen aloittaa koulun ensi syksynä ja tällä viikolla oli kouluun tutustuminen. Tippa tuli linssiin, kun mun eka vauva asteli muiden mukana kouluun. Hirvveetä vauhtia aika tosiaan rientää. Pianhan tää...
  8. Natte

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Tulin kurkkimaan vauvauutisia. =) Chrissyllä taitaa olla hyvinkin pian nyytti sylissä ellei jo ole. Paljon tsemppiä kaikille kohta synnyttäville ja muille odottajille. Mä jotenkin eksyin tänne odotuspuolelle ihan vahingossa, joten päätin sit samalla tulla vähän kuulumisia kertomaan. Meidän...
  9. Natte

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Oikein paljon onnea Sipulisankari! Mä ehdin jo huolestua, kun ei susta kuulunut mitään moneen päivään. Hyvä, että kaikki kuitenkin teillä hyvin. :) Mä olen myös pyrkinyt antamaan omaa maitoa pullosta vähintään kerran päivässä vauvalle, jotta tottuu pulloon. Taapero ei vauvana meillä suostunut...
  10. Natte

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Paljon onnea Alexmama ja Pihlaja! :flower: :) MizzyMazulle ja muille paljon paljon tsemppiä odotteluun! Natte ja Tinja 10 päivää
  11. Natte

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Tervetuloa leijona! :) Ei kannata antaa kovin suurta painoarvoa muiden mielipiteille lapsiluvusta. Näissä asioissa se on vähän niin, että teet niin tai näin, niin aina se on jonkun mielestä väärinpäin. Nautit vaan omasta perheestäsi ja ihanasta kasvavasta vauvamasusta, niin ne muutkin huomaa...
  12. Natte

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Oikein paljon onnea Unikettu pienen tytön johdosta! :)
  13. Natte

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Pe:lle pikaisesti vastaan tohon oksitosiinihommaan, että mulle tosiaan laitettiin oksitosiinit tippumaan ponnistusvaiheessa tai sen jälkeen. Muisti on siinä kohtaa hiukan hämärtynyt :D Kätilö sanoi, että näin uudelleensynnyttäjällä täytyy saada tehoa supistuksiin, jotta saadaan jälkeiset...
  14. Natte

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Vauvauutisia tulin äkkiseltään kuikuilemaan. Missäköhän Sipulisankari viipyilee? :confused: Onnea mansikka-maija! En yhtään muista onnittelinko jo, mutta onnitellaan nyt ainakin varmuuden vuoksi! =) Toiveelle kiitos kerhon perustamisesta! Mä pääsin myös ihan kirjautumatta lukemaan niitä...
  15. Natte

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Cherrie, vauvaa lonkka ei vaivaa mitenkään eikä sitä itse edes tietäis, että siinä joku napsunta on. Lähtötarkastuksessahan lääkäri pyörittelee niitä lonkkia ja siinä havaitsi, että lonkka napsuu eli ei ole ihan kunnolla paikoillaan kai. Ensi viikon torstaina mennään Jorviin lasten kirralle...
  16. Natte

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Oikein paljon onnea orpk! :flower: :) Hienoa Meidän Äiti, että vauvalla kaikki hyvin tota painoa lukuunottamatta. Toivottavasti lisämaito auttaa ja alkaa kasvu miellyttämään lääkäriä. Ymmärrän hyvin, että on ärsyttävää, kun ei voi vaan vauvantahtisesti syöttää. Meidän edellinen vauva syntyi...
  17. Natte

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Kiitos Fenixlintu, kun tulit kertomaan oman kokemuksesi! Ihanaa, että sulla noin positiivinen kuva siitä hoidosta. Lohdutti paljon toi sun kertomus. Mulle tosi vieras juttu toi lonkkaluksaatio ja asia hämmentää vaikka tämä vauva on jo meidän neljäs. Aikasemmilla lapsilla ei ole ollut ongelmia...
  18. Natte

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Vihdoin Sipulisankari! Paljon tsemppiä loppurutistukseen! :) Ja isosti voimia myös muilla masun kanssa kärvisteleville! Manzana mäkin kannatan sitä suljettua ryhmää. Olis kiva tosiaan vähän avoimemmin kertoilla vauvajuttuja ja muuta. Osaako joku tehdä sellasen suljetun ryhmän? Kishuli...
  19. Natte

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Meidän Kuu!*

    Vauvauutisia tulin kuikuilemaan. Oliskohan Sipulisankari, orpk, mansikka-maija, MizzyMazzu ja Pihlaja päässyt synnyttämään. Olikos vielä muita yhdessä koossa? mansikka-maija mä niin ymmärrän sun tuskan siel osastolla. Mua ahdisti vaikka mulla oli oikein mukava huonekaveri, joka antoi katsoa...
  20. Natte

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Kiitos paljon ihanista onnitteluista! :heart: Tässä olis synnytyskertomusta... Eli 17.4. keskiviikkona heräsin klo 05 aamuyöstä kipeään supistukseen. Sitä ennen olin ollut kolmen aikaan pitkään hereillä ja mietin, että ei tule lähtö tänäkään yönä. Ei ollut siis mitään ennakkottuntemuksia...

Yhteistyössä