Hakutulokset

  1. Kokkeli

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

    Tervetuloa joukkoon, jos kuumeilet neljättä lasta!! Esittelethän itsesi meille muille, kun liityt seuraamme! Plussatuulia kaikille mukana oleville!! Sunnuntai 26.8.2012: nimim. (ikä).............kp......... ........yk... lapset Ariell...
  2. Kokkeli

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

    Tervetuloa joukkoon, jos kuumeilet neljättä lasta!! Esittelethän itsesi meille muille, kun liityt seuraamme! Plussatuulia kaikille mukana oleville!! Torstai 31.5.2012: nimim. (ikä)...............kp......... .........yk... lapset Vaavihaave (24).........53/28...
  3. Kokkeli

    Hyttysen pisto (allergiaako?)

    Onko noi hyttyset ny ärhäköitä vai onko toi poika allerginen ? Joka pistosta tulee hitonmoinen paukama ja ilmeisesti märkärupi. (Tuttava ehdotti tuota märkärupea) Ei oikeen innosta lähtee jonottamaan tk:hon. Kiva jos on tuota märkärupea niin saa olla jokaisen hyttysen piston jälkeen pois...
  4. Kokkeli

    Mitä jos..

    ..lastentarhanopettajat, lastenhoitajat, perhepäivähoitajat sanoisivat itsensä irti ??? :whistle:
  5. Kokkeli

    Mpr 1- rokote

    Onko teidän lapset reagoineet tohon rokotteeseen mitenkään ? Pistetään 1v 3 kk iäs. Ja vielä kysyisin mistä löytyis selkeitä kuvia vesirokosta ? Onko vesirokos alkuunsa noi näpyt punaisia läiskiä ? Meillä ei vielä oo tota sairastettu ja ny pelkään pahoin. :( Ja just pienin sai ton mpr...
  6. Kokkeli

    Iiks!!! Huomenna alkaa...

    ...työt. Ihan uudessa paikassa. :) Onneksi oon kuullut vain hyvää koko paikasta. :D Lapset saa viettää vielä tään viikon kotona mummon hoidossa ja sitten niilläkin alkaa hoidot pyörimään. Saas nähä minkälainen rumba tästä taas alkaa. :whistle:
  7. Kokkeli

    Lintubongareiden "akkoja" ?

    Onko yhtään ? Mulla menee välillä hermot ku pitää yötä päivää hypätä tipuja tiirailemas. Onneksi täs kuus noi tirpuuset liikku vähemmän. Pysyy ukkokin kotona. :/
  8. Kokkeli

    No tulipa syötyä..

    ..iso kulhollinen jätskiä kinuski kastikkeen kera. Ny pitänee lähtee koiran ja pienimmän kaa lenkille. Isäntä vei isommat pojat tipuja tiiraileen. :whistle:
  9. Kokkeli

    Leikkaus edessä :(

    Tänään kerkesin ku kerkesinkin lääkäriin näyttämään tuon 1 v:een nivusta. Usein pulottanut nivunen enemmän tai vähemmän, mut aina kerinnyt tk:hn mennes mennä paikoileen. Nyt sain viimein ja vihdoin varmistuksen hoitajilta, että nivustyrähän se pikkuisella. :( Varattiin lääkäriin aika ja sitten...
  10. Kokkeli

    Voi elämän kevät:)

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=56817360 Pääseeköhän tosta mitenkään kiemurreltua itsensä irti. :whistle:
  11. Kokkeli

    Eskari-kysymys (taas)

    Kulkeeko kenenkään lapsi eskari matkaa yksin ? Jos kulkee niin kui pitkän matkan ? Ps. täällä saa kulkea yksin matkan :/
  12. Kokkeli

    Eskari-kysymys

    Onko täällä semmosia jonka lapset ei käy eskaris joka kerta ? Mä sain viestin että : Esiopetuksessa tulee olla mukana täysillä, jos mukaan tulee. Tämä siksi, että valtionosuus tulee vain täydestä opetuksesta. Eli mä kyselin rehtorilta et onko siitä haittaa jos ei pääse joka kerta, koska...
  13. Kokkeli

    Hirvi !!

    Juoksi eilen "meidän" leikkipuiston läpi. Oon jo ennemmin huomannut että tos meidän läheises metsäs on ollut hirven paska kasoja ja makuupaikka. Mut kiva ku rupee pihoihin tukkimaan. :o Saas nähdä onko se jäänyt oikeen asustelemaan tohon metsään. Meidän city-hirvi. :) En itte nähnyt...
  14. Kokkeli

    lh palkka

    Mikäs on lähihoitajan peruspalkka nykyään. Mitä ootte vastanut ku työhaastattelussa on kysytte palkka toiveet ?
  15. Kokkeli

    työpaikka

    Taas olis auki paikka, mut mä en haluaisi sinne. (Tiedän että pääsisin) Voi p..ska mitähän mä tekisin. Olin siellä 7kk töissä ja aamuisin ketutti nousta ku vihasin sitä hommaa yli kaiken. Toisaalta olis vakipaikka, mut taas toisaalta se paikka on syvältä. :/
  16. Kokkeli

    Tyhmä, tyhmä...

    Minä !!! Mahtaako tää kotona olo surkastuttaa aivoja vai miten musta tuntuu että musta tulee aina vain blondimpi?! Ei kyllä mun kohalla pidä paikkaansa että vanhetes viisastuu. :headwall: :headwall:
  17. Kokkeli

    Koiraihmiset

    Mitä harrastatte koirienne kaas ? Mulla on hirveesti suunnitelmia. :D Toko, verijälki, näyttelyt... Mä haluun kokeilla kaikkia. =) Niin ja koirana mulla on cockerspanieli 9kk.
  18. Kokkeli

    Onko muilla näin ?

    Sua ei enää "kaivata" mihinkään ilman lapsia ? Musta on ruvennut tuntumaan että mä oon yhtäku lapset. Eli jos johonkin meen käymäs ilman lapsia niin heti kysytään mihinäs pojat on mikset sä niitä ottanut mukaan. :/ Mä hyvin harvoin käyn mihnään ilman lapsia. Onneksi tuo koira on hyvä...
  19. Kokkeli

    kops.......byäää

    Noita ääniä on ruvennut taas kuulumaan meillä. :D Poitsu nousee puuta vasten. Eikä muuten pysy aina pystys.
  20. Kokkeli

    AARGG!!

    Tämä oli jo 8 kerta ku jouduin nousta ½ tunnin sisällä avaamaan oven. Ensin omat muksut hyppää kyselemäs kaikkee maasta taivaan väliltä ja sit mä käsken poitsut sisälle kyselemään ku on niin julumetusti kysymyksiä. Sitte rupee naapurin muksu hyppäämään ovella. Voi aaaarrgg. Äiti ei saa olla...

Yhteistyössä