Eskari-kysymys

Onko täällä semmosia jonka lapset ei käy eskaris joka kerta ?

Mä sain viestin että : Esiopetuksessa tulee olla mukana täysillä, jos mukaan tulee. Tämä siksi, että valtionosuus tulee vain täydestä opetuksesta.
Eli mä kyselin rehtorilta et onko siitä haittaa jos ei pääse joka kerta, koska kyyditys ei aina onnistu.
:/
 
Eskariope
Alkuperäinen kirjoittaja Emokana:
Onko täällä semmosia jonka lapset ei käy eskaris joka kerta ?

Mä sain viestin että : Esiopetuksessa tulee olla mukana täysillä, jos mukaan tulee. Tämä siksi, että valtionosuus tulee vain täydestä opetuksesta.
Eli mä kyselin rehtorilta et onko siitä haittaa jos ei pääse joka kerta, koska kyyditys ei aina onnistu.
:/

Eskarissa ei tarvitse olle joka kerta mukana, se on "vain" päivähoitoa kumminkin, eli ei pakollista. Kolussa on pakko käydä! : )
Kai ne toivoo siellä päiväkodissa että kävisitte jotta tilastot näyttäisivät paremmilta...
 
eskariope
Alkuperäinen kirjoittaja Emokana:
Tää eskari on koulun alaisena. Eikä sinne oo ku 500 m matkaa hoidosta (pph) mut yks tie pitää ylittää. :(
Oli koulun alaisena tai ei, siellä ei ole pakko käydä... Niin ja meidä eskariin ei ainakaan edes saa kulkea yksin.

 
eskariope
Alkuperäinen kirjoittaja Emokana:
Täs rupesin miettimään että meidän poika on niin viisas että ei se mitään eskaria tartte. :xmas: :D
Suosittelisin kuitenkin, koska aina ei se "viisaus" riitä. Eskarin tärkein tehtävähän on valmistautuminen koulun alkuun, kaverisuhteiden luominen yms. Ei esim. kirjainten opettelu niin kuin monet vanhemmat virheellisesti luulevat.

 

Yhteistyössä