Hakutulokset

  1. N

    Apua! Orlandoon 15v pojan kanssa viikon päästä

    Heippa, Olisiko kellään viime hetken vinkkejä? Esim mitkä Disney puistoista sopivia tuon ikäiselle? Muuta huomioitavaa? Iskee paniikki, tosi vähän matkustelleena.. Taidetaan eksyä jo junan vaihdossa matkalla Helsinki-vantaalle :D
  2. N

    Kylpylään lasten kanssa Tampereen seudulla

    Huomenna olisi vapaapäivä ja olisi kiva mennä kylpylään 5- ja 12-vuotiaiden tyttöjen kanssa. Onko kenelläkään kokemuksia esim Lapinniemen, Nokian Eedenin tai Ikaalisten kylpylästä? Missä noista olisi eniten liukumäkiä tms? Vai löytyisikö vielä parempi vaihtoehto?
  3. N

    Kyynärää murtunut..

    Kaaduin talvella kyynärpään päälle, en huomannut mitään outoa, paitsi että oli kipeä. About kuukausi onnettomuuden jälkeen älysin tunnustella kyynärpäätä, huomasin siinä kolon ja ilmeisesti luunsiruja sen ympärillä.. Olen yrittäjä, eikä varaa pitää sairaslomaa, joten ajattelin sitten että...
  4. N

    Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

    Tilanne on se että olemme miehen kanssa eroamassa minun tahdostani, syitä on todella monia, mm lapset ovat eriarvoisessa asemassa, emme pysty puhumaan mistään asioista, saatika olemaan samaa mieltä, seksi ei ole toiminut moneen vuoteen ja moraaliset näkemyksemme eroavat paljon. Tämä on toinen...
  5. N

    Rouva Ministeri, kuka George kuoli??

    Ihan hirveen huono nimimuisti, siis kuka tuo George oli? Putosin kärryiltä.. Oliko se se attasea joka hoisi ne pojat turvaan?
  6. N

    Mikä telkkari näistä?

    Onko telkkariexperttejä? Itsellä ei ole mitään hajua mikä näistä vois olla paras.. ja tietty hinta/laatu-suhde kohdillaan. https://www.hobbyhall.fi/web/store/edut/kanta-asiakastarjoukset/elektroniikka-ja-viihde#Odatedesc;
  7. N

    Mahtavaa Joulua....

    Mitä tekisitte? Kamala olo ja joulumieli melko lailla kateissa. Mies sanoi yli kuukausi sitten, että ollaan Joulu omalla porukalla, syystä ettei halunnut meille isääni ja tämän vaimoa. Aikaisemmat joulut ollaan vietetty niin että meille ovat tulleet minun äitini ja miehensä, miehen äiti...
  8. N

    Lähtee järki ton "miehen" kanssa

    Meidän perheessä on paha vatsatauti pyörinyt toista viikkoa. Itse sairastuin viime lauantaina, olin yrityksessäni hoitamassa aamuhommia, kun alkoi kuume nousta ja vatsassa kiertää ja juoksin kokoajan vessassa, soitin miehelle ja kysyin voisiko tulla hoitamaan firmaa kolmeksi tunniksi, kunnes...
  9. N

    Kokemuksia Byas- tuotteista ja laitteista?

    Kuinkas moni on ollut ilmaisessa kasvohoidossa? Huomasitteko eroa ennen ja jälkeen? Itse huomasin seuraavana aamuna jonkinmoista muutosta. Kiinnostaisi se body-laite myös, olisiko kenelläkään siitä kokemusta? Ihan helkutin tyyriitä laitteita ovat, eikä kiinnosta lähteä myymään, vaan ostaa...
  10. N

    Anna Field mekot

    Heipparallaa, onko kukaan hankkinut Anna Fieldin mekkoja, miten on koot pitäneet paikkaansa? Tekis mieli tilata zalandolta, olis kohtuuhintaisia, mutta koko mietityttää..
  11. N

    Hätävarjelun liiottelua?

    Kysynpä teiltä arvon palstalaiset mitä olette mieltä, onko tämä hätävarjelun liiottelua? Eli, asumme miehen kanssa tällä hetkellä kahta asuntoa (harkinta-aika päällänsä) miehellä yli 200 neliöinen omakotitalo, jossa öljylämmitys, minulla rivariasunto, jossa kaukolämpö. Eilen kävi sillä...
  12. N

    Lontooseen 7.1. onkohan silloin jo aletavarat myyty..

    Alko mietityttään, kun nykyään alet alkaa jo tosi aikaisin, että mahtaako olla enään mitään shoppailtavaa tuolloin 7. päivästä eteenpäin.. Kenelläkään kokemusta Lontoon aleista? Westfieldiin ainakin menossa.
  13. N

    Lontooseen kolmen vkn päästä kolmen lapsen ja miehen kanssa

    , mies onnistui varaamaan hotellin, josta selvisi että heillä on ollut lähiaikoina ludeongelma!! Olisiko kenelläkään suositella hyvää ja suht edullista hotellia lapsiperheelle mähdollisimman lähellä keskustaa? Ottaisin mielelläni myös vinkkejä missä ehtisi/kannattaisi käydä kaksi yötä...
  14. N

    Lämpötila lasitetulla parvekkeella talvella, tietoa/kokemusta

    Elikkäs kiinnostaisi jos joku on seurannut, että millaisia lämpötiloja lasitetulla parvekkeella on talvella, kovilla pakkasille. Todnäk tietty ne vaihtelevat, mutta jonkin näköistä arvioita jos saisin.. Meillä nimittäin kanit tällä hetkellä em parvekkeella, ja mietin miten pitkään pärjäävät...
  15. N

    Toyota Yaris Verso vai citroen Berlingo?

    Taas kyselen neuvoja, jos löytyisi kokemusta em autoista. Eli tarve olisi autolle jolla kuljettaa grillin tukkutavaroita (melkonen määrä näin kesällä) ja kolmea lasta vapaa-ajalla. Hakusessa luotettava ja tilava auto noin 3000 budjetilla. Mahdoton tehtävä?
  16. N

    Neuvoja kellään kuivausrummun ostoon?

    Kuivausrummun osto edessä. Osaisiko joku kiltti neuvoa miten valita hyvä? Netistä olen katsellut, ja ihan hirveesti vaihtoehtoja.. vaikea tietää mitkä ominaisuudet ovat tärkeitä. Sen verran tiedän, että uuteen asuntoon tarvitsee ostaa malli missä vesi kertyy säiliöön, muuten olen ihan pihalla...
  17. N

    Mitä maksaa yksityinen perhepäivähoito?

    Olisiko kellään tietoa paljonko suurinpiirtein jää maksettavaksi kelan tukien ja kaupunkikohtaisen tuen jälkeen tuosta yksityisestä pph:sta Tampereen seudulla? Ero tulossa ja paikkakunnan vaihto edessä. Nuorin lapsi niin arka etten halua uuteen päiväkotiin. Mietityttää vaan kuinka kallista...
  18. N

    Kyrsiii

    Että kyrsii, kun joku voi vaan sopia lisätöitä, vaikka pitäis hakea lapsi tarhasta.. Eikä edes kysy sopiiko, tai edes muista kertoa. Onneksi kysessä on huominen, että on aikaa järjestää jotain. Kuulemma mummu ja pappa voi hakea, vaikka ei ole edes kysynyt sopiiko.. Ja täähän ei oo ongelma, mä...
  19. N

    Jumankauta mitä touhua koulussa

    Kuulin tänään lapselta, että on kiusattu koulussa mm niin että toiset on tulleet repimään eläviltä hämähäkeiltä jalkoja irti pojan eteen, kun oli kieltänyt tappamasta niitä. Toisella kertaa olivat hakeneet ojasta kaikki sammakonkudut ja tuoneet pojaneteen ja hyppineet päällä, ja ilkkuneet että...
  20. N

    Laina ASo-maksuun OP:sta

    Heipparallaa, pankit jo kiinni, joten ei voi kysyä suoraan sieltä, kuin vasta maanantaina.. Olisiko kenelläkään tietoa paljonko pitää olla omaa rahaa, jotta saa lainan ASO-maksuun Osuuspankista? Ero edessä ennnemmin tai myöhemmin, ja haluaisin parempikuntoisen asunnon kuin mitä vuokra-asunnot...

Yhteistyössä