Lähtee järki ton "miehen" kanssa

Meidän perheessä on paha vatsatauti pyörinyt toista viikkoa.
Itse sairastuin viime lauantaina, olin yrityksessäni hoitamassa aamuhommia, kun alkoi kuume nousta ja vatsassa kiertää ja juoksin kokoajan vessassa, soitin miehelle ja kysyin voisiko tulla hoitamaan firmaa kolmeksi tunniksi, kunnes työntekijä saapuu, no ei voinut. Miehellä tosin oli oma työ myös iltapäivällä, mutta olisi hyvin ehtinyt huilaamaan ennen omaa työtänsä.
Jollain lailla ymmärrettävää tuo em mutta..
Olen ollut kolme pvää siinä kunnossa ettei edes neste pysy sisällä ja nyt neljäntenä päivänä pikku hiljaa alkaa helpottamaan, ja pakko mennä huomenna taloudellisista syistä jo töihin.
Meidän 5v lapsi on parina päivänä ollut lievästi samassa taudissa, ja nyt sitten ihan vatta sekaisin myös.
Soittelin miehelle juuri ja varoitin että joutuu olemaan huomenna pois töistä, mihin mies ilmoitti että ei ole, että vanhempansa hoitaa.
Vanhemmat ovat yli 70-kymppisiä, ja molemmilla keuhkoahtauma ja sydänvikaa sekä tietysti monenmoinen lääkitys.
Nyt sitten järkyttää että (vaan ei yllätä) antaa sairaille vanhemmilleen taudin, mielummin kuin on itse töistä pois. Ja tosiaan, ukkeli on bussikuski, ei aivokirurgi. On vaan aloittanut muutama kk sitten, ei enää koeajalla, ja haluaa hyvän maineen töissä. Mielestäni tämä on uskomatonta kusipäisyyttä..
Mainittakoon että tämä sankari veisi sairaan lapsen hoitoonkin, lääkettä vaan ja sinne.
 
"mies-78"
Loistavaa palstamammatoimintaa taas kerran. Anonyymille internetpalstalle tullaan taas kerran lyömään puukkoa miehen selkään mitättömistä asioista, miehen joka on kuitenkin työssäkäyvä ja aloittajan lapsen isä. Rivien välissä sitten höystetään väheksyntää tätä miestä ja jopa hänen työtään kohtaan. En pysty millään käsittämään mitkä näiden naisten motiivit tällaiselle mielestäni todella halveksuttavalle toiminnalle oikein ovat.

Saatteko te keittiöperkeleet jotain sairasta tyydytystä tällaisesta toiminnasta vai mitä te täältä haette? Uusfeministiset ajatukset kiehuvat pääkopassa ja kaikki miehen toiminta joka ei itseä miellytä tuodaan muiden ihmisten arvosteltavaksi jolloin tarinasta jää kaikille vain yksipuolinen ja aloittajan itsensä värittämä kuva. Oletteko te naisina niin munattomia ettette kykene mitään asioita ratkomaan yhdessä miehenne kanssa vaan aina pitää tulla tänne hakemaan myötätuntoa, hyväksyntää ja selkäänpuukotusapua muilta samanlaisilta?

Uskomatonta. Toivon että tämäkin mies ymmärtää lähteä ajoissa tuollaisesta suhteesta taakseen katsomatta. Jos ei, niin jätä hänet. Teet hänelle todella ison palveluksen.
 
keittiöperkele
[QUOTE="mies-78";30516761]Loistavaa palstamammatoimintaa taas kerran. Anonyymille internetpalstalle tullaan taas kerran lyömään puukkoa miehen selkään mitättömistä asioista, miehen joka on kuitenkin työssäkäyvä ja aloittajan lapsen isä. Rivien välissä sitten höystetään väheksyntää tätä miestä ja jopa hänen työtään kohtaan. En pysty millään käsittämään mitkä näiden naisten motiivit tällaiselle mielestäni todella halveksuttavalle toiminnalle oikein ovat.

Saatteko te keittiöperkeleet jotain sairasta tyydytystä tällaisesta toiminnasta vai mitä te täältä haette? Uusfeministiset ajatukset kiehuvat pääkopassa ja kaikki miehen toiminta joka ei itseä miellytä tuodaan muiden ihmisten arvosteltavaksi jolloin tarinasta jää kaikille vain yksipuolinen ja aloittajan itsensä värittämä kuva. Oletteko te naisina niin munattomia ettette kykene mitään asioita ratkomaan yhdessä miehenne kanssa vaan aina pitää tulla tänne hakemaan myötätuntoa, hyväksyntää ja selkäänpuukotusapua muilta samanlaisilta?

Uskomatonta. Toivon että tämäkin mies ymmärtää lähteä ajoissa tuollaisesta suhteesta taakseen katsomatta. Jos ei, niin jätä hänet. Teet hänelle todella ison palveluksen.[/QUOTE]

 
[QUOTE="mies-78";30516761]Loistavaa palstamammatoimintaa taas kerran. Anonyymille internetpalstalle tullaan taas kerran lyömään puukkoa miehen selkään mitättömistä asioista, miehen joka on kuitenkin työssäkäyvä ja aloittajan lapsen isä. Rivien välissä sitten höystetään väheksyntää tätä miestä ja jopa hänen työtään kohtaan. En pysty millään käsittämään mitkä näiden naisten motiivit tällaiselle mielestäni todella halveksuttavalle toiminnalle oikein ovat.

Saatteko te keittiöperkeleet jotain sairasta tyydytystä tällaisesta toiminnasta vai mitä te täältä haette? Uusfeministiset ajatukset kiehuvat pääkopassa ja kaikki miehen toiminta joka ei itseä miellytä tuodaan muiden ihmisten arvosteltavaksi jolloin tarinasta jää kaikille vain yksipuolinen ja aloittajan itsensä värittämä kuva. Oletteko te naisina niin munattomia ettette kykene mitään asioita ratkomaan yhdessä miehenne kanssa vaan aina pitää tulla tänne hakemaan myötätuntoa, hyväksyntää ja selkäänpuukotusapua muilta samanlaisilta?

Uskomatonta. Toivon että tämäkin mies ymmärtää lähteä ajoissa tuollaisesta suhteesta taakseen katsomatta. Jos ei, niin jätä hänet. Teet hänelle todella ison palveluksen.[/QUOTE]

Voit olla varma että keskusteltu on.
Millä lailla sinusta on mitätöntä, että pistää omat vanhat vanhempansa vaaraan, syystä että ei itse halua olla työstään pois?? Minusta se on iso asia ja miehen pitäis hävetä.
Tämä 46v ihminen on vaan tottunut että isi ja äiti hoitaa ikävät asiat, kuten puutarhan hoidon ja lapsensa jälkien siivoamisen.
 
dddd
[QUOTE="mies-78";30516761]Loistavaa palstamammatoimintaa taas kerran. Anonyymille internetpalstalle tullaan taas kerran lyömään puukkoa miehen selkään mitättömistä asioista, miehen joka on kuitenkin työssäkäyvä ja aloittajan lapsen isä. Rivien välissä sitten höystetään väheksyntää tätä miestä ja jopa hänen työtään kohtaan. En pysty millään käsittämään mitkä näiden naisten motiivit tällaiselle mielestäni todella halveksuttavalle toiminnalle oikein ovat.

Saatteko te keittiöperkeleet jotain sairasta tyydytystä tällaisesta toiminnasta vai mitä te täältä haette? Uusfeministiset ajatukset kiehuvat pääkopassa ja kaikki miehen toiminta joka ei itseä miellytä tuodaan muiden ihmisten arvosteltavaksi jolloin tarinasta jää kaikille vain yksipuolinen ja aloittajan itsensä värittämä kuva. Oletteko te naisina niin munattomia ettette kykene mitään asioita ratkomaan yhdessä miehenne kanssa vaan aina pitää tulla tänne hakemaan myötätuntoa, hyväksyntää ja selkäänpuukotusapua muilta samanlaisilta?

Uskomatonta. Toivon että tämäkin mies ymmärtää lähteä ajoissa tuollaisesta suhteesta taakseen katsomatta. Jos ei, niin jätä hänet. Teet hänelle todella ison palveluksen.[/QUOTE]

Siinä näköjään toinen samanlainen kusipää, kun pitää tuollaista mitättömänä. Et taitaisi rassu selvitä edes kahdesta tunnista yksin vatsatautisena töistä, kodin ja lastenhoidosta.
 
dddd
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;30516778:
Voit olla varma että keskusteltu on.
Millä lailla sinusta on mitätöntä, että pistää omat vanhat vanhempansa vaaraan, syystä että ei itse halua olla työstään pois?? Minusta se on iso asia ja miehen pitäis hävetä.
Tämä 46v ihminen on vaan tottunut että isi ja äiti hoitaa ikävät asiat, kuten puutarhan hoidon ja lapsensa jälkien siivoamisen.
Näitä mammanpoikia riittää.
 
"mies-78"
Siinä näköjään toinen samanlainen kusipää, kun pitää tuollaista mitättömänä. Et taitaisi rassu selvitä edes kahdesta tunnista yksin vatsatautisena töistä, kodin ja lastenhoidosta.
Minä olen tehnyt todella monet kerrat duunini etätyönä, hoitanut sairaat lapset (2) ja kodin, päiväkausia putkeen, en tunteja. Ei vaadi yli-inhimillisiä ponnisteluja jos ei tarvitse joka päivä moista tehdä, toisin kuin sinä kuvittelet.

Mikä ihme siinä on,että etenkin tämä "lasten- ja kodinhoito" on palstamammojen mielestä joku yli-inhimillinen suoritus johon pystyy kunnolla vain nainen, tuo kaiken hallitseva supersankari. Normaalikokoisen suomalaisen omakotitalon ja 2-3 lapsen kanssa se ei todellakaan ole mikään ihmeellinen suoritus, etenkään jos lapset eivät ole erityislapsia. Jos kotona olevan ei tarvitse käydä töissä, niin se on käytännössä lomaa ja vaikka tekisi osa-aikaisesti niin sittenkin se on aika helvetin kaukana siitä mitä täällä yritetään joka päivä antaa ymmärtää.
 
"mies-78"
[QUOTE="mies-78";30516812]Minä olen tehnyt todella monet kerrat duunini etätyönä, hoitanut sairaat lapset (2) ja kodin, päiväkausia putkeen, en tunteja. Ei vaadi yli-inhimillisiä ponnisteluja jos ei tarvitse joka päivä moista tehdä, toisin kuin sinä kuvittelet.

Mikä ihme siinä on,että etenkin tämä "lasten- ja kodinhoito" on palstamammojen mielestä joku yli-inhimillinen suoritus johon pystyy kunnolla vain nainen, tuo kaiken hallitseva supersankari. Normaalikokoisen suomalaisen omakotitalon ja 2-3 lapsen kanssa se ei todellakaan ole mikään ihmeellinen suoritus, etenkään jos lapset eivät ole erityislapsia. Jos kotona olevan ei tarvitse käydä töissä, niin se on käytännössä lomaa ja vaikka tekisi osa-aikaisesti niin sittenkin se on aika helvetin kaukana siitä mitä täällä yritetään joka päivä antaa ymmärtää.[/QUOTE]Lisättäköön tuohon nyt vielä se, että itse vatsatautisena myös koska yleensä lasten vatsataudit ovat tarttuneet automaattisesti. Koska tällä palstallahan suurimmat meriitit ja kruunun saa se, joka kärsii eniten. Ja jos et kärsi eniten, olet säälittävä rassu.
 
Vierass
[QUOTE="mies-78";30516819]Lisättäköön tuohon nyt vielä se, että itse vatsatautisena myös koska yleensä lasten vatsataudit ovat tarttuneet automaattisesti. Koska tällä palstallahan suurimmat meriitit ja kruunun saa se, joka kärsii eniten. Ja jos et kärsi eniten, olet säälittävä rassu.[/QUOTE]
Onko sinusta oikein viedä vatsatautinen lapsi hoitoon sairaille isovanhemmille? Tekisitkö itse saman?
 
"Jenis"
[QUOTE="mies-78";30516812]Minä olen tehnyt todella monet kerrat duunini etätyönä, hoitanut sairaat lapset (2) ja kodin, päiväkausia putkeen, en tunteja. Ei vaadi yli-inhimillisiä ponnisteluja jos ei tarvitse joka päivä moista tehdä, toisin kuin sinä kuvittelet.

Mikä ihme siinä on,että etenkin tämä "lasten- ja kodinhoito" on palstamammojen mielestä joku yli-inhimillinen suoritus johon pystyy kunnolla vain nainen, tuo kaiken hallitseva supersankari. Normaalikokoisen suomalaisen omakotitalon ja 2-3 lapsen kanssa se ei todellakaan ole mikään ihmeellinen suoritus, etenkään jos lapset eivät ole erityislapsia. Jos kotona olevan ei tarvitse käydä töissä, niin se on käytännössä lomaa ja vaikka tekisi osa-aikaisesti niin sittenkin se on aika helvetin kaukana siitä mitä täällä yritetään joka päivä antaa ymmärtää.[/QUOTE]

Ja sua ei ollenkaan nyppisi, jos joutuisit omassa parisuhteessasi/perheessäsi hoitamaan tuon kaiken aina yksin? Kyse ei ole mistään yli-inhimillisestä suorituksesta tietenkään, mutta epäreilusta tilanteesta jos homma on aina yhden vanhemman vastuulla.
 
dddd
[QUOTE="mies-78";30516812]Minä olen tehnyt todella monet kerrat duunini etätyönä, hoitanut sairaat lapset (2) ja kodin, päiväkausia putkeen, en tunteja. Ei vaadi yli-inhimillisiä ponnisteluja jos ei tarvitse joka päivä moista tehdä, toisin kuin sinä kuvittelet.

Mikä ihme siinä on,että etenkin tämä "lasten- ja kodinhoito" on palstamammojen mielestä joku yli-inhimillinen suoritus johon pystyy kunnolla vain nainen, tuo kaiken hallitseva supersankari. Normaalikokoisen suomalaisen omakotitalon ja 2-3 lapsen kanssa se ei todellakaan ole mikään ihmeellinen suoritus, etenkään jos lapset eivät ole erityislapsia. Jos kotona olevan ei tarvitse käydä töissä, niin se on käytännössä lomaa ja vaikka tekisi osa-aikaisesti niin sittenkin se on aika helvetin kaukana siitä mitä täällä yritetään joka päivä antaa ymmärtää.[/QUOTE]

Jos kerran se ei ole mikään yli-inhimillinen suoritus, niin silloin aloittajan mieskin olisi voinut tulla avuksi. Vanhoille ihmisille tuollaiset taudit voivat olla jopa kuolemaksi. Haluatko sinä altistaa omat vanhempasi kuolemanvaaraan?
 

Yhteistyössä