Hakutulokset

  1. ramitta

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Hei ! En ole ehtinyt tänne kirjoitella hetkeen, kun kaikenlaista sattunut ja tapahtunut.Mulla alko menkat jouluaattona, joten kierron pituus oli se 24, eikä tärpännyt.Nyt taas ovispäivät meneillään, eli kierto nyt 15.Mulla vaan kuumetta ja keuhkoputkentulehdus, joten ei ole ollut eilenkään...
  2. ramitta

    Mitä mieltä tästä nimiehdotuksesta?

    Onhan se kaunis nimi etunimeksikin.En omassa vastauksessani tarkoittanut sitä..Ja mitä väliä mitä ne muut ajattelee.
  3. ramitta

    miten opettaa vauva...

    Jos nyt miettisit sitä miten opettaa omaan sänkyyn...kaikki ajallaan
  4. ramitta

    Mitä mieltä tästä nimiehdotuksesta?

    Toisena nimenä ehdottomasti kyllä, ekana nimenä..ehkä voisi muunnella..riippuu mitä sitten laittaisi toiseksi nimeksi ja mikä sukunimi.Kaunis kuitenkin!
  5. ramitta

    Da Capo

    En syö.. mielummin otan pätkiksen :)
  6. ramitta

    Melissan pikkusiskolle nimi?

    Mirella
  7. ramitta

    Ihan oikeesti,noista kummien lahjoista?!

    Poika 4v ja ei tosiaan kerrottu mikä lahja kummeilta, kun osaa lukea eikä usko pukkiin, niin sitten saa nähdä kuka muistaa jne.. tosin pojan kummit ovat siskoni ja hänen miehensä, joten ei pelkoa etteikö lahjoja tulisi..
  8. ramitta

    Kisu ei ole tullut kotiin....

    huomasithan että on elokuussa aloitettu ketju Huomasin, huomasithan että siihen kommentoitu myös eilenkin? Kissat voivat palata kotiin vielä usean kuukauden kuluttua.
  9. ramitta

    Mitä mieltä tästä nimestä?

    Erittäin kaunis..mitä ajattelet toiseksi nimeksi?
  10. ramitta

    Kisu ei ole tullut kotiin....

    Joko kissasi palannut?
  11. ramitta

    Mitä mieltä ootte niistä oikeen vauvan näköiseistä nukeista?

    Mulle taas nousee kylmät väreet koko nukke touhusta.Liian oikean näkösiä..Hienosti tehtyjä, en sitä tarkota..mutta ei kiitos!
  12. ramitta

    Facebook.. Kertokaa mokanne ,mitä olette sielä tehneet?

    MaalaisJuntti"]mä mokaisin pahemman kerran jos liittyisin koko yhetisöön. Yritän pysyä tiukasti pois koko huuhaasta Mä mokasin jo ainakin, morkkista ei voita mikään.Pysyy kyllä tästäedes siideripullot kii jos olen koneella..
  13. ramitta

    Facebook.. Kertokaa mokanne ,mitä olette sielä tehneet?

    Minä pyysin kaverikseni erään 13v nuoremman ja humalassa laitoin flirttailuviestejä...onneksi aamulla kun muisti palautu pätkittäin, oli tullut jo vastaus, että etsihän ikäistäsi seuraa :whistle:
  14. ramitta

    kosinta

    Juu, ja muistaakseni äitini siirsi sen joskus sinne nimettömään ja kutsuu sitä "muistosormukseksi"
  15. ramitta

    Montako lahjaa lapsi sai? Lapsen ikä?

    Poika 4v ja sai meiltä 5 lahjaa (joista vaatetta 2), lahjoja yhteensä varmaan 30..joista anopilta se 20 :$
  16. ramitta

    mites....?

    Kun lapsi synty, eli oltiin seurusteltu 3v siinä vaiheessa.Nyt taas viimeset puoli vuotta ollut vilkkaampaa =)
  17. ramitta

    Joillakin facebookissa satoja "ystäviä"?

    Mulla ehti tulla 60 kaveria..kunnes jouduin poistumaan sieltä, kun en enää jaksanut entisen luokkatoverini ahdistelua.Poistin hänet jo kavereista, mutta ahdistelu jatkui.En vaan osaa poistaa tietojani kokonaan, vaikka käyttäjätilini lopetettu, niin nimeni vielä sielä.Ei tosin enää kavereita..ei...
  18. ramitta

    Mitä saitte mieheltänne lahjaksi?

    Suoristusraudan, korvikset ja dynastian 2. tuotantokauden:) eka jo löytyy..
  19. ramitta

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Rauhallista joulua vaan kaikille.. mulla kierron pituus yleensä se 28.Tänään kuitenkin alkoi jo tiputtamaan.Mulla aina näin, että ensin tiputtaa hieman 3-4 päivää ja sitten vasta alkavat kunnolla.Joten ei onnistunut tällä kertaa vissiin.Tämä on ensimmäinen yrityskertamme.Vaikka ilman ehkäisyä jo...
  20. ramitta

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Mulla tuli kiloja +26kg ja poika painoi 3740kg.Nyt 4 vuoden synnytyksen jälkeen jäljellä 10kg.

Yhteistyössä