Mitä mieltä tästä nimestä?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
ööö
isla on hyvin kaunis nimi. minä en juurikaan välitä, mitä muut ajattelevat nimestä, josta itse pidän. myönnän, että enemmän minua häiritsee, jos nimi on liian yleinen eli liian monen mielestä kaunis. typerää sekin tietenkin.
 
heffalump harmaana
Minusta on tosi kiva nimi, vaisin antaa omallekin lapselle jos tyttö vielä tulisi:)

En nyt hirveästi välitä mitä muut ajattelevat. Ei tietenkään ole kiva jos suurimmalle osalle tulisi joku ikävä mielleyhtymä nimestä, mutta ei varsinkaan yksittäisten ihmisten mielipiteet vaikuta. Mitä nyt tietysti lapsen isän kanssa on kiva päästä yksimielisyyteen asiasta;)

Meidän pojalla on nimi jota monet varmasti alkuun kummastelivat, mutta meistä nimi sopii pojalle kun nenä päähän =)
 
Vieras
ei meilläkään koskaan ole mietitty mitä muut ajattelee meidän lasten nimistä mutta sitten mietin että onkohan paljon niitä jotka ajattelee että kauhea se ja se nimi.

Islaa olemme miettineet tai minä olen miettinyt,toinen nimi hakusessa vielä,mutta pitäisi sopia Islan kanssa yhteen hyvin.Sukunimi meillä on ulkomaalainen ei siis mikään perus Virtanen.
 
rapu
isla on hiukan erikoinen, muttei hullumpi
mulla vois olla tytöt Isla ja Stella

ja mitä nimen valintaan tulee, ei paljonkaan ajatella mitä muut siitä tykkää, pääasia että ite tykkää
 
vieras
Itse en antaisi, mutta onhan tuo omalla tavallaan ihan kaunis nimi. Madonna tulee minullekin mieleen.

Minusta on tärkeää, että muut ihmiset pitävät lapsen nimeä hyvänä. Ei minun itseni takia, vaan lapsen, joka joutuu sen nimen kanssa elämään, ja käymään esim peruskoulua sen nimisenä. Sen takia en ymmärrä, miksi jotkut vanhemmat antavat ihan älyttömiä nimiä lapsilleen, tai sellaisia, jotka leimaavat lasta liikaa. Nimi on kuitenkin lapselle, ei vanhemmalle. Jos joku haluaa oikein erikoisen nimen, niin voisihan sen vaihtaa itselleen, ja antaa lapselleen kunnollisen nimen.

Mutta tämä ei siis liittynyt tuohon Isla-nimeen, joka on siis ihan hyvän kuuloinen minusta.
 

Yhteistyössä