Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Sillon siis 7+5. minkälaisia tuplatattaita suosittelette? manuli 6+4
  2. M

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Mulla on kyllä myös niin, ett herään 3-5 välillä ja valsvoskelen tunnin. Eilen yöllä heräsin jo 23.30 ja valvoin 02 asti. Se oli kyllä jo aika turhauttavaa. Ja nään kamalia unia, jotka muistan aamulla kirkkaasti, kuin olis oikeeta elämää edelliseltä päivältä. No, aikansa kutakn toivottavasti...
  3. M

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    NOrppali Kokkolasta oon! mulla kävi tosiaan niin, että mulle tarjottiin varhaisultraa huomenna, eli 5+6. Kunnalliselta puolelta siis! Enhän mä voinut sitä käyttämättä jättää, vaikka aika turhaa on kyllä mennä, kun eihän siellä mitään tosiaan näy vielä. Mutta jos sen kohdunulkoisen Sais...
  4. M

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Hei taas. Meillä on muutenkin välillä aika hiljaista makkarossa, niin en osaa Oikeen sanoa onko vaikuttanut raskaus... Viime taskaidesta kyllä muistan, että vaikutti! Tais mennä joskus lopussa jopa kuukausia hiljaiseloa. Jännittää suuresti varhaisultra, joka tiistaina. On niin aika sillä...
  5. M

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Hei norppaliina, sama ikä, lasten määrä ja synnäri! :)
  6. M

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Kullekin jos voisi päivittää, tai unohdin laittaa synnytyssairaalaksi K-PKS :) mylla toimii tosi hassusti tämä kaksplus, välillä en voi kirjoittaa ollenkaan. Mä pääsenkin vu ensi viikon tiistaina, iloinen yllätys! Neuvolaan soittelin verikoeaikaa kilpirauhasasioissa, niin tarjoskin samalla...
  7. M

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Hei! Uus ilmottautuu... siirryn siis tuolta elokuisista tänne syyskuisiin. Plussasin perjantaina, ja oon tosi epävarma, mutta toki onnellinen. mulla on elokuinen -12 tyttö. ja oon niin luuseri Tän kaksplussan kans, ettei kukaan. Ens siis edelleenkään osaa laittaa tietoja punaisella...
  8. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Kestää hetken, ennenkun oppi taas käyttämään tätä. En osaa edes laittaa tietojani punaisella :D voiko joku auttaa?
  9. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Hei! varovasti mukaa. Erittäin varovasti! Tänään tehty testi, ja jos paikkansa pitää niin LA aika olisi 23.8.2014. Yritin vähän lueskella ketjua ja illan aikana lisää :) mitenkäs muuten fb-ryhmään pääsee? Manuli
  10. M

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    onnea matkaan mammako ja Eka!!!
  11. M

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Hei! synnytystapa-arviosta Täällä keskipohjanmaalla oltiin aika suhteellisen tarkkoja kyllä, kun oli tuo synnytystapa-arvio! ja täällä varmaan kaikilla ensisynnyttäjillä on siihen mahdollisuus...tai se itse tutkimus oli aika perus, mut kyllä se jotain tuolla kokeili ;) ja sitten ultrattiiin...
  12. M

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Hei kaikille! Enpäs oo kirjottanut sitten... tammikuun?. Jotenkin tuo fb-ryhmä vei ihan mukanaan!!! Jonku verran oon kuitenki teidän kuulumisia lukenut taustalla, keväällä en ehkä kuukauteen pariin käynyt ollenkaan, mutta nyt oon parisen kertaa viikossa lueskellut ja ajattelin, et olis...
  13. M

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    en kyl tajuu miten ihmees tonne kerhoon pääsee,ku oon varmaan 5 päivää sit laittanu pyynnön tai jonku,et liity,ja sit jonku pitäs vissiin hyväksyy tai jotain? tietääkö joku? outoo vaan ku käydään tääl sanoos,et sinne kans keskustelee,mut sit kukaa ei hyväksy sitä pyyntöö :D jos en sit ite oo...
  14. M

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    se on tos tän sivun ylhääl,ku lukee ton KESKUSTELU kohdan alla: ohjeet,blogit kerhot jne. niin se oli toi kerho,ja ku sinne painaa niin menee jonnekki sivulle,missä on eri otsikoita,niin olisko ollu kolmas sivu,niin siellä löytyi elokuun epelit<3 ryhmä,niin sinne piti laittaa,että liity,ja sit...
  15. M

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    mistä se sulketun kerhon löytää?
  16. M

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    VANILJA87 mitä sä teet työkses? mikä sulla oli niinku syynä irtisanomiselle? harmi.
  17. M

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    rokotuksesta oon miettiny kans,että kannattaakoha se ottaa?

Yhteistyössä