Hakutulokset

  1. T

    vauvan kuume?

    Meidän 2,5kk vauvan iho tuntuu lämpimämmältä kuin ennen, peräsuolesta mitattu lämpötila on 37,7. Milloin vauvalla on kuumetta? Joka paikasta sanotaan että tuo lämpötila ei ole vielä kuumetta, mutta miksi vauvan iho tuntuu sitten paljon lämpimältä. Vauvalla ollut viime viikolla pientä nuhaa...
  2. T

    Nyt jännittää!=)

    Elikkäs testi näyttää edelleen plussaa ja menkkoja ei oo näkynyt. Uskalsin jopa soittaa jo neuvolaan ja eka käynti on heinäkuun alussa =) Tää tuntuu niin epätodelliselta...tuntuu niin typerältä miettiä kaikkea vauvajuttuja kun niin monesti on kuukausittain saanut pettyä mutta nyt siellä...
  3. T

    Nyt jännittää!=)

    varovaisesti otan onnitteluja vastaan....aion tehdä vielä testin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sit jos se näyttää vielä plussaa niin kai se täytyy uskoa että on raskaana =) on kyllä ollut hieman huonohkoa oloa ja tuntemuksia mahassa...mut katsotaanpa miten käy!
  4. T

    Nyt jännittää!=)

    Elikkäs tein tänään testin kp 28-29/31-33 ja plussaa näytti (heti tuli viiva). En uskalla vielä kovin luottaa tulokseen jos ne menkat kuiteski alkaa. Ja melko aikaisin tuli testattuakin.... Me ollaan siis yritetty reilu vuosi, mulla pco tausta. Aikaisemmin kirjoittelinkin että nyt kesäkuussa...
  5. T

    aukiolotutkimus -raskaaksi?

    Kiitos vastauksista! Toivotaan parasta, nyt ois ovis varmaan lähellä kun on niin alavatsa kipeä. Vielä yks ovistesti ois kaapissa, täytynee sekin vielä käyttää. Ja sit touhuilee! =) Toivottavasti ei tarvis taas pettyä ens kuussa..
  6. T

    aukiolotutkimus -raskaaksi?

    Onko kellään kokemusta että munatorvien aukiolotutkimuksen jälkeen ois tullu pian raskaaksi? Aattelin vaa et jos siel sittenki ois jotaki tukoksia (vaikka auki olivat) niin jos se kuiteski edesauttais munasolun kulkua? Vai onks tää mahdollista...?
  7. T

    hieman helpotusta, mutta koekaniiniksi metformiinitutkimuks?

    Mulle tutkimusta tekevän lääkärin ohjeissa oli että lääkettä tulisi jatkaa alkuraskauden ajan muistaakseni viikolle 12 asti. Lääke mahdollisesti estää keskenmenoa mikä on tyypillistä pco tapauksissa. Oon tässä miettiny että taidan osallistua tutkimukseen, tuskin siitä haittaakaan on kun...
  8. T

    hieman helpotusta, mutta koekaniiniksi metformiinitutkimuks?

    Nyt meillä on sit simpat tutkittu ja mulle tehty aukiolotutkimus. Onneks molemmat oli ok vaikka pelkäsin että klamydian takia mun röörit vois olla tukossa.. Mut nyt sit ne tuolla ehdotti et jos halukkuutta löytyy niin on sellanen metformiini tutkimus lapsettomuudesta kärsiville. Siinä annetaan...
  9. T

    clomifen 3. vai 5.kp??

    Mulle on määrätty clomifen 3.-7kp mutta olen huomannut että joillekin se määrätään 5-9kp. Onko tähän jokin syy? Mulla kierto on n. 30-33 eli hieman normaalia pidempi..oisko mun parempi ottaa clomit 5-9kp? Viimeeksi ovulaatio oli kp16 tienoilla... Kiitollisena tiedosta...
  10. T

    ahdistaa!

    Nyt ne menkat sit alkoi...näytti jo lupaavalta kun oli lämmöt hieman koholla ja kp32 menossa. Clomien ja terojen avulla täs koitettas vauvaa alulle...ei ku sit vaa menkat tulee :headwall: No se tietty hyvä ku ne tulee ku välillä menkatki on ollu pois...tikutin täs kierros eka kertaa ja...
  11. T

    mietteitä

    Korjaan vielä et ovis oli jo kp16 eikä kp19.... :snotty:
  12. T

    mietteitä

    Nyt ois taas se aika kuukaudesta ku tädin pitäs tulla kylään. Nyt on clomikuuri syöty kp 3-7 ja todella kivulias ovis oli kp19. Nyt oon koittanut seurailla huvikseen lämpöjä ja onhan ne ollu koholla (n.37,2) jo ainaski viikon. Toiveet sen myötä siis hieman kohonneet...tänään tosin oli hieman...
  13. T

    mitä oireita clomeista?

    Mulla on myös clomit menossa ja samoja oireita löytyy. Hirveä painontunne alavatsassa ja paino noussut jonkin verran. Olen saanut pudotettua muutaman kilon ja ärsyttää kun nyt paino ei laske enää..sit pissattaa enemmän kuin normaalisti...
  14. T

    Voisiko johtua..

    Mulla oli toissa yönä sillee et tuli tosi hiki ja kuuma et piti yöpaita ottaa pois päältä..sit aamulla tuntu et palelee..Muuten en kyllä ole hoksannu mitään sivuvaikutuksia.
  15. T

    clomit+ovulaatio

    Heippa! Miten teillä jotka olette syöneet clomeja niin on ollut ovulaatio, jos sellaisen olette tikuttaneet ovistesteillä? Voiko ovulaatio olla jo kp8-9? Ekaa kertaa ovistikut käytössä..tammikuussa terokuuri, menkat alkoi la 4.2 ja loppuivat to 9.2. Clomeja siis kp3-7. Eka ovistestin tein...
  16. T

    Miettii miettii.....

    Mulla on vaan 1tab/pv. Katotaan nyt tapahtuuko mitään...mulla ei ole sovittuna mitään seurantaultraa. Reilun viikon päästä menen käymään kunnallisella lekurilla joka ehkä laittaa lähetteen eteenpäin. Oon nyt koittanut pudottaa painoa, jos se auttais tohon pco:hon. On pudonnut lokakuusta kohta...
  17. T

    Miettii miettii.....

    Heippa! Mulla menkat alkoivat lauantaina ja nyt on siis neljäs menkkapäivä. Clomit aloitin eilen (kp 3-7 pitää syödä). Oon koittanut mittailla lämpöjä et sit tietäis ovulaation aikaan nouseeko lämmöt yhtään, jos nyt sitä ovulaatiota siis yleensä tapahtuu..
  18. T

    Taasen...

    Mulla nyt 6päivä teroluteja takana...lämpöjä oon alkanu mittailee myös. Parina päivänä tuntui pieniä kipuja alavatsalla mut eipä muuta ihmeellistä. Viel neljä päivää teroja jäljellä sit ootella menkkoja =)
  19. T

    papa-kokeesta+kp

    Sori...hokasin itsekki..se vaa tarkoittaa sitä et ku mulla tuli 12pv sitä vuotoa ja näyte on otettu 18pv et se on siitä laskettu se kp7. Ärsyttää vaan ku tää kierto on sekasi, jospa ne terolutit taas auttais.. :headwall:
  20. T

    papa-kokeesta+kp

    Sain papa-kokeen tuloksen mikä oli ok, mutta oisko kellää tietoa kun mun kierto on sekaisin niin näyttääkö papakoe kiertopäivän? Jäin miettimään sitä kun tuloslappusessa lukee et kesto/kierto: 1/epäs (nää on perustiedoissa, yhtenä päivänä oli pientä vuotoa) ja sit itse `tulospuolella´ et kierron...

Yhteistyössä