Nyt jännittää!=)

Elikkäs tein tänään testin kp 28-29/31-33 ja plussaa näytti (heti tuli viiva). En uskalla vielä kovin luottaa tulokseen jos ne menkat kuiteski alkaa. Ja melko aikaisin tuli testattuakin....

Me ollaan siis yritetty reilu vuosi, mulla pco tausta. Aikaisemmin kirjoittelinkin että nyt kesäkuussa olisin lähteny metformiinilääke -tutkimukseen ja munatorvien aukiolotutkimus tehtiin tossa kierron alussa. Oisko se puhdistanu munatorvet...? Sillon sieltä lääkäri näki että yksi hyvä rakkula on kehittymässä. Clomeja olen siis syönyt koko kevään ja painoa saanut pudotettua syksystä n.6-7kg. MIehen simpat on testattu ja ne ok.

Voi että kun meidän unelma vauvasta toteutuisi! Viikonloppuna oli valmistujaisjuhlia ja siellä sain pidellä sukulaisten vauvoja ja kuume vaan kasvoi!v =)
Nyt vaan peukut pystyyn että siellä masussa pysyisi eikä tulis kesken!
 
varovaisesti otan onnitteluja vastaan....aion tehdä vielä testin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sit jos se näyttää vielä plussaa niin kai se täytyy uskoa että on raskaana =) on kyllä ollut hieman huonohkoa oloa ja tuntemuksia mahassa...mut katsotaanpa miten käy!
 
Se onkin uskomaton tunne,kun se viiva vihdoin ilmestyy,ei sitä tahdo millään luottaa siihen...En kuitenkaan oo kuullu kenestäkään,jolle viiva olisi ilmestynyt( vaikka kuinka heikko) ettei olisi ollut raskaan =) Päinvastoin kyllä,muttei koskaan viivaa ilman raskautta! Onnea matkaan-ja sitä vaaviliimaa :)
 
Elikkäs testi näyttää edelleen plussaa ja menkkoja ei oo näkynyt. Uskalsin jopa soittaa jo neuvolaan ja eka käynti on heinäkuun alussa =)
Tää tuntuu niin epätodelliselta...tuntuu niin typerältä miettiä kaikkea vauvajuttuja kun niin monesti on kuukausittain saanut pettyä mutta nyt siellä masussa sitte joku onkin. Meillä olisi elokuun lopussa ollut lapsettomuushoitoihin aika, en edes uskalla sitä perua kun vasta sitten kun olen käynyt eka ultrassa. Välillä pelottaa että tää on vaa unta tai joku väliaikainen juttu et se vauva häviääki sieltä johonki...

Kiitos kaikille onnitteluista ja plussaonnea!
 

Yhteistyössä