Miettii miettii.....

Miksköhän mul viel rinnat aristaa, menkat hiipi tuleen 4 pvä, 5 pvä vuoti kuin seula ja 6 pvä alko loppuileen ja tänää ei enää mitää.. :\|

Olin tavallista kipeempi ja vuosinki ehkä enemmän kuin ennen, ja noi rinulit ny mietityttää.. Clomifenit aloitin tänää..
 
Heippa!
Mulla menkat alkoivat lauantaina ja nyt on siis neljäs menkkapäivä. Clomit aloitin eilen (kp 3-7 pitää syödä). Oon koittanut mittailla lämpöjä et sit tietäis ovulaation aikaan nouseeko lämmöt yhtään, jos nyt sitä ovulaatiota siis yleensä tapahtuu..
 
Mulla kans on, et kp 3-7 syödä, mut aloitin vasta tänää, ku menkat periaatteessa alko vasta 5 pvä, 4 pvä oli pientä tuhrua..

munki olis tarkotus mittailla noit lämpöjä, en kylläkään tiä onko niihin luottamista. Teen nimittäin kolmivuoro työtä niin mittausajat vaihtelee tosi paljo.. Toisinaan mittaan vasta päivällä, jos oon ollu edellisen yön töissä..

Onko sulla minkälainen annostus? Mulla on 2 tbl päivässä..

17.2 olis ultraan meno, ni katotaan tapahtuuko tuol alakerrassa mitää..
 
Mulla on vaan 1tab/pv. Katotaan nyt tapahtuuko mitään...mulla ei ole sovittuna mitään seurantaultraa. Reilun viikon päästä menen käymään kunnallisella lekurilla joka ehkä laittaa lähetteen eteenpäin. Oon nyt koittanut pudottaa painoa, jos se auttais tohon pco:hon. On pudonnut lokakuusta kohta 5kg, jipii!=) Kunnallisella puolellahan saa jonottaa useamman kuukauden niin jos sais ton painon normaalilukemiin niin tietäis sit ku pääsee ehkä muihin hoitoihin niin näkis et onko tolla painonpudotuksella vaikutus niihin pirullisiin rakkuloihin =). Vielä ois n. 8kg pudotettavaa niin oisin tyytyväinen, eli n. 13-15kg mulla on ylimääräistä yhteensä. Sillon ku painon vähemmän niin menkat tuli ilman e-pillereitä suht normaalisti (en tiiä oliko sillon tätä pco:ta vielä, tuskin).
 

Yhteistyössä