Hakutulokset

1. T

Syyskuun Söpöliinit 2012

Hei vaan, minäkin olen täällä taustalla jo lueskellut, yritän jatkossa keretä kirjoittelemaankin. Meillä oli tänään kolmas neuvola ja samalla minun jälkitarkastus. Vauva kasvaa hirmuista vauhtia nyt 7vkon iässä paino 5940g ja pituus 56,5cm (synt. 3725g, 50cm). 50 ja 56 senttiset vaatteet...
  2. T

Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

Hei vaan kaikille Meidän poika, 3725g ja 50cm, syntyi tiistaina 28.8. rv39+1. Onnittelut kaikille muillekin jo pienokaisensa saaneille ja odotteleville tsemppiä loppuaikoihin! Tässäpä olisi synnytyskertomusta: "Synnytys meni nopeasti. Maanantai (27.8.) iltana yhdeltätoista alkoi...
  3. T

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

Hei vaan Miullakin jäänyt kirjoittelut kesän myötä, jospa nyt loppua kohti jaksais täällä aktivoitua. Tuntui vaan tuossa välillä ettei mitään tapahdu raskauteen liittyen niin en jaksanut sitten kirjoitella kuulumisia. Lomalla oon koko kesän ollut kesäkuun puolivälistä lähtien, silloin oli...
  4. T

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

ainiin ikää voisi päivittää vuoden lisää eli olen nyt 29v. Teeu
  5. T

Tervetuloa uusille! Onnittelut kaikille ultrassa käyneille hyvistä uutisista! ilon lapsi: Meillä B-mitta eli se pään läpimitta vastasi vain viikkoja 19+1, vaikka menossa oli 20+4, kaikkien mittojen keskiarvo vastasi kuitenkin viikkoja 20+2 eli ei lähdetty aikaa muuttelemaan, eikä kätilö...
  6. T

Misupai: En ole kirjoittanut ylös mihinkään niitä ensimmäisiä arvoja, mutta muistelisin, että se suurempi aivokammio ois ollut 10.1 mm ja toinen selvästi pienempi. Silloin rakenneultran teki kätilö ja antoi minun itse valita haluanko äitiyspoliklinikalle lääkärille tuota tarkistamaan, kun oli...
  7. T

Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Kaktuspiikki: Tässä kelan sivuilta: "Jos sinulla ei ole ollut tuloja sairauden, työttömyyden tai muun vastaavan syyn vuoksi yhtäjaksoisesti päivärahakautta edeltävältä 6 kuukauden ajalta, voit esittää tulot niiltä ajanjaksoilta, joina olet...
  8. T

Tervetuloa uusille! Ihania ultrakuvia Peppi85 ja äippä_88! Täälläkin sää muuttunut ihan talviseksi :( Eilen tuli räntää/lunta melkein 5 cm ja kun entistäkin vielä on reilut 30 cm niin onpa kiva... Aamulla ei meinannut pihasta päästä autolla, kun on niin paljon sohjoa siinä ja tiellä...
  9. T

Hei vaan, Vauvakirja/odotuspäiväkirja: Ostin esikoista odottaessa yhden, jota aluksi täyttelin jonnekin 17. viikolle asti, mutta sitten se jotenkin jäi, nyt vähän harmittaa, kun ois ollut kiva vertailla tunteita ja oloa esikoisen odotusaikaan, mutta eipä sitä enää muista eikä ole nyt sitten...
  10. T

Hei vaan, Ihan pikaseen vaan kirjoittelen, kun tökkii niin pahasti nää sivut, etten viitsi pitkästi kirjoitella jos ei sitten saakaan ladattua sivua. Mies lähti keskiviikkona reilun parin viikon reissuun ja ei sen vuoksi pääse rakenneultraan, mikä mulla siis 20.4. En oo vielä...
  11. T

BuBU: Mulla on tullut tuota esimaitoa jo muutaman viikon, varsinkin saunomisen jälkeen, kuten juuri nyt. Minä oon kanssa kuullut joskus tuosta nännien harjoittamisesta, mutta en kyllä hammasharjalla harjaamisesta vaan hieromisesta ja venyttelystä. Minulla imetys sattui alussa, että pitäsköhän...
  12. T

Paljon tuntuu olevan tauteja liikenteessä, paranemisia vaan kaikille sairaille! kaktuspiikki: Noista rattaista sen verran, että ne ilmakumirenkaat (siis ne pumpattavat, onkohan tuo niiden oikea nimitys?) on kuulema paremmat, jos just liikkuu paljon hiekka- ja sorateillä ja ne ilmakennorenkaat...
  13. T

Hei vaan Kiitos äippä_88 huhtikuun pinosta :flower: Ihanan pitkällä jo ollaan! Täällä on ihana keväinen sää, aurinko paistaa ja +1 astetta, aamulla oli kyllä ihan kunnon pakkanen, -15 astetta. Meillä juhlittiin viikonloppuna esikoisen 4v. synttäreitä, ihan pienellä porukalla tosin vaan...
  14. T

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

Hei vaan! Onnittelut ultrissa käyneille ja hyviä uutisia saaneille! Adoralle jaksuja! Täälläkin iski eilen talvi takaisin. Lunta on tullut eilisen, yön ja aamun aikana hirveesti ja edelleen satelee hiljalleen. Eilen sainkin auton ojaan, kun en päässyt tuota meidän mäkeä ylös (varmaan...
  15. T

arttuliina: Voi, miten ikävää! Jaksuja kovasti sinulle :hug: Milla84: Toivottavasti ois vaan harmitonta supitelua, tai sitten jokin tulehdus voi aiheuttaa myös supistelua ja on ihan hoidettavissa antibiooteilla. Hyvä että tutkivat! Jaksuja! ei vielä: Ihania ultrakuulumisia ja hienoa, että...
  16. T

Tervetuloa uusille! On kyllä ollut tosi ihanat pari päivää sään suhteen, aurinko paistanut ja ollut niin keväinen ilma. Saatinkin elilen ja tänään pitkästä aikaa ulkoiltua kunnolla, eilen pari tuntia ja tänään puolitoista tuntia, on tuo tyttö ollut sairaana pari viikkoa ja sitä ennen olin...
  17. T

Kaktuspiikki: Voi ei! Paljon jaksamisia teille. Toivottavasti kolmen viikon päästä saisitte hyviä uutisia, tsemppiä odotteluun.:hug:
  18. T

Kiitos uudesta pinosta äippä_88! :flower: kusma:aika jännä, että tuossakin on ihan päinvastaisia ohjeita. Meillä, kun oli ohjeena että rakon pitää olla tyhjä :) Mutta saahan sen rakon täyteen, kun vaikka tuntia ennen juo kovasti, kun eihän sillä virtsan vahvuudella ultrassa väliä ole. Niin ja...
  19. T

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

Tervetuloa Engla! Joo, eli tytöllä oli eilen illalla jo 38.4 kuumetta eli kotona ollaan nyt taas. Onneks nukahti päiväunille tuossa reilu tunti sitten, kun yleensä ei nuku kotona enää päiväunia, mutta nyt oli kyllä tosi väsynyt, voi pientä raukkaa. Äitiyspakkaus: En tiedä oikein vielä...
  20. T

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

Piikikäs: Tuo seulonta-verikokeen ajankohdan vaihtelu eri neuvolaittain varmaan vois johtuu siitä, että laskevat niitä riskilukuja eri ohjelmilla ja toisissa sitten pitää olla juuri samana päivänä otetut, kun taas toiset ohjelmat osaa laskea itse noista raskausviikoista vastaavuudet. Mutta tämä...

Yhteistyössä