Hakutulokset

1. K

Inseminaatio 2012

Solsolet toivottavasti ei nyt sitten niitä tulis. kiitos kaikille onnittelijoille,toivon ettei tasan 2vkoa sitten irrotuspiikki ole tuota plussaa tuonut.Olin itse ihan varma että negaa edelleen näyttää ja oikeestaan olin jo ollut valmistautunut ivf:ään,eli toisin sanoen heitin toivon kankkulan...
  2. K

Inseminaatio 2012

Huomena kaikille täällä tehty digitaalinen r-test. positiivinen tulos v.1-2 virallinen päivä olisi huomenna,mutta en malttanut enää odottaa. En voi kyllä uskoa vieläkään todeksi.
  3. K

Inseminaatio 2012

Tervetuloa mukaan ANNA 83 Me piinaillaan sitten yhtäaikaa,kun testailu osoittaa täällä myös 29.2. Meillä syy on selittämätön,mulla myös pco tyyppistä munasarjaa toisella puolella ja nyt myös miehellä vähän heikot siitiöt,mikä paljastunut vähän aikaa sitten. Meillä toinen inssi oli 15.2 joka oli...
  4. K

Inseminaatio 2012

LURU pahoittelut täältä myös. Se IVF vois olla parempi ja ja jotenkin uskon,että sillä ois paremmat onnet tärppiin,kuin inssillä. En tarkaoita loukata yms. ja rankempaa se on kun tämä kevyemi hoito. Meilläkään ei ole enää kun yks yritys inssiin a sen jälkeen IVf.:( ISOT halaukset sulle...
  5. K

Inseminaatio 2012

Siis korjaus tuohon edelliseen poivon sulle mahdollisimman paljon plussaa. olinpa taas tosi tumpelo,ANTEEKSI.
  6. K

Inseminaatio 2012

Luru Toivon kovasti että sulla,että olis nyt negatiivinen. Kerro sitten miten kävi. :) Mun puolesta myös TERVETULOA kaikille uusille ja hyvää YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille. Toivon ainakin,että näistä seraavista kierroista tulisi meille kaikille +++++++++++ eilen illalla sitten pistin PREGNYLIN...
  7. K

Inseminaatio 2012

Me ollaan toistaseks oltu tyytyväisiä västöliittoon,koska siellä on noi maksu asiat sovittavissa. maksettiin eka inssi myös parissa erässä. On myös edelleen sovittavissa,noi maksu asiat. Minkäköhän hintasta se olis sitten kunnallisella puolella.?
  8. K

Inseminaatio 2012

LURU toivon sulle kovasti plussaa,jos pms oireiden pois jääminen oisi oire,ja oireethan on yksilöllisiä. TUNAFISH ja TOIVEISSA86. Meilläkin samaa tilannetta,jos ei insseillä tärpää. Mainitsin IVF asiasta Väestöliitossä,kun on kalliita ja sanoin,että on kallista,lääkkeet mukaan lukien. Ja...
  9. K

Inseminaatio 2012

En mäkään ymmärrä täysin, mutta ainakin selviää että follin kasvu on ollu tällä kertaa hidasta ja mitenköhän Puregon on asiaan vaikuttanu.Toivottavasti ei ollu menny vanhaks,kun toisinaan taas tuntuu siltä että oma kiertoa pukkaa päälle ja kierto pidentyy. Nyt siis kp14 menossa ja ois jo...
  10. K

Inseminaatio 2012

Onko kellekkään käynyt niin,että viiden päivän tikuttelusta huolimatta ja lääkärin ohjeen ei ole ovista tullut viidentenä päivänä? Mulla oli tänään ylimääränen ultra ja folli näkyi 19mm. Silti eikä siitä huolimatta plussaa tikkuun tullut. Ohjeeks sain siitä huolimatta tänään Pregnylin...
  11. K

Inseminaatio 2012

Moi vaan kaikille,toivottavasti mahdun vielä mukaan kirjottelemaan. Mä otin lugeja pp12 asti ja kierto pysy normaalina,eli testin tein jo silloin kun selkeä nega oli ja siihen loppu myös luget. Toiveissa86 sulla kuulostaa lämmön suhteen jännittävältä,millon teet testin? ;) Sitten omia...
  12. K

Inseminaatio 2012

Susan79 ja toiveissa 86 kuulostaa ihan raskausoireilta. mulla ei ole oireilua ja Pregnylistä ei mitään häikkää kiertoon nähden. 29/4 nyt menossa ja huomisesta taas pistely alkaa. rotta09 sun tilanne näyttää hyvältä ja Minena ja Jade86 pahoittelut,toivottavasti enskerralla sujuu paremmin.
  13. K

Inseminaatio 2012

Solsolet kp3 menossa ja parin päivän päästä alkaa piikittely.Tänään oli taas ultra mitään ei ole muuttunut. oon ollu pari päivää masentunut ja nyt taas virkeämpi. ens ke taas ultra ja sen jälkeen mahdollisesti taas inssi viikonloppuna. Ois ainakin töistä se viikonloppu vapaa,niin sais levättyä...
  14. K

Inseminaatio 2012

Mulla ei ole ennen luteelivaihetta ollut tiputtelua,en ainakaan muista että olis ollut. Nyt olenkin ollut ihmetellyt,että miten on sitten alkanut Lugesteronista tiputtelemaan. Ajattelin kyllä ottaa puheeks ensi kerralla kun saan varattua ajan uuteen ultraan.
  15. K

Inseminaatio 2012

Albus onnittelut täältä plussan johdosta. :) Mulle ei tuli muutama itku puuska Puregonista,mutta Pregnylistä ei tullut mitään.Oviksen tosin tunsin pistämisen jälkeen,jota en aikaisemmin ole huomannut ja siksi kiinnitin siihen huomiota. Lugesteronista mulle sanottiin,että tiputtelu kuuluu...
  16. K

Inseminaatio 2012

rotta09 ja tunafish-78 Mulle määrättiin ne tukemaan omaa hormonitoimintaa loppukierron ajaksi. Verikoeet on otettu ja arvot normaaleja kuulemma,jostain olen myös lukenut että auttais sitten kiinnitymisessä myös. pst Kiitokset pahoitteluista
  17. K

Inseminaatio 2012

Moi kaikille. Tein aamulla testin ja negaa selkeästi näytti. :( Nyt ootellaan tätiä saapuvaksi,mutta oireita ei tiputtelusta huolimatta ole. Lähdetään sitten uuteen inssiin seuraavasta kierrosta kp 27 menossa. muille jännäilöille plussa onnea ultraan ja muuhunkin.
  18. K

Inseminaatio 2012

PEIKKO89 Mulla vähän sama tilanne tänään tuli lääpinäkyvän vuodon vaaleanpunasta. Olen viikon ottanut Lugeja ja kp24 ja pp12. Ihmettelen kovasti. Soitin asiasta ja hoitaja kehotti jatkamaan niiden ottoa R-testiin asti siitä huolimatta. La saisi aikaisintaan testin tehdä ja nut aika matala fiilis :(
  19. K

Inseminaatio 2012

SOLSOLET Mulle kanssa sanottiin,että virtsarakko täytyis olla toimenpiteen aikana täynnä.Helpottaa kuulemma toimenpidettä. Jotenkin tuntuu jokapaikassa on vähän eri taktiikat. Sulla näyttäis olevan hyvällä mallilla,toivotaan että kaikki menee hyvin. :)
  20. K

Inseminaatio 2012

LURU pahoittelut täältäkin:( ja MINEALLE tervetuloa mukaan. :)

Yhteistyössä