Hakutulokset

  1. T

    Persoonallisia ideoita elämänkaaren tekoon? =)

    Olisko kellään? Saa olla millainen vaan, mutta mulla ei nyt jotenkin pää toimi... Ensin mun piti tehdä se vanhaan afrikan tähden pelilautaan, mutta en löytänytkään sitä mistään... Valokuvia rakastan ja ne oli ihana tapa tehdä se, mutta en mä tähän hätään saa niitä kehitettyä kun...
  2. T

    Millä pömppömaha pois?

    Mun maha on ihan kamala :ashamed: Se on koko ajan sellanen pinkee ja turvoksissa, ei niinkään mitään roikkoläskiä.. Kaikki housut kiristää vyötäröltä ja olo on ällö.. Pitääks tässä jotain activiaa ruveta vetään...?! Muutenkin pienimuotonen kesäkuntoon-kampanja olis tarkotus alottaa...
  3. T

    Millanen toi neloselta kohta alkava monsteritalo on?

    Sehän tuli hiljattain joltain kanavalta enkä nyt muista kysyinkö sillonkin asiaa, mut nyt kysyn uudestaan :D Kun esittelyssä siis sanotaan et ei sovellu pienille lapsille, niin minkä ikäsen antaisit katsoa? Mitä tässä tapauksessa tarkoitetaan pienellä lapsella...? Tekstityshän siinä kai on...
  4. T

    Suklaisia leivontaohjeita? =)

    Iski hirvee inspis leipoo jotain ja tätä tapahtuu kerran elämässä :O Sitä leivonta-kaakaojauhetta löytyy, ei mitään levysuklaata... Joku simppeli ja kiva ohje mihin löytys perusainekset kaapista? KIITOS :p
  5. T

    Ihme tilanne, joteski ärsyttävää..

    Luin facebookista, että mun kaverin tyttöystävä (jolla lapsia edellisestä suhteesta) etsii lastenvaatepaketteja. Mulla on juuri sen kokosia ja juuri samalle sukupuolelle muutama pussillinen ja kirjotin sille, että tuu penkomaan. (Emme ole ikinä nähneet ns.kunnolla, tiedetty toisemme aina, mutta...
  6. T

    Mä en osaa enää voidella leipää o.O

    Meillä kotona ja töissä on oivariinia ja mä en saa sitä enää nykyään leivän päälle sillai sujuvasti :O :snotty: Se putoilee veitsestä eikä meinaa levittyä leivälle ja ihan kamalaa tuskastuttavaa tunaamista :ashamed: Onko jotain tapahtunut oivariinille vai mulle?! :O
  7. T

    Kadonneen jäljillä UK - pilkun viilausta :D

    "Tein lopullisen päätöksen abortista maatessani synnytyspöydällä" Ettei nyt olis pikkiriikkinen tekstitysmoga käyny ja olis pitäny kirjottaa adoptio? :D Eiks ollukin päivän tärkein alotus? :cool:
  8. T

    Suomen kaamein kämppä-ohjelma (nyt subilla uusinta)

    Mä en tajua, eihän tää mikään sillä siisti-ohjelma ole?! Toi eka oli oikeesti kamala olohuone ja noi kaks muuta oli ihan okei olkkareita, mut ihmiset vaan sotkenu??!! Tavaraa jokapuolella ja vaikka olis kuin hieno olkkari niin mitä sitte jos se sottapytty asukas sinne hukkuu taas paskaansa...
  9. T

    Illan informaatioisku idiooteille: Ihmiset kokee asiat eri tavalla ja heillä on oikeus tunteisiinsa.

    Olisin tekopyhä jos väittäisin et mulla ei koskaan menis hermot mun lemmikkieläimiin (jotka ihan itse olen hankkinut :O) EIKÄ se tarkoita sitä, että mulla ei kuuluis olla lemmikkieläimiä ollenkaan :xmas: Mulla palaa käämit mun lapseen ja mun mieheen, mun vanhempiin ja mun siskoon ja se EI...
  10. T

    Alle kolmekymppisen miehen haluttomuus seksiin?

    Tää asia ei kuulu mulle, mutta kunhan nyt pohdin.... Mun ystävä on ollut melkein koko kuluneen vuoden jotenkin vaisu ja omituinen, mut ei oo saanut sanottua mitään syytä, kuitannut väsymyksellä. Nyt hän sitten repes itkien kertomaan mulle, että he ovat viimeksi harrastaneet seksiä joskus...
  11. T

    ~SAtUhÄÄt 23.01.2012 TV2 klo21~

    Jeeeee :D Pääsen taas poraan ja kyynelehtiin ja haaveileen vieraiden ihmisten kustannuksella :D
  12. T

    Help, mitä viemisiksi..?

    Meidät on kutsuttu yhden kaveripariskunnan luo iltaa istumaan ja juhlimaan tän naispuoleisen synttäreitä. Tän pariskunnan mies on meille tutumpi pidemmältä aikaa kun tuo nainen eikä tunneta tätä naista niin hyvin et osattas lahjaa ostaa.. Ei haluta "puolitutun" lahjaan mitään isoja summia...
  13. T

    Broilerin ohutleikeapua? =)

    Teen aina lähes kaikki broiskuruuat niin et pannulle, uuniin, kermaa, pekonia, riisiä, tylsää. Nyt mietin ekaa kertaa niiden täyttämistä, mutta en tiedä millä täyttäisin? Meillä mies ei syö sipulia eikä homejuustoa.. Koskenlaskijaa olis? Ja tomaattia? Antakaa mulle kaikkia vinkkejä ja...
  14. T

    Puolison auton käyttäminen... Jupinaa ja mussutusta...

    Meillä kummallakin omat autot. Miehellä pakettiauto joka täynnä työkaluja ja aika kaameessa iskussa = sotkunen jne. Mulla farmariauto jonka haluan olevan siisti, siellä ei ole roskia eikä ylimäärästä sälää. Mun autolla mennään automaattisesti ja ilmanmuuta esim.koko perheen...
  15. T

    Onks noi atrian bravuuri-ruuat mistään kotosin...?

    Sain kaverilta tollasen jonkun nautapadan tms mihin lisätään kerma ja vesi ja uuniin.... Mä en ite ikimaailmassa ostais moista -en hinkkaa sädekehää, vaan teen vaan kertakaikkiaan mieluummin itse niin tiedän mitä sieltä löytyy ja miltä sen suunnilleen pitäs maistua :D - mutta tänään tuollaista...
  16. T

    Avuttomuus..

    Tuli tuosta työmatkaketjun ap:sta ihan mun yksi EX-ystävä mieleen... Oikeesti sen suusta kuulin mm.seuraavat lohkaisut: "Mä en oo pystyny lämmittään tätä taloo melki viikkoon kun en oo päässy hakeen puita liiteristä kun joutusin sit ottaan ton 10kk ikäsen mukaan..." "Mun piti kans...
  17. T

    Sattuuks tota top chefin pia kämppiä naamaan?

    vai haiseeko sillä koko ajan paska nenään? :ashamed::O
  18. T

    Voisko ihan oikeesti niiltä ikäihmisiltä ottaa ajokortit pois??!!!

    Sydän takoo vieläkin viittätuhatta!! Ajelin kotiopäin tietä missä 6kympin rajoitus. Toisella puolella tietä omakotitaloja ja toisella puolella syvä oja ja peltoa, jonkinmoinen pudotus olis sinne ojaan. No, joku 500-vuotias urpå tuli sellasella saabinrämällä suoraan mun eteen yhden talon...
  19. T

    Miten kuntoilette kotona?

    Mä oon päivät töissä ja illat sit menee kotihommissa ja käyn koiralenkillä, mut olis kiva saada tänne kotiin joku TEHOKAS kuntoilujuttu... Meidän kylällä on hikisen pieni kuntosali minne mua ei saa kirveelläkään ja lähimmät isot punttarit + uimahallit yms on n.30min ajomatkan päässä ja mä en...
  20. T

    Ihan järkyttävä suolasen himo! Mä en kestä!

    Putouksen aikana vedin eiliset kreik.salaatin jämät ja söin kourallisen poppareita ja silti mun on tehny siitä asti mieli jotain suolasta... Pesin hampaat, join vettä, join lonkeron... Ja tää himo ei mee ohi |O Tarviinksmä sellasen suolakiven millasia hevosillakin on? Joo kiitos kyllä, näen...

Yhteistyössä