Illan informaatioisku idiooteille: Ihmiset kokee asiat eri tavalla ja heillä on oikeus tunteisiinsa.

Olisin tekopyhä jos väittäisin et mulla ei koskaan menis hermot mun lemmikkieläimiin (jotka ihan itse olen hankkinut :O) EIKÄ se tarkoita sitä, että mulla ei kuuluis olla lemmikkieläimiä ollenkaan :xmas:

Mulla palaa käämit mun lapseen ja mun mieheen, mun vanhempiin ja mun siskoon ja se EI tarkoita, että mä en ansaitsis heitä mun elämään....... :whistle:

Mua saattaa joskus ottaa ilman syytä päähän tai mua voi pänniä joku pikkujuttu VAIKKA jonkun mummu on just kuollu ja toisen mies jääny auton alle.

Mä saan valittaa ja puhua MUN TUNTEISTA ja olotiloista vaikka jollain toisella on just todettu syöpä tai vaikka jonkun muun mielestä mun valituksen aihe on aiheeton.

Mä saan sanoo et mua sattu kun potkasen varpaan tuolinjalkaan vaikka jonkun kummilta on just revitty raajat irti.

Sellasta se kattokaas on ku ihmiset on erilaisia, ei mulla muuta :xmas: :stick::cool:
 
Ja vielä lisäisin, että makuasioista ei voi kiistellä :xmas:

Olen äsken joutunut sanasotaan sipulin syönnin takia -mä rakastan sipuleita ja mun kaveri ei voi sietää niitä, joten mäkään en sit sais syödä niitä. Varsinkaan valkosipulia kuulema. HA! In your face world, mä oon niin itsekäs et syön just sitä mitä haluan :cool:
 
Ken guru
No siis toki voi kiistellä ihan kaikesta, ehkä oikee sana olis et ei kannata kiistellä. Mä en ainakaan jätä valkosipuliani syömättä siks et joku muu ei tykkää valkosipulista. :D (Toistanko mä itseäni?! :LOL:)
Havaitsin "pientä" ristiriitaa. Pyydät muita olemaan kiistelemättä makuasioista, ja heti seuraavassa viestissä kerrot itse toimineesi saarnasi vastaisesti :D.
 
Havaitsin "pientä" ristiriitaa. Pyydät muita olemaan kiistelemättä makuasioista, ja heti seuraavassa viestissä kerrot itse toimineesi saarnasi vastaisesti :D.
Mä en kiistelly, mä puolustin omaa kantaani :xmas:
Sit toinen vaan jankkas ja jankkas ja melki tuli riita :stick:

Ja siis en mä ketään oo pyytäny oleen kiistelemättä :D
Täällä viilataan taas pilkkua, se oli toteamus, sanonta mikä mulle on joskus lapsuudessa opetettu jonka vaan kirjotin tähän :D Kauhee mua naurattaa täällä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
nm
Ja vielä lisäisin, että makuasioista ei voi kiistellä :xmas:

Olen äsken joutunut sanasotaan sipulin syönnin takia -mä rakastan sipuleita ja mun kaveri ei voi sietää niitä, joten mäkään en sit sais syödä niitä. Varsinkaan valkosipulia kuulema. HA! In your face world, mä oon niin itsekäs et syön just sitä mitä haluan :cool:
Sit sä teet niin. Mä taas teen niin, että kun frendi ei voi sietää yhtä ruoka-ainetta, niin en käytä sitä koskaan vaikka rakastan sitä ja se on tietyssä tilanteessa ainoa mitä voin vetää :) Mäkin oon vain mä!
 
Sit sä teet niin. Mä taas teen niin, että kun frendi ei voi sietää yhtä ruoka-ainetta, niin en käytä sitä koskaan vaikka rakastan sitä ja se on tietyssä tilanteessa ainoa mitä voin vetää :) Mäkin oon vain mä!
kyse ei ollut yhteisestä ruuasta vaan kummankin omista ruuista :D mut mähän oonkin vaan teiniangstivajakki ja tästäkin ketjusta saa tappeluketjun aikaseks :D
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni

Yhteistyössä