Help, mitä viemisiksi..?

Meidät on kutsuttu yhden kaveripariskunnan luo iltaa istumaan ja juhlimaan tän naispuoleisen synttäreitä.
Tän pariskunnan mies on meille tutumpi pidemmältä aikaa kun tuo nainen eikä tunneta tätä naista niin hyvin et osattas lahjaa ostaa..

Ei haluta "puolitutun" lahjaan mitään isoja summia laittaa -varsinkaan jos on jotain sellasta mistä ei voi olla varma et tykkääkö.
Sen tiedän et viinejä eivät juo ja jotain allergioita tällä naisella on.. En vaan tiedä mitä : /

Mutkun ei kehtais tyhjin käsinkään mennä..? :whistle:
 
Kuohuviini, vaikka joku makeahko, rose tms vois mennä, vaikkei muuten viinejä juokaan. Tai kiva kukkakimppu. Niitä harvemmin tulee itse ostettua. Kukat nyt,jos ovat tuoksuttomia, ovat melko varma valinta? Nää on aina yhtä vaikeita. Ainakin mulle. Tai joku "parempi", erikoisempi suklaarasia?
 
"vieras"
Siis haluatko viedä synttärilahjan naiselle vai "viemisen" pariskunnalle? Jos lahjan,niin kukkakimppu olis varmaan aika varma - ainakin sen kehtaa heittää pois jos ei ole mieleinen. Mitään koriste-esinettä en ite uskaltais ostaa.

Yks vaihtoehto on tietysti kysyä siltä mieheltä suoraan..
 
"tytsyjen äiti"
En tiedä ketään naista joka ei ilahtuis kauniista kukkakimpusta. Ehkä se ei ole kovin persoonallinen synttärilahja, mutta ei voi mennä pahasti pieleenkään.. Ja niin kuin jo joku ehdottikin, niin shampanja tai kuoharipullollekin on yleensä käyttöä. Vaikka ei itse välittäisi juoda, niin menee varmaan jossain tilanteessa vaikka vieraille tarjottavaksi.
 

Yhteistyössä