Hakutulokset

  1. P

    emätintulehdus

    Kannattaa haiseva toosa tutkituttaa lääkärillä, ettei ole klamydia tai mikään sen tapainen.
  2. P

    Huoltajuus..

    Ymmärrän hyvin että isä ei suostu vain viikonloppuihin ,eihän hänkään näkisi lapsia viikkoon ja pidenpään aikaan jos sun systeemiin suostiusi ...miltä kuvittelet sen hänestä tuntuvan? Jos olette naimisissa ilman avioehtoa ,omaisuus jaetaan puoliksi. Avoliitossa jokainen ottaa omansa, toisen...
  3. P

    Olenko vain kamalan mustasukkainen vai mikä neuvoksi??

    Kyllä sä musta vain kuullostat vähän mustasukkaiselta. Mua ei ainakaan ärsytä tai häiritse pätkääkään isän suhde omaan lapseen , tytöllä on varmaan vain ollut ikävä isäänsä ja vielä sen ikäinen että näyttää tunteensä avoimesti. Isän kiinnostuksesta exäänsä kohtaan sun pitää puhua miehellesi...
  4. P

    isyyden selvittäminen jälkikäteen

    No viilataan sit pilkkua.Jos isä haluaa jossainvaiheessa alkaa toteuttaa lapsen oikeutta isään ei äidillä ole siinä paljoa sananvaltaa jos isyys on tunustettu.
  5. P

    luettele kaikkien perheen jäseniesi vaatetus tällä hetkellä :D " tylsyys-gallu"

    Mulla mustat pikkarit, tummansiniset rintsikat ,musta hihaton toppi, pitkähihainen musta huppari mustat gollarihousut ja mustat pitkätkalsarit ja sukat. Pikkutytöllä tyrkoosi babseyökkäri isomalla kylpytakki, mies töissä työvaatteissa.
  6. P

    Kasvunpaikkoja.. taas.

    Onhan se hankalaa jos joutuu kokoajan varomaan sanomisiaan ja suusta lipsahtaa sammakko.
  7. P

    Kasvunpaikkoja.. taas.

    Kukatahansa on altis loukkaantumaan jos arvostelee hänelle tärkeää asiaa. Älä kommentoi asiaa jos tiedät toisen loukkaantuvan siitä.En mäkään puhu mun yh-ystävien kanssa elatusmaksuista kun olen itse uusperheenäiti ja tulentoimeen paljon pienemmällä kuin he. Puhutaan vain sellaisista asioista...
  8. P

    Oikea käsi kylmä ja tuntuu että hermoa painaa joku kokoajan

    Oisko muita "diagnooseja"?
  9. P

    Oikea käsi kylmä ja tuntuu että hermoa painaa joku kokoajan

    Ok, pitänee käydä lääkärissä jos ei mene itsestään ohi :|
  10. P

    Oikea käsi kylmä ja tuntuu että hermoa painaa joku kokoajan

    Mikä mahtaa olla?
  11. P

    Nyt olis tarjolla kahvia ja piparia

    Kiitti ,olipa hyvää ,olitko ihan itse tehnyt? :p
  12. P

    Muilla suonikohjuja alapäässä?

    Mulla tuli toisessa raskaudessa sellaiset "neekerinkivekset" tonne alpäähän. Pienenivät kyllä synnytyksen jälkeen mut eivät hävinneet kokonaan.
  13. P

    Nyt olis tarjolla kahvia ja piparia

    Ihanaa , jätä mullekin vähän :p
  14. P

    Nyt olis tarjolla kahvia ja piparia

    Kiitos ,valmiiksikeitettyä kahvia (ei tarvitse itse duunata) ja piparia mulle kiitos :wave:
  15. P

    te joilla samaa sukupuolta olevat lapset tunnetteko kateutta niitä kohtaan

    No meillä anoppi oli sanonut kun meille tuli toinen tyttö ja miehen serkku sai tytön et kyllä tytöt jo alkaa riittää tähä sukuun :D
  16. P

    Miten saada luottamus takaisin?

    Niin ja muista et koskaan ei kannata sanoa mitää hyvää tästä tyypistä miehellesi jos on pakko sanoa jotain niin negatiivista sitten B)

Yhteistyössä