Hakutulokset

1. M

Odottajat Turku + lähialueet!

En ookka näköjään laittanut kaikkia tietojani, eli ikä on 25v ja 1.lapsi :) Outoo että ootte joutunut noista perusultrista maksamaan. Mulla tehtiin ne ihan äitiysneuvolan ultraääniyksikössä ja ne oli täysin ilmasia. Sitte tietenkin sellaset jotka on tehty äitiyspolilla on ollut normaalin...
  2. M

Odottajat Turku + lähialueet!

Moikka! Pääsisköhän tänne mukaan? Nyt vasta huomasin tällaisen ryhmän. Odottaja en kyllä enää ole, synnytin 3.1. eli pojalla ikää on kohta 3 viikkoa. Vai oliko tää ryhmä vaan odottajille?:)
  3. M

Joulukuun pikkutontut

Moikka! Täällä on koko viikon juossu vieraita, mun vanhemmat oli kattomassa vihdoin pikkusta. Ne näki hänet vasta ensimmäistä kertaa vaikka vauva on kohta 2 viikkoa. Välimatka vähän painaa ja sitten on ollu työesteitä:| Ens viikon saa varmaan ottaa rauhassa eikä vieraita varmaan enää niin...
  4. M

***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

Täällähän on ihan täysin hiljentynyt. Tulin kurkkimaan olisiko Jeminan kuulumisia.
  5. M

Joulukuun pikkutontut

Voi kurjuus, täällä on moni jo sairastellut : / Metsätähti, miten teillä tuo RS-oireili? Nousiko kuume? Ja millä se todettiin? Me käytiin kanssa yöllä päivystyksessä kun vauvan henki on rohissut. Hengittää mielestäni aika tiheästi, mutta on kai normaalia? Eilen sitten illal syömisen jälkeen...
  6. M

Joulukuun pikkutontut

Mäkin voisin alkaa kirjoittelemaan tälle puolelle, odottajissa alkaa olla jo aika hiljaista. Itsekin siellä ihan viimeisten joukossa olin. Poika syntyi siis viime tiistaina 3.1. 32 tunnin synnytyksen jälkeen. Olipa muuten huvittavaa kun katselin Sydänääniä sarjan kahta viimeistä jaksoa...
  7. M

Onnea Miimau, Viena,Tirppa, Banski ja Sokruli! Ja kaikki jotka unohdin!! :flower: Ja kiitos miljoonasti kaikille täällä kirjoitelleille, teistä on ollut uskomaton tuki:heart: Ihana kun on saanut vertailla kokemuksia ja kirjoitella tuntoja! Tsemppiä Jemina! Pian se teidänkin pieni sieltä...
  8. M

Moikka! Meille syntyi tänään 3.1.2012 terve poika. Synnyttämään lähdettiin tosiaan sillon su-ma yönä ja 29 tuntia siitä niin poika syntyi. Kirjoitan kauhutarinani kun kotiudutaan. Synnytys oli äärimmäisen pitkä ja kivulias. Supistukset heikkeni ja niitä yritettiin vahvistaa akupunktiolla...
  9. M

Mullakin säännöllisiä suppareita 10 min välein tullu nyt tunnin ajan.. ja ehkä lapsivettä ihan vähän. Ainakin jotain vaaleanpunaista tuli jonkun verran, muttei mitään litrakaupalla tosiaan. Nyt vaan saa nähdä jatkuuko vai loppuuko tää taas.
  10. M

Hyvää uutta vuotta tänne kaikille! Täälläkin edelleen kasassa. Toissa päivänä oli taas aikamoiset supistukset ja viime yönä heräsin niihin myös, mutta aina ne vaan loppuu.. Eilen tuli oikeen kunnon paniikki kun en saanut vauvaa liikkeelle millään. Join mehua, tökin, heiluttelin mahaa...
  11. M

Onnea Teenake ja Mango!!=) Sokruli, mä mietin ihan samaa et miten selviän synnytyskivuista kun nyt on jo tällasta. Eilen olin niiiiin kipee niitten parin supistuksen aikana et mun oli oikeesti vaikee pysyä tajuissani. Mulla tuli kauhee tuskahiki ja niin hirvee kipu etten oo koskaan voinu...
  12. M

Hitto mä olin jo ihan varma et nyt on lähtö lähellä. Oltiin menossa kauppaan kun alko supistaan niin kovaa etten päässy autosta ulos. Itkin vaan tuskissani koko automatkan kotiin ja mietin kuinka pysyn tajuissani. Ja mitä viel. Kotona ei oo tullu ku yks kunnolla kipee supistus. En tajuu kun...
  13. M

Moikka! Meiltäkin löytyy tommonen tärinäsitteri, vielä kun sais pojan siihen :) Tilattiin se amazon.co.uk:sta. Meillä on tämä malli: Lastentarvike.net - NYT TOIMITUSKULUT 0€! – Tuote: Fisher-Price sitteri (precious planet) Mitähän tosta linkistä mahto tulla.. Joo mutta Miimau piti...
  14. M

Neljäskö, kuulostaa ihanalta, kun pääsis itekkin tohon äitiyden ihanuuteen jo käsiks. Sid-84, mun korvaan toi kuulostaa ihan normaalilta. En usko että on mitään syytä huoleen. Meille ainakin sanottiin synnytysvalmennuksessa että sitten kannattaa olla vasta huolissaan kun tulee verta...
  15. M

Heippa täällä vielä odottaville :)Alkaa meidän kuu olemaan aika loppupuolella jo. Saa nähdä moni saa vauvansa syliin vielä tämän vuoden puolella. Olisi kai parempi että vauva odottelisi rauhassa ensi vuoden alkuun, näin niinkun tulevaisuutta, kuten koulua ja muuta ajatellen, mutta kyllä tässä...
  16. M

Hui, Susimieli ja Kairi ainakin on kyllä kokeneet aikamoiset synnytykset. Onneksi loppu kuitenkin hyvin :heart: Susimieli, meilläkin mies on sanonut juuri tuosta että jos joudunkin sektioon ja hän joutuu odottamaan tietämättömänä paniikissa vauvan kanssa mitä mulle kuuluu, tai jos istukka ei...
  17. M

No niin, täälläkin sitten tänään laskettuaika!!! Sieltä se viimein tuli vaikka monen monta kertaa se tuntui niin kaukaiselta. Vielä kun se vauvakin haluaisi tulla. Nooo, enää ei tarvitse ainakaan kovin montaa viikkoa malttaa. Pusukka, meillä on sama juttu. Sukulaiset koko ajan kärttävät että...
  18. M

Onnea taas kaikille vauvelin jo saaneille!! jemina81, mä oon onnistunut säästymään raskausarvilta. Alotin ennen puolta väliä öljyämisen Weledan raskausöljyllä ja oon joka päivä rasvaillut sillä tai sitte Ceridalilla. Reidessä ehkä on yks pienen pieni joku arpi, en kyllä oo varma onko...
  19. M

Tuli mieleen vielä yksi juttu. Tunteeko kukaan muu joka kerta ylös noustessaan semmosta ihmeellistä muljahdusta tuolla alhaalla?? Joka kerta kun kurotan lattialta esim. nostamaan jotain ja nousen ylös, muljahtaa tuolla nivusten välisellä alueella jokin. Välillä tuntuu inhottavalta ettei se...
  20. M

Mango86, mä oon lojunut kotona jo lokakuun lopusta asti. Ja la on vasta ens tiistaina, eli 27.12. Olin kuukauden sairaslomalla selkäkivuista ja sitte marraskuun lopulla alko äitiysloma. Aluksi ajan sai kulumaan hyvin, kun oli opinnäytetyö kokonaan tekemättä ja sitte pesin vauvan vaatteita. Nyt...

Yhteistyössä