Mango86, mä jäin äitiysvapaalle 12.11. mutta olin sitä ennen ylityövapaalla 7 viikkoa. Loman alkuhan oli ihanaa kun sai vaan olla ja puuhailla rauhassa mitä ikinä tahtoo ja levätä. Silloin ihan lokakuussa sitä jaksoikin vaikka mitä. Laitoin kämpän viimeisen päälle kuntoo, näin kavereita, olin vaan. Äityisvapaan alkuun mennessä aloin jo oleen ihan kyllästynyt. Onneksi vauva syntyi etuajassa, mä olin jo muuttunut kiukkuiseksi sohvan nurkassa makaavaksi suklaata ahtavaksi hylkiöksi. Odottavan aika on nimittäin todella pitkä! Ja voit kuvitella, että jos ylitöitä kertyy 9 kuukaudessa 7 viikon edestä, niin työkin on sellainen, jossa ei paljoo tetristä pelata eli muutos entiseen on ollut aika iso.
Vauva on vasta 12 vrk ikäinen, mutta olen jo ihan kypsä tähän kotona kökkimiseen, koska mä olen jo ollut tosi pitkään tosi paljon kotona. Me saatais mennä jo ulos, mutta eipä paljoo nappaa lähteä tuonne kaatosateeseen käveleen, joten vauva ulkoilee keskenään parvekkeella. Ihmisten ilmoille ei kuulemma kannattaisi mennä ennen ensi vuotta, mikä riipii erityisesti kun on kaikki jouluostokset tekemättä. Huomenna mennään sairaalaan leikkauttamaan vauvan kielijänne, siinä mulle ihmisten ilmaa.
Kauhee valitusvuodatus. Oikeesti kaikki on hyvin, vauva helppo ja ihana, aika kuluu ihan hyvin pientä tuijotellessa. :heart:
Vauva on vasta 12 vrk ikäinen, mutta olen jo ihan kypsä tähän kotona kökkimiseen, koska mä olen jo ollut tosi pitkään tosi paljon kotona. Me saatais mennä jo ulos, mutta eipä paljoo nappaa lähteä tuonne kaatosateeseen käveleen, joten vauva ulkoilee keskenään parvekkeella. Ihmisten ilmoille ei kuulemma kannattaisi mennä ennen ensi vuotta, mikä riipii erityisesti kun on kaikki jouluostokset tekemättä. Huomenna mennään sairaalaan leikkauttamaan vauvan kielijänne, siinä mulle ihmisten ilmaa.
Kauhee valitusvuodatus. Oikeesti kaikki on hyvin, vauva helppo ja ihana, aika kuluu ihan hyvin pientä tuijotellessa. :heart: