Hakutulokset

  1. Anna-Emiilia

    Ketään muita mutseja paikalla joiden lapsilla ei onnistunut viisikon teko?

    Hyvä et olette kuitenkin toimintaterapiaa kokeilleet :hug:
  2. Anna-Emiilia

    Ketään muita mutseja paikalla joiden lapsilla ei onnistunut viisikon teko?

    Kannattais varmaan soittaa kasvatusneuvolaan, täällä ainakin on neuvontatunti jolloin voi ihan vaan soittaa ja kysellä. Kerrot millainen poika on ja miten tuo 5v neuvola meni, niin osaavat sitten sanoa onko syytä varata sieltä aikaa vai ei. Tai sit seurailet vielä tilannetta ens syksyyn ja...
  3. Anna-Emiilia

    kirottu kytkypuhelin..nimimerkillä vuoden päästä entinen soneran asiakas..

    Minä olen ollut tosi tyytyväinen tuohon kytkökauppasysteemiin. 2 vuotta tulee maaliskuun lopussa täyteen. Just tänään soitin Elisalle, ja lunastan tuon puhelimen ja otan uuden 2v sopimuksen. 400 min puhetta ja 300 viestiä on mulle just sopiva paketti enkä edullisemmin vois selvitä. Eikä olis...
  4. Anna-Emiilia

    Mikä olis tehokas voide peräpukamiin?

    Ilmeisesti olen siis ainut joka tällaisesta vaivasta kärsii.. :whistle:
  5. Anna-Emiilia

    Lapsi (3 v.) neljättä päivää kuumeessa

    Meidän 8v on ollut maanantaista kuumeessa, sitkeää tautia on.. :/
  6. Anna-Emiilia

    Mikä olis tehokas voide peräpukamiin?

    Miten kauan tuollaisen kanssa voi mennä että paranee kokonaan? Mulla siis peräaukon ympärillä sellaista "röpelöä".
  7. Anna-Emiilia

    Mikä olis tehokas voide peräpukamiin?

    Iski viikko sitten toista kertaa elämässäni moinen vaiva ja ei meinaa helpottaa :headwall: Välillä oli jo parempi, mutta nyt taas ilkeilee, vaikka rasvannut olen koko ajan (scheriprokt Neo)
  8. Anna-Emiilia

    Huono omatunto -turhasta, tiedän...

    Hei, älä murehdi. Olen päiväkodissa töissä ja voin kertoa, että näillä keleillä me ei kaiken pukemisen ja riisumisen lisäksi ehditä olla ulkona aamupäivällä edes tuntia, usein saattaa olla vain puoli tuntia aikaa ulkoiluun! Ja tuossa sun tilanteessa kaikki on sallittua :hug:
  9. Anna-Emiilia

    Jos lapsesi hoitopaikassa olisi kouluttamaton hoitaja

    Hmmm.... totta toisaalta mut ei se koulutuskaan turha ole! Sitä paitsi tiedän loistavia lastenhoitajia joilla ei ole omia lapsia eikä ikääkään huimasti, joten onhan se ihmisestäkin kiinni.
  10. Anna-Emiilia

    Jos lapsesi hoitopaikassa olisi kouluttamaton hoitaja

    No lastenhoitajana voin todeta, että kyllähän se näkyy työssä onko ihmisellä minkäänlaista koulutusta vai ei. Kuten myös näkyy se, onko minkäänlaista työkokemusta vai ei. Itse olen valmistunut 11 vuotta sitten ja olin heti valmistuttuani vuoden töissä, sitten 8 vuotta kotiäitinä kunnen...
  11. Anna-Emiilia

    onko teillä laiska kokki-päiviä ja mitä sillon on yleensä tarjolla?

    :o Jos kanakastike on laiskan kokin ruokaa, niin meillä ei sit ehkä ikinä mitään kunnollista syödäkään.. Mut joo, arki-iltaisin kyl valitettavan usein on näitä vähemmän järkeviä vaihtoehtoja, kuten nuudelit ja kananugetit, pinaattiletut, ranskalaiset ja pakastekala/kalapuikot, pakastepizza..
  12. Anna-Emiilia

    Alkupolku Eskarin asennusongelmat, apua!!

    No ainakin tähän mennessä tällä koneella on kaikki toiminu ok. Ja meillä on alkupolku ekaluokka, ei mitään ongelmia. Ja lainassa oli myös alkupolku leikkilä, se asentui ongelmitta.
  13. Anna-Emiilia

    Alkupolku Eskarin asennusongelmat, apua!!

    Kone vetää ihan jumiin, jää vaan sininen näyttö eikä mitään tapahdu vaikka tekis mitä. Tai sit alkaa asentamaan mut yks kaks jumittaa vaik kuinka kauan samassa kohtaa. :headwall:
  14. Anna-Emiilia

    Alkupolku Eskarin asennusongelmat, apua!!

    Kyllä vastaus molempiin kysymyksiin.
  15. Anna-Emiilia

    Alkupolku Eskarin asennusongelmat, apua!!

    En tajua kun en saa tuota asennettua, mistä mahtaa kiikastaa? Vinkkiä kenelläkään??
  16. Anna-Emiilia

    5-6 v tyttöjen äidit (tai joilla on jo ohi se ikä )

    Kuvailit just meidän 7v tytön! Hymyilytti kun sen näki noin kirjoitettuna, mutta eipä se omassa elämässä jaksa hymyilyttää. Eli kyllä, meidän neiti käyttää kovaa ääntä jopa keskellä yötä kun on vessahätä ja haluaa seuraa, sohvalla tuo ei istu ikinä oikeinpäin, etenkin väsyneenä itketään heti...
  17. Anna-Emiilia

    Selittäkääs mulle miten tän pitäis mennä (ylityöt ja kvtes)

    Eli tein tällä viikolla töitä 41 h. Mistä tiedän, onko joku tasoittumisjakso/mikä tuosta on ylityötä/paljon mun pitäisi saada vapaata??? Miten muilla päiväkodeissa työskentelevillä on? Onko teillä jotain tasaantumisjaksoja, ja jos ei siinä ajassa pysty ottamaan ylitunteja pois niin sitten ne...
  18. Anna-Emiilia

    Bloginikkarit apua!

    www.vuodatus.net ja siitä vaan luo oma blogi. Kokeilemalla olen yrittäny ja saanu ihan kivan näköisen. Pohjia saat kun katsot googlella "pohjia vuodatukseen". Sitten kopioit pohjan koodin ja tallennat sen sinne missä lukee luo uusi pohja. Ei ole vaikeaa, yrittämään vaan! =)
  19. Anna-Emiilia

    Bloginikkarit apua!

    :attn:
  20. Anna-Emiilia

    Bloginikkarit apua!

    Miten saan liitettyä kävijälaskurin vuodatukseen? Mulla on siis kävijälaskurin koodi mut miten saan sen toimimaan?

Yhteistyössä