Mikä olis tehokas voide peräpukamiin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Emiilia:
Ilmeisesti olen siis ainut joka tällaisesta vaivasta kärsii.. :whistle:
Minulla oli vuosi sitten niin kipeät pukamat, että melkein itkin, mutta hain sitten apteekista jotain käsikauppavoidetta niihin ja ihan heti alkoi helpottamaan ja viikossa varmaan melkein paranivat kokonaan, mutta en muista voiteen nimeä, ihan kuin S:llä olisi alkanut?
 
No mulla ne on ollut nuoruudesta asti, kun harrastin ratsastusta.
Aina silloin tällöin kipeytyyvät :ashamed: ja synnytykset teki aika pahaa jälkeä. Niiden jälkeen toipuminen kesti aika kauan, muutaman viikon. Mutta ei ne yleensä kahta viikkoa kauempaa ole kipeänä olleet.
Eroonhan niistä ei oikein pääse kun leikkaamalla tai hirttämällä. :/
 
kai
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Emiilia:
Ilmeisesti olen siis ainut joka tällaisesta vaivasta kärsii.. :whistle:
Minulla oli vuosi sitten niin kipeät pukamat, että melkein itkin, mutta hain sitten apteekista jotain käsikauppavoidetta niihin ja ihan heti alkoi helpottamaan ja viikossa varmaan melkein paranivat kokonaan, mutta en muista voiteen nimeä, ihan kuin S:llä olisi alkanut?

Scheriproct?
 
hei
On mulla ollut (et ole yksin), mutta toistaiseksi *koputtaa puuta* vain niin lyhytkestoisesti, etten ole tarvinnut hakea lääkettä tai rasvaa, vaan ovat itsekseen vetäytyneet..
 
kimmo
ostin msm linimenttiä. se lämmittää ja poistaa nestettä. verenkierto paranee. ei rikkinäiselle iholle. mulla lähti peräpukamat. alle viikossa pois. se lähes polttaa takapuolta alussa. se menee nopeasti ohi ja onhan se mahtava huomata että kiusallinen vaiva paranee. tuota msm linimenttiä saa raviliikkeistä halvalla. sitä käytetään myös rasittuneille lihaksille. netistä löytyy juttua. lue samalla msm jauheesta kokemuksia. on ihme aine.
 
kimmo
tuota msm linimenttiä kannattaa laittaa muutaman kerran päivässä. ulostamisen jälkeen kannattaa suihkulla huuhdella lämpimällä vedellä puhtaaksi. sit tuo msm linimentti. en olis uskonu miten nopesti tuo auttaa. ei tarvinnu lääkäriin mennä pyllistelemään :)
 

Yhteistyössä