Hakutulokset

1. niinukka85

Miten jaksatte kantaa kaiken vastuun?

tottuahon tilanteeseen ei taarvitse ... meillä on vasta 3.5 kuukautinen poika ja asiat ehkä viellä huonommin... minun harteilla on myös kaikki koti hommat ja vauvan hoito kokonaan.. ja vauvan hankkiminenkin lähti miehen aloituksesta.. ja silti nyt ei kiinnosta yhtään. hän käy töissä lähtee joka...
  2. niinukka85

Lapsi huonoon suhteeseen

voi sinua aiheen aloittanutta, kun kehtaat noi vain alkaa yleistää ja arvostelee toisia, minä olen niin onnellisessa tilanteessa kuin vain voin ajatella saadaan vauva keväällä ja parisuhteemme on reilun vuoden vanha. Kamalaa jos tekisimme mieheni kanssa niin kuin aiheen aloittaja haluaa, että...
  3. niinukka85

Mikä tässä on?

yksi minkä epäilen vaikuttavan tylsyyteenne on kun ei ole aikuiskontakteja, päivät pitkät vaan lasten kanssa yksin ja illalla mies juttu toverina... tämä on ollu monen tuttavani ongelma, joka on sitten jotenkin pitänyt ratkasta... itsekkin pelkään kun jään kotiin mammalomalle että miten...
  4. niinukka85

kuinka kauan yhdessä ennen lasta

Me oltiin oltu kaksikuukautta yhes kun muutettiin kimppaan, ja ehkäisy jäi pois melkein heti muuton jälkeen, sit viitisen kuukautta yritettiin ja sitten tärppäsi. Ei ole kukaan päin naamaa sanonut mitään negatiivistä... mutta sen verran hyvin tunnen lähipiiriäni että takana päin on puhuttu...
  5. niinukka85

ystävää vailla

Olen itä-suomessa asustava, esikoista jännityksellä odottava kaksikymppinen. Kaipaisin äitejä tai tulevia äitejä uusiksi ystäviksi, ei ole väliä onko sinulla useampi lapsi vai eka tuloillaan, enkä välitä iästäsikään. Olen reipas nuorisotyönohjaaja, sosiaalinen ja symmpis, olisi mukava vaihtaa...

Yhteistyössä