Hakutulokset

  1. M

    Onko neuvolan tädin pakko tulla kotikäynnille,jos en halua?

    myö käytiin kans esikoisen kanssa eka käynti neuvolassa, hoitaja itse kysyi kuinka halutaan. meni kauppareissu siinä sivussa, meiltä kun on "kirkolle" reilu 20km matkaa. jotkut tutut toisilta paikkakunnilta on kans kertonu että heidän neuvoloissa saa itse valita. kotona toki olis...
  2. M

    Kokeneimmilta apuva

    - shampoot, hammastahnan ja -harjan - kameran ja kännylaturin - imetysliivit ja liivinsuojia (edel kerral otin vaan muutamia, nyt taidan ottaa koko paketin, sen verta hurjasti vuoti rinnat esikoisen syntymän jälkeen) - parit alkkarit ja yösiteitä (pidin omia alkkareita jo synnytyksen jälkeisenä...
  3. M

    murtunut häpyluu

    \ mulla uuden raskauden myötä luu vaivasi ensimmäisen kolmanneksen siten että oli yksinkertaisesti tosi kipeä, ihan kuin synnytyksen jälkeen. en meinannu päästä kyykystä ylös,kävely oli pienten askelten ottamista,istualtan en päässyt ylös ellei joku tukenut, vessassa käynti ihan pelotti. koski...
  4. M

    murtunut häpyluu

    \ Oliko toinen synnytys hirmu kivulias???
  5. M

    murtunut häpyluu

    minulta meinasivat ottaa kuvat synnytyksen jälkeen mutta kotiuttava lääkäri katsoi sen kuitenkin tarpeettomaksi. hänen mielestään vaan sattui nyt käymään näin huonosti että se murtui. neuvolassakin lääkräi sanoi pelkän kokeilun ja minun kertomien oireiden perusteella että murtunut on. toivon nyt...
  6. M

    murtunut häpyluu

    onko muita kenellä on synnytyksen yhteydessä murtunut häpyluu ja kuinka on käynyt seuraavan synnytyksen kanssa, normaalisti alateitse vai sektiolla?? itseltäni tämä luu murtui esikoisen syntyessä. sitä ei mitenkään hoidettu koska ei ollut muuta keinoa kuin antaa sen parantua itsekseen. oli...
  7. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Hei niiskuneiti Luin viestiä vasta nyt. Jos treffailut jatkossakin kiinnostaa. Niin mailaileppa. pikkumyy30v@luukku.com
  8. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Täällä olis myös kiinnostunut Vantaan treffoihin vaikka Jumbossa. Onkohan tämä clubi jo startannut vaiko vielä slu asteella???
  9. M

    TIKKURILAN JA KUNINKAANMÄEN MAMMAT !!!

    Tervehdys Asumme tällä hetkellä Tiksin kupeessa ja rakennamme Kuninkaanmäkeen parhaillaan. Olen äippälomalla 9 kk ikäisen tyttelin kera. Olispa kiva saada päivätreffiseuraa kaikenlaiseen kuljailuun. Neitikin tapailisi ja leikkisi uusien tuttavien kanssa mielellään. Itse olen 32v, naimisissa...
  10. M

    Äitejä Varkaudesta ja lähistöltä...

    jep, koulun lähellä asutaan..varmaan siis joku tuttu olet ...hmm :/
  11. M

    Vauvan painosta

    Meillä mies ollut 1,5 kg ja minä 3 kg, yksi lapsistamme yli 4, 5 kg ja yklsi yli 5 kg!
  12. M

    1973

    :wave: Minä Myös :wave:
  13. M

    vauvan syntymäpaino

    esikoinen 3710 g ja 52 cm keskimmäinen 4760 g ja 52 cm kuopus 5090 g ja 56 cm
  14. M

    MINKÄ IKÄISENÄ

    Esikoisen sain juuri 20 täytettyäni, seuraava syntyi juuri täytettyäni 27 ja nuorimmainen syntyi ollessani 31 vuotias, ja edelleen olen 31 vuotta.
  15. M

    Äitejä Varkaudesta ja lähistöltä...

    me ollaan kaura-ahon ja repokankaan tuntumassa...eli toisella puolen kaupunkia...
  16. M

    Äitejä Varkaudesta ja lähistöltä...

    täällä myös yksi varkautelainen mamma, 3 lasta on...mistä päin varkautta olette?
  17. M

    Syysäitylit

    Tervehdys Etsiskelen vertaisseuraa vastikään lapsensa saaneista/ lähiaikoina saavista äityleistä. Esikoisemme syntyi 2.10 ja olen 31v ja asustelen Helsingissä. Äitiyden riemu on siis vasta aluillaan ja mailiseuraa ja tapailuseuraa kahviloihin, kirppiksille jne olisi kiva saada teistä...
  18. M

    Mitäs tekisitte minun housuissa?

    Raskauden alussa yksi nainen kiusasi meitä soitteli mun avomiehelle ja pyyteli apua milloin missäkin asiassa. Mä otin yhteyttä tähän naiseen ja sanoin sille että olen raskaana ja voitko jättää meidät rauhaan. Sen jälkeen ei ole soittoja tullut eikä viestejä. Joten rohkeutta ja voimia tässä asiassa.
  19. M

    MARRASMAMMAT HELSINGISTÄ

    täälläkin, laita jos kiinnostaa parikymppinen tuleva äiti
  20. M

    Lahden mammat pinoon

    Äiti80, meillä melkein samanikäset pojat ja Lahdesta molemmat. Olis kiva vaihtaa kokemuksia enemmänkin. Ilmottele jos kiinnostaa. :)

Yhteistyössä