Onko neuvolan tädin pakko tulla kotikäynnille,jos en halua?

  • Viestiketjun aloittaja pnubbu
  • Ensimmäinen viesti
pnubbu

Meillä justiin meni oma asunto täysin remontin alle vesivahingon vuoksi. Lapsen kanssa sitten kotiudutaan veljeni taloon,joka sekin on vielä viittä vaille valmiina. En välttämättä innostuisi,että neuvolan täti tulee sinne,kun se olisi jotenkin itselleni kiusallista kun ei ole oma koti ja muuttolaatikoita sielä täälä.

Jos nyt siis itse haluan, voinko mennä vauvan kanssa neuvolaan? Neuvolaan on 500m matkaa ja auto käytössä, eikä tuo olisi todellakaan minulle ongelma käydä neuvolassa pikkuisen kanssa. Tämä tapa olisi vaan minulle nyt mukavempi,että ei kotikäyntiä vaan menen vauvan kanssa neuvolaan. Luulisi tuon onnistuvan? eikö se ole neuvolan tädille ihan sama tuleeko se kylään vai ei?;D
 
myö käytiin kans esikoisen kanssa eka käynti neuvolassa, hoitaja itse kysyi kuinka halutaan. meni kauppareissu siinä sivussa, meiltä kun on "kirkolle" reilu 20km matkaa.

jotkut tutut toisilta paikkakunnilta on kans kertonu että heidän neuvoloissa saa itse valita. kotona toki olis rauhallisempaa mutta jos tilanne on sellainen että haluaa itse neuvolaan niin luulisi sen onnistuvan. kannattaa ehdottaa!!!
 
minä en halunnut 2 ekan aikana neuvolatätiä kotiin, eikähän tuo tuppautunut. Aion nytkin käyttää vauvan neuvolassa, ei ketään ole pakko päästää kotiinsa, jos ei halua. Mitään muuta syytä ei ole.
 
Minusta on hassua että meillä ei kotona käynyt nauvolatäti eikä kukaan ollenkaan! Poika syntyi rv:lla 29+5. Ja olisi ollut todella hienoa jos joku olisi tullut kotona käymään eikä olisi tarvinnut neuvolaan raahata. Kun muutenkin piti välttää ihmispaljoutta. Minusta aika outoa.. :whistle:
 

Yhteistyössä