Äitejä Varkaudesta ja lähistöltä...

  • Viestiketjun aloittaja Eppuli
  • Ensimmäinen viesti
Eppuli
Hei! Olen 26-vuotias kahden lapsen äiti ( tytöt -01 ja -03 ) ja odotan kolmatta lastani. Olemme muuttamassa Varkauteen helmi-maaliskuun vaihteessa, koska mieheni sai sieltä työpaikan. Haluaisinkin nyt tutustua lähiseudun äiteihin, että saisin mammatuttuja ja lapset leikkikavereita. Emme ole vielä saaneet asuntoa, joten en tiedä minne päin Varkautta muutamme, mutta eihän siellä ne välimatkat kovin suuret ole. Ai niin opiskelen vielä tässä kevään aikana, mutta viimeistään toukokuun lopulla jään kotiin hoitamaan lapsia, joten silloin varsinkin aika käy varmasti kotiympyröissä pitkäksi jos ei ole tuttuja, joita tapailla. Asumme tällä hetkellä Keski-Suomessa.
 
MOI!
Me on muutettu Varkauteen puoli vuotta sitten miehen työn perässä, eikä vieläkään tunneta täällä ketään. Tyttömme on nyt 4kk ja aletaan vasta pikkuhiljaa liikuskeleen ihmisten ilmoilla. Mielellään voisin tutustua toisiin mammoihin ja saada vähän lisää säpinää tähän meidän tyttösten elämään. Ja kivalta tuntuis tutustua sellasiin, jotka ei itekään oo alunperin täältä.
 
Laurustiina
Täällä 2 tytön äippä Varkaudesta :wave:
Enkä ole täältä lähtöisin :wave:
Me tällä hetkellä aikas keskustassa, pian könönpellon perukoilla :whistle:
Löytysköhän nyt uusia ystäviä? :)

 
Eppuli
En vielä tiedä mihinpäin muutetaan kun ei ole tosta asunnosta vielä varmuutta. Käytiin katsomassa yhtä asuntoa Joutenlahdesta, mutta se oli 6. kerroksessa ja käytävässä oli paha tupakan katku. Ei oikein viehättänyt tuo, mutta jos ei muuta nyt tarjolla niin kaipa sitten on sinne muutettava. Tämä meidän muutto tuli aika nopeasti, niin ei ole ollut tuota asuntoakaan aikaa paljon katsella. Mutta luulen, että pääsen liikkumaan melko hyvin asuttiin me sitten missäpäin Varkautta tahansa, mies kun on uhannut, että aikoo kulkea työmatkansa pyörällä ja mulle jäisi sitten auto käyttöön. Olisi tosiaan kiva saada tuttuja, niin ei tuo muutto tuntuisi niin ankealta. Ja olisi lapsillekin sopeutuminen helpompaa. Minulle voi muuten laittaa sähköpostia osoitteeseen annaelinak@hotmail.com
Terveisin Eppuli
 

Yhteistyössä