Hakutulokset

  1. P

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Meille syntyi tänään 16.4 klo.13.06 pieni tyttö 2900g ja rv 41+6. Lähti käyntiin itsekseen supistuksilla. Synnytyksen kesto 3h ja 2 ponnistuksella tyttö maailmassa. Napanuora oli 2 kertaa kaulan ympäri ja lapsivesi oli vihreää, joten tarkkailussa ja antibiottikuurilla on pari päivää...
  2. P

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Josefia, mulla oli edellisessä raskaudessa vauva perä- ja poikkitilassa, istukka etuseinässä ja vauva vastasi kans suunnalleen viikkoa isompaa mittauksissa. Menin muistaakseni 39 viikolla sairaalalle kännökseen ja saivat hyvin käännettyä, toki asiaa helpotti ja teki mahdolliseksi sen ettei vauva...
  3. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Mä poistun takavasempaan, voikaa hyvin ja :wave:
  4. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Huomenta kaikille :) ja tervetuloa uusille :flower: Olen ollut vähän hiljakseen, luen kyllä kokoajan teidän kuulumisia mutten jotenkin saa aikaiseksi kirjoittaa mitään... Onnea matkaan ultraan menijöille :heart: En päässyt sitten kuitenkaan tällä viikolla np, vaan eilen tuli aika ja...
  5. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Tervetuloa uusille :flower: Taas iloisia uutisia ultrista :heart: Tsemppiä tänään sinne meneville :) Oletteko koskaan tehnyt sormustestiä? Sitä versioo, jossa ranteen päällä pidetään sormusta ja lasketaan montako lasta saa ja kumpaa sukupuolta. Tein viime raskaudessa mahan päältä, ja...
  6. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Päiviä vaan :) Tervetuloa taas uusille! :flower: Pino alkaa täyttyä! LS Olen niin pahoillani puolestasi! Toivotaan pikaista raskautumista, jos niin päätätte että uusi saa tulla jos on tullakseen. Aika auttaa ja uusi raskaus. Siltihän nämä enkelilapset, niiksihän niitä voi kutsua, pysyvät...
  7. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Onnea kaikille ihanista uutisista ultrista :heart: Meillä oli aikasemmalla asuinkunnalla että itse varattiin neuvolat, tai sitten sovittiin jo valmiiksi milloin tullaan seuraavan kerran. np ja rakenneultrissa en siellä käynyt niin niistä en osaa sanoa mitään. Täällä varataan seuraava käynti...
  8. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Oih :heart: Onnea Adalmis ja Vauvis hyvistä uutisista :)
  9. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Josefia Juu, e i tarvinnut kauaa odotella. Tuota noin... Mulla on nyt kaiketi 6+5 (en muistanut ihan tarkalleen menkkojen alkamispäivää...) niin silloin on jotain 7-9 väliin. Täällä pääsee np 8-11 vkojen välissä.
  10. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Sainkin neuvola-ajan tosi nopeasti, on jo torstaina :) ja ensi viikolla np-ultraan Lahteen. En siis kerennyt varhaisultraan :D mutta samahan se mikä nimeltään kunhan pääsee. Voi että mä kaipaan virikekerhoa! Meillä lapset tykkäs kovasti, oikein odottivat 3v rajapyykkiä että siihen pääsee...
  11. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Onnea Vauvikselle :heart: Sisarusrattaat Mulla on ollut sellaset "päiväkotilaisten" sisarusrattaat aikoinaan ja oli kyllä ihan kätevät. Näillä 2 viimeisellä ei ole enää ollut, kun ollaan käytetty vaunuja oikeastaan vain pihassa nukkumispaikkana. Nytkään en ajatellut niitä hommata, jos en ihan...
  12. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Hei vaan! Tervetuloa uusille :flower: ja oikein paljon tarrasukkia vuodoista kärsiville! Tänään on kyllä ollut niin saamaton päivä, mitään ei saa aikaiseksi eikä jaksa edes alkaa tekemään mitään. Pakolliset kuviot vain. Odotuksista 4 lapsen ja muutaman keskeytyneen raskauden jälkeen...
  13. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    LS Voi ei. :hug: Toivotaan kuitenkin vielä parasta! Tervetuloa uusille minunkin puolesta :flower: Mulla on vielä neuvola varaamatta. Pitää koettaa maanantaina soittaa joko täti olisi palautunut lomalta. Me asutaan niin pienellä kylällä, että täällä ei ole vakituista virkaa vaan sama täti...
  14. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Champion Oi ei, toivotaan että olisi jotain muuta kuin keskenmenon alkua! Nyt tarrasukkia kaikille masukeille. Se on kyllä tämän alkuraskauden inhottavin asia kun on monen monta viikkoa mietittävänä ja pelottaa.. Minullakin takana 1 kohdunulkoinen ja pari keskenmenoa. Onneksi on taas pitkästä...
  15. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Voi LS :hug: Toivotaan ettei ole mitään vakavaa!! Täällä kuopuksella nousi yöllä kuume ja siihen äsken heräsi, voi armoton väsy mut ei viitsi herättää koko taloa vaan tässä kahteen naiseen sit koneillaan. Toivotaan ettei paria tuntia pidempään valvo et viel itsekin nukkua kerkeis lisää.
  16. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Oih, ihania uutisia Nellillä ja Samimarjalla :heart: Kunnan tarjoamissa ultrissa on paljon eroja. Mutta yleisin käytäntö taitaa olla n.10-12vkon tietämillä. Meillä on niskapoimu ja rakenneultra kunnan tarjoamat mutta ei muuta. Väsymystä havaittavissa täälläkin, voisin nukkua ja nukkua...
  17. P

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Heissan kaikille! :wave: Ja oikein paljon tsemppejä ultraan menijöille :) Hieman sekavin tuntein ilmoittaudun mukaan tähän ketjuun, vaikka vielä hetki sitten olin aivan varma ettei meidän perhe enää lisäänny :D Toki pieni on tervetullut vaikka elämä välillä yllättääkin tavoilla jos toisilla...
  18. P

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Huomenta :) Rota-rokote Me ei oteta ylimääräisiä rokotteita. Musta nämä nykyiset yhdistelmärokotukset jo itsessään on inhottavia. Esikoisen aikaan kun saatiin melkein joka kerta rokote oli parempi, kuin nämä uudet. Calmette siitä voi tulla sellainen punainen kovakin patti, on ihan...
  19. P

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Hertta vielä nukkuu niin jospa nyt kerkeis vähän kirjoitellakin jotain, lukemassa kyllä käyn päivittäin :) Hertta on sellainen perus tyytyväinen vauva, ei paljon turhia huutele. Rytmi meinaa olla vähän hakusessa luonnollisesti vielä, mutta sikeämpi univaihe on päivällä ja sit yöllä syödään...

Yhteistyössä