****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

Moikka!

Liittyisin joukkoonne. Kirjoittelin aiemmin tuolla maaliskuisissa, mutta tänään oltiin ultrassa ja LA muuttui huhtikuun ekaan päivään. Vahva syke sieltä pikkuiselta löydettiin :heart: Meillä esikoinen nyt 1v 7kk eli vauvan syntyessä 2v 3kk suunnilleen. En jaksanu vielä lukea teidän tekstejä, on ihan kiitettävästi tätä kauheaa väsymystä oireena... Luen paremmalla ajalla myöhemmin sitten.

-Linn ja Salamatkustaja 6+4 :heart:
 
Äittä Wau!..oispa ollu mojova ylläri jos siel kaks ois ollu :D Mut hyvä, että kaikki hyvin :heart:
nelli Aivan mahtavaa kuulla että kaikki onkin hyvin!!!! Ja varmasti meneeki loppuun saakka:heart:
samirja ja LS Onnea teillekki hyvistä kuulumisista :):heart:

Mulla maanataina itellä piinapenkki
 
:'( Verta...Verituhrua paremminkin...:'(

Ei suoranaista vuotoa (vielä). Pelkään...Mutta ei auta. On otettava vastaan mitä sitten onkaan tulossa. Vielä hieman elättelen toiveita, että vuodon syy on se "pussukka", nesteläntti, jonka lääkäri varhaisultrassa näki alkion lisäksi. Mutta nyt ei tunnu sekään lohduttavan...Istun peloissani ja odotan milloin lorahtaa kunnolla...:( :'(
 
Voi LS! Mutta jos vain tuhruttaa niin ei mitään hätää!

Ajatella, mä olen tiennyt olevani raskaana jo lähes kolme viikkoa ja päivät on vasta 5+5. Ovis on ollut vasta kp 29. Se kyllä pitäis paikkansa "limapäiväkirjan" mukaan vaik silloin luulinki sitä kuukautisia edeltäväks tuotteeksi. Mut siis 25-herkkä testi näytti selvän hailakan viivan jo 8 päivää oviksesta. Huh! Ja digi näytti 2-3 viikkoa kun oli vasta 10 päivää. Tulee siis laskettu aika muuttumaan kaks viikkoa ja nyt se on 7.4. Eli nyt mut voi virallisesti liittää huhtikuun listalle. Samirja 32 vee, LA 7.4. kättäri ja eka lapsi.

Aluksi säikähdin, että miksi alkio on niin pieni, ettei vain ole jotain häiriötä , mutta kun huomasin kalenterista ovislimat niin totta kai! Kierrosta olisi tullut tosi pitkä, johtuen varmaan 14 vuoden pillerinsyönnistä ja lomailusta Atlantin takana, aikaero + muut. Mutta aaaaah, mistä lisää malttia odotukseen?

Aion käyttää kunnallista vähän hyväksi. Koska neuvola luulee mun olevan 7+6 ni mulla tulee np-ultraan kutsu ihan liian aikaisin :) otan sen vähän kuin varhaisultrana.

Tälläkin kertaa mehiläisen reissu oli 150e. Ultraus maksoi 130!!! Hullu hinta. Mutta oikein mukava gyne joka oli " oikein toiveikas" raskauteni suhteen.

Sori omanapailu. Onnea nyt muillekin ultraan ja hienot kuulumiset oli Äitällä.
 
Viimeksi muokattu:
LittleStar: Nyt me uskotaan että se on se pussukka. Yrität vaan rentoutua ( tiedän ettei se onnistu mut yritä!) Mullakaan ei ollu mitään vakavaa vaikka olin ihan pois tolaltani ja vollotin lääkärissä tänään sitä. Yritetään yhessä nauttia tästä vaikka tää on yhtä jännitysnäytelmää..voi että tiedän mitä koet. Keskenmenon pelko on ihan helvettiä kun sen on jo kokenut :(
 
Voi LS :hug: Toivotaan ettei ole mitään vakavaa!!

Täällä kuopuksella nousi yöllä kuume ja siihen äsken heräsi, voi armoton väsy mut ei viitsi herättää koko taloa vaan tässä kahteen naiseen sit koneillaan. Toivotaan ettei paria tuntia pidempään valvo et viel itsekin nukkua kerkeis lisää.
 
Nelli: Voi ku oli ihana kuulla hyviä uutisia :). Mulla kans hyviä kokemuksia Mehiläisestä: jouduin käymäänn mammossa sielä ja ultrassa löyty sit patti toisesta rinnasta. Jouduttiin ottaa sit neulanäyte. Lääkäri huomas miten kauhuissani olin ja pelkäsin. Toimenpiteen jälkeen patti selvis harmittomaks ja "juhlan kunniaks" lääkäri anto tuon neulanäytteen lahjaks :)

LS: Toivotaan, että kyseessä tosiaan vaan toisen pussin poistuminen ja masussa asukilla olis kaikki ok :hug:

Mulla kans on väsymys ja kauhee hajamielisyys. En muista mitä mulle on just sanottu.
Ja jännittää huikaisevasti tiistai (vaikka inhoon alakautta suoritettavaa ultraa..)ett mitä löytyy vai löytyykö mitään. Oireet ei kuitenkaan olejärin vahvat.

Nyt pitäis alkaa valmistautuu viikon viimeseen työpäivään ja sit alkais viikonloppu :)
 
Koululaiset saatettu matkaan :)

Yöllä käyn aina vähän hereillä kun tissit tuntuu jumboilta ja oudoilta :whistle: Pahaa oloa ei ole, kävi silloin yks päivä ja muutakaan ei nyt oikein ole ollut.. Poika se on ;)

rv 5+4:heart:
 
Vuoto ei ole vielä ainakaan lisääntynyt...Yöllä siteeseen oli jäänyt vain pieni suttu. Tänä aamuna ei mitään. Inhottava olo tällaisen epävarmuuden keskellä..:'( NelliKaramelli: Onneksi on joku noin hyvä esimerkki kuin sinä, että kaikki voi silti olla hyvin...:) Kiitos kaikille muillekin tuesta.

Järjellä ajateltuna, lääkäri sanoi, että jos se toinen ultrassa nähty pussukka on vain nestettä, niin se häviää alkuraskaudessa. Mitenkäs muuten se häviäisi kuin vuotamalla pois..? Toivon ja rukoilen, että tämä vuoto oli tässä ja se oli vain tuo poistuma.
 
Oli kans housuihin valahtanut rusehtavaa valkovuotoa.. Huoh.. Eipä yllättäisi jos tämäkin kesken menisi. Alavatsaa polttaa joten katsellaan mitä käy.. Onneksi on työpäivä niin ei tartte murehtia asiaa kotona koko päivää.. Muussa tapauksessa *poks..

Champpis ja Martta 6+0
 
Champion: Mikä meille nyt iski..? Toivottavasti jää sinulla vain tuohon yhteen lorahdukseen.

Minullakin taas lorahti äsken sitä ruskeaa vähän...Eli taitaa jatkua...:'(

Toisaalta lohduttaa etten ole ainut ja voi olla toivoa, mutta surettaa niin kovin, että näin moni tästä nyt kärsii.

Anteeksi kun en nyt puhu muusta kuin itsestäni. Kommentoin toki myöhemmin teidän kirjoituksia...Nyt en kykene, kun ajatukset seilaa. Täytynee lähteä esikoisen kanssa ulos niin ei niin ehdi ajatella. Ja kun viikonlopuksi olisi juuri ollut huippukivoja suunnitelmia.

Nauttikaa raskaudestanne!! :) :heart:
 
Champion Oi ei, toivotaan että olisi jotain muuta kuin keskenmenon alkua! Nyt tarrasukkia kaikille masukeille. Se on kyllä tämän alkuraskauden inhottavin asia kun on monen monta viikkoa mietittävänä ja pelottaa.. Minullakin takana 1 kohdunulkoinen ja pari keskenmenoa.

Onneksi on taas pitkästä aikaa hieno ilma ulkona, sai pyykit ulos kuivumaan eikä ole niin märkää hevosien aamuhommia touhuta tuolla laitumilla. Saas nähdä kuinka pitkälle jaksaa karsinoita siivota kun taas syyskuulta se homma alkaa. Selkää meinaa juilia jo nyt :/
 
Linn: Tervetuloa ;)

LS&Champion: Loppuis nyt tuo teidän pelottelu :hug:

Hitsi, aika moni on käynyt varhaisultrassa 6+ jotain. Ite varasin vasta viikolle 7+2, harmittaa, oisin voinu varaa aikasemmaksikin! Odottaminen ei mitenkään ole mun laji, oon kuin tulisilla hiilillä ja viikon pitää viel odottaa, huooohhhhh :headwall:

Mutta siis tää väsymys! Koskahan tää helpottais? Klo 18 alan olemaan jo ihan nukkumaanmeno kunnossa, eilen menin 21.30 nukkumaan ja simahdin heti. Tänään pitää skarpata klo 22 asti kun tulee Totuuden hetki tv:stä, haha :LOL: Ihanaa kun viikonloppuna saa NUKKUA!!!

äittä-83: meillä suvussa myös kaksosia, vähän jännittää onko mahassa yksi vai useampia... Mut ilmeisesti sit kaksosista todellakin on vahvempaa pahoinvointia?

Ceali&Lilleri 6+2
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hienoista ultra kuulumisista ja tsemppiä tuhruttelijoille, toivotaan parasta! Mullakin esikoisesta seksin jälkeen 2pvä tuhrua ja olin ihan paniikissa, onneksi ei ollut hätää :)

Josko munkin raskausoireet nyt sen verran alkaa nostaa päätään että kahvia ei tee enää tippaakaan mieli, esikoisesta sama homma. En tiedä kyl miten tulen pärjäämään yövuorot töissä jos en sitä 1 kuppia ees voi juoda :/ yök..
 
Champion Ja LT: kummallekkin multakin vielä sitä tehokasta vauvaliimaa ja itsekkäästi otan itekkin vähän. Tää on oikeesti kaikkee muuta kuin mitä kuvittelin raskauden olevan. Ihan järjetön pelko koko ajan. Ei sekään voi tehdä hyvää. No mulle sanoi eilinen ihana lääkäri että stressi ei oikein voi aiheuttaa KM:a koska ihmiset lisääntyy esim. sodassakin. Ja että yritä itsesi takia rentoutua kun on helpompi olla jos ei koko ajan pelkää pahinta kun jos se tulee niin se tulee ja voin nauttia ennen sitä elämästä tai sitten voin olla hermoheikko koko raskauden ajan koska eihän ne "vaarat" lopu kuitenkaan siihen jos pääsee 12 viikkoon. Tää on kyllä ihan uusi piirre mussa ja oon varmaan tän älyttömän pelon takia niin räjähdysherkkä koko ajan. YRITETÄÄN ajatella kivoja asioita ja tehdä kivoja juttuja mistä nautitaan :) Ja aurinkokin paistaa taas joten eiku koiran kaa pihalle ja sit bestiksen kans kahville ja kattoo sen uusia tapetteja :heart: Ihanaa päivää kullanmurut. Tää on muuten eka keskutelupalsta mihin kirjotan ikinä ja nyt tajuun miten kivaa tää on kun voi jakaa samassa tilassa olevien naisten kans surut ja ilot :) teillä jokaisella on kasvot mun mielessä :)
 
Mä päätin et hittoko mä tässä mietin ja kärvistelen ja lähdin töistä pois ja kohta on aika lääkäriin. En mä varmaan ultraan pääse tms. mut mua sattuu alaselkään ja mahaa polttaa joten varmistan ettei ainakan ole tulehdus tms. ja saan sit syödä kipuun buranaa jos keskenmeno jälleen kerran todetaan. Se onkin sit kolmas et sit kai jo pääsee eteen päin asian kanssa..? Vielä en siis uskaltanut ottaa muuta kun panadolia. EI ole tullut sen ihmeemmin vuotoa mut tosi ruskeen keltasta valkkaria joten siksi pieni pelko tulehduksesta. Ärsyttää vaan kun kaikki pitää sattua aina viikonloppua kohden joten luulen et tulen tän kaupungin ensiavusta yhtä tyhmänä pois kun nyt ja käskevät venata maanantaihin.. :headwall:
 
champion, Nellikaramelli ja LT lähettelen täältä paljon vauvaliimaa ja että kaikki olisi hyvin!

ON: Tein sitten digitestin ja näytti 2-3 viikkoa raskaana. Teen vielä maanantaina uuden jotta näen onko hormonitaso noussut. Labraan en uskalla mennä kun kaikki saavat muuten tietää kun tämä on niin pieni paikkakunta... Eilen oli vielä pahoinvointia mutta nyt vointi on taas pelottavan oireeton järkyttävää turvotusta lukuunottamatta..

M1n1 ja Toivo rv 4+5
 
Saanko liittyä mukaan...
Tein plussan kaksi päivää sitten ja eilen näytti digi 2-3 joten tänään ehkä 4+4. Laskettu aika ehkä 16.4 ja sairaala on K-PKS

Toinen toivottavasti tulossa, km maaliskuussa ja se on peikkona vielä takaraivossa. Esikoinen on 1,8 vuotias tyttö.

Oireina on tissien kipu ja ne on suurentuneet jo valtavsti. Välillä nippailua alamahassa. Ja POHJATON VÄSY. Mutta pysyn vielä kuitenkin pystyssä päivät :D

Painoa on niin paljon että miten ihmeessä saan pidettyä itseni pois jääkaapilta....: /
En ole vielä soittanut neuvolaan, soitan maanantaina. Täällä ultraavat aina neuvolassa käydessä.

Piiper 4+4
 

Yhteistyössä