Hakutulokset

  1. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Jansmis, oikein paljon onnea! Varmaan aika sanoinkuvaamaton olotila :) Meillä ei tosiaan kummastakaan ole löydetty mitään vikaa, eli luomuplussa on täysin mahdollinen. Ennen ajattelin, että on kova kiire ja kohta olen jo liian vanha äidiksi, mutta nyt lähinnä ajattelen, että tässähän on aikaa...
  2. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Täällä on tosiaan hiljentynyt sitten viime kevään. Toivottavasti se on monella merkki siitä, että on saatu iloisia uutisia :) Kuten kesällä jo vähän mietin ja kirjoitin, niin meidän hoidot on tällä hetkellä keskeytetty. Mulle oli jo ihan tarpeeksi se kaikki rumba pelkkien inssien ympärillä ja...
  3. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Jospa sitä taas kirjoittaisi. Meillä piti olla neljäs inssi, mutta nyt osui viikonlopulle. Pregnyliä ei pistetty, kun oli kaksi isoa follia ja lääkärin mielestä olisi ollut liian suuri riski irrottaa ne molemmat. Nyt sitten ollaan kesätauolla ja en ole kyllä ollenkaan varma enää jatkosta. No...
  4. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Onpas täällä taas sattunut ja tapahtunut sitten kun viimeksi kirjoitin. Baulielle hurjasti voimia! Kuten Jansmis kirjoitti, hiljaiseksi vetää :( Täällä on nyt käyty kolmessa tuloksettomassa inssissä ja kesätauko odottaa. En olisi vielä vähän aikaa sitten uskonut, mutta nyt todella odotan...
  5. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Täällä on nyt käyty toisessa inssissä. Ensin söin clomeja kierron päivinä 5-10, jotta ovulaatio saadaan varmasti pääsiäisen jälkeen. Sitten pitikin pistää irrotuspiikki, että pääsin inssiin torstaina, kun In-Tiimi oli perjantaina kiinni. No, onneksi kaikki meni lopulta hyvin, mutta...
  6. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    baulie, olin inssissä keskiviikkona. Onneksi joskus tapahtuu jotain positiivistakin ja ovulaatioplussa ymmärsi tulla keskellä viikkoa eikä mennyt viikonloppua kohti! (Sain ajan heti keskiviikoksi, kun In-Tiimi oli torstai-iltapäivän kiinni.) Kai sitä ajankohtaa on tullut sen verran stressattua...
  7. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Munkin pitää vähän mielenkiinnosta kysellä :) Eli miten olette onnistuneet järjestämään asiat työpaikalla hoitojen aikana? Tietääkö pomo tai muut työpaikalla? Kun mä koen aika ahdistavana sen, kun nytkin ekan inssin yhteydessä mulle tulee kolme "selittämätöntä" lähtöä töistä. Pomolleni...
  8. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kai mun pitää sitten tuoda yksi jyväskyläläinenkin mukaan :)
  9. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kiitos baulie vastauksesta, nyt selkisi :) Inssi on (toivottavasti) ensi viikon perjantaina, ikuinen pessimisti pelkää tietysti vielä että kaikki ajat on taas varattu ja mitenkään ei mahdu mihinkään väliin. Tosin In-Tiimissä voi olla vähän eri palveluasenne kuin julkisella puolella. Niin ja...
  10. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Jospa sitä itsekin taas saisi kirjoitettua jotain. Huomaan, että käyn kyllä aktiivisesti lukemassa, mutta kirjoitettua tulee lähinnä silloin, kun uusi kierto alkaa. Eli täällä ollaan menossa kohti ensimmäistä inssiä. Olen kyllä helpottunut asiasta, nyt ei tarvitse itse väkisin yrittää...
  11. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Taas joutuu kirjoittamaan, että sieltähän se vuoto tuli..Tosiaan vatsassa tuntui outoja tuntemuksia, mutta ilmeisesti ne olivat oikeasti korvien välissä. Noh, tiedänpähän nyt tässä kierrossa, että ovat jotain muuta kuin niitä mitä toivoisin. Se vähän pelottaa, että ovulaatiotesti on viime...
  12. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Mäkin käyn usein täällä katsomassa, onko tullut uusia kirjoituksia, mutta harvemmin tulee itse kirjoitettua :/ Mulla on nyt eka clomikierto menossa, tän jälkeen vielä yksi ja sitten kolmannella kerralla inssiin. Odotan kyllä inssejä tai oikeastaan sen jälkeistä aikaa, että päästäisiin sitten...
  13. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Polilla ollut ilmeisesti nyt aika kiirettä, kun soitin maanantaina ja varasin aikaa ultraan, niin vastaus oli aluksi "ei ole vapaita aikoja". Sanoin, että aloitin ohjeen mukaan clomit sunnuntaina ja tämä on niiden kanssa eka kerta joten ultra on varmaan aika tärkeä. Sitten aika löytyi :O Tosin...
  14. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Paljon onnea Haaveilijalle! Teidän tapaus antaa toivoa, että josko meille muillekin vielä joskus. Mun alitajunta on kyllä maailman ihanin. Nyt oon alkanut nähdä tosi todentuntuisia unia, joissa olen raskaana. Siitä on sitten kiva herätä, että ai, se olikin vaan unta.
  15. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Haaveilija, kiitos hyvästä vinkistä! Ehkä tuolla tavalla mäkin uskon, että "oireet" ovat ihan samanlaisia kuin aiemminkin. Hiljaa toivotut oli kyllä todella koskettava. Onneksi en pillittänyt hysteerisesti, varmaan vierässä istuneet muut ihmiset vähän hillitsi mua. Kyyneleitä vieri silti...
  16. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Jahas, sieltähän ne kuukautiset sitten taas tuli. Välillä onnistuin jo olemaan ilmeisesti tarpeeksi pessimistinen, kun en edes luullut olevani raskaana. Mutta nyt on taas sellainen vaihe, että tunnen ihan selvästi kierto kierrolta uusia "oireita" ja olen ihan varma, että nyt on vihdoin meidän...
  17. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Baulie: Lääkärin mukaan nyt on tutkittu kaikki mahdollinen, viimeksi tutkittiin munatorvien aukiolo ja kaikki oli ok. Mulle määrättiin syötäväksi hormoneja kierron alkuvaiheessa ja sitten menen ennen kierron puoliväliä ultrattavaksi, että montako munasolua on tarjolla. (Näille on varmaan jotain...
  18. J

    Kiukkuketju

    Aivan loistava ketju! Olen yrittänyt vältellä kaikkia tällaisia keskustelupalstoja, kun tiedän, että lukemisesta tulee vain paha mieli. Vaikka tätäkin lukiessa tuli itku, niin silti helpotti se, että muillakin on samanlaisia tuntemuksia. Välillä en tiedä itsekään miten haluaisin muiden...
  19. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kai sitä pitää uskaltautua kirjoittamaan tänne, kun uskalsin jo rekisteröityäkin. Kohta tulee kaksi vuotta täyteen "lapsettomuutta", hoidot alkoivat toden teolla kuukausi sitten. Oli mielenkiintoista, että kun ensimmäiset kerrat piti käydä keskustelemassa lääkäreiden kanssa äitiysneuvolassa...

Yhteistyössä