Hakutulokset

  1. E

    Vauva 4½kk.

    Joko voisin hyvillä mielin lopettaa imetyksen? =) Täysimetyksellä ollut tähän asti ja olen totaalisen kyllästynyt touhuun.
  2. E

    Yks pikku juttu... (teen oman avauksen, sori!)

    Tuosta työssäkäynnistä. Minusta on ihan sama onko äiti töissä vai kotona vai jossain siltä väliltä, kunhan lapset ei kärsi. Mutta semmonen seikka taitaa olla kuitenkin ihan tosi asia, että tuo työssäkäynti on henkisesti helpompaa, ehkä fyysisestikin -niinkuin joku tuossa toisessa ketjussa jo...
  3. E

    Sinttura huhuu!!

    Luin alemmasta vitamiinikyselystä,että olet e-epalla korvannut masennuslääkkeet. Aihe kiinnostaa, sillä olen erästä läheistä yrittänyt 'pakottaa' ;) syömään E-epaa, koska hänellä taipumusta masennukseen. Tällä hetkellä ei syö mitään masennuslääkkeitä, siinäkin mielessä haluaisin kovasti...
  4. E

    ihmettelen

    Kerroin eräälle puolitutulle että vien 4-v lapseni päiväkotiin niinä pävinä kun menee isälleen.10pvä/kk on hoitopäiviä.Sain kauheat omantunnon tuskat,koska kuulemma kukaan kunnollinen äiti ei työnnä lastaa toisen hoidettavaksi kun on kotona.Tai sen käsityksen ainakin sain meidän pikku...
  5. E

    Kondomi ja raskauden mahdollisuus

    kuinka moni on tullut raskaaksi kun ehkäisynä on ollut pelkkä kondomi? Mietin tässä vaan kun kierto on nyt tosi pitkällä eikä menkkoja näy tai kuulu että tuleeko esim. niistä touhutipoista helposti raskaaksi? Tiedän että kortsu pitäis laittaa ennen yhdyntää, joten siitä ei tarvitse valistaa...
  6. E

    ihmetyttää

    terve vaan.Minä tässä olen ihmetellyt kuinka yleistä on kaksi ja puoli vuotiaan pojan jatkuva kiukuttelu jostakin.esim pyytää maitoa ja kun sen saa se ei kelpaa,pitää saada mehua. Hoidosta tullessaan emme saa mieheni kanssa keskustella juuri mistään kun vaatii huomiotaan narinalla ja itkulla jos...
  7. E

    en jaksa

    mulla on 2 pientä lasta ja miehen passitin menemään kun uhkasi hakata mut (lasten edessä)ja kaikkea uhkailua ja haukkumista :( onko muita kenellä ollut/on näin sairas äijä? Miten jaksoitte eteenpäin,jos ei ole ystäviäkään oikein?
  8. E

    Ikäerosta lasten välillä ja muusta...

    Me ollaan pitkään yritetty nyt toista lasta. Esikoinen on 2v3kk elikkä mielestäni pitäis PIAN tärpätä. Oon aina ajatellut että korkeintaan 3 vuotta ikäeroa saisi lapsilla olla. muutoin ei ne leiki keskenään jos pitempi ikäero. nyt stressaa koko ajan kun aina menkat alkaakin. mitä mieltä te muut...
  9. E

    Onko ketään joka synnytti Oyksissa 10/05?

    Siinäpä se kysymys jo tulikin?
  10. E

    autokuume

    onko teidän mielesänne kolme lapsisen peheen järkevää ostaa tila-auto, vai riittäisikö tavallinen farmari???
  11. E

    apua mitä ne on?????

    meidän 2,5 v ikäsen pojan pyllyssä siis ihan siinä reijässä/reijällä kamalasti näppylöitä...ei valita että ne ois kipeitä eikä ne kutise eikä ne satu ulostaessa..... voisko olla mahollista että tavan ontelosyylät tarttuu niin jos on samassa uimaaltaassa(lasten) toisen lapsen kanssa jolla on...
  12. E

    5 v:n tottelemattomuus päikkärissä

    Poikamme aloitti jälleen elokuussa päiväkodin pitkän (2,5 kk) kesäloman jälkeen. Nyt pojalla on kuulemma ollut melko rajua tottelemattomuutta etenkin yhtä uutta tätiä kohtaan. On jouduttu kaksi kertaa poistamaan jumpasta ja kerran välipalapöydästä. Olen viettänyt kaksi melkein unetonta yötä...

Yhteistyössä