Hakutulokset

  1. V

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Risukasa, mullakin kuului äänet tosi myöhään. Mulla on kohtu takana.. Rv14 neuvolassa joutu vielä hakemaan tooosi kauan sykkeitä. Millon sulla on nt-ultra?
  2. V

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Aloitin tämän ketjun viime syksynä mutta se onni vaihtui pian pettymykseen ja suureen suruun. Olen seuraillut ketjua viime kuukaudet sivusta ja tällä kertaa myös näyttää että meillekin se pieni ihme viimein suodaan. :heart: Onnea teille kaikille! Osa on saanut jo pienikaisen maailmaankin...
  3. V

    Etinen istukka - ketju

    Kiitos Redwing blackbird. Mulla on istukka enemmänkin takaseinässä mutta luotan siihen että se kasvaa silti pois synnytyksen tieltä. Mulla ollut vuotoa nyt reilut pari viikkoa. Työ on aika fyysistä mutta pyrin ottamaan mahdollisimman rauhallisesti. Raskaat nostot selkeästi aiheuttaa vuotoa...
  4. V

    Etinen istukka - ketju

    Nostan vanhaa ketjua, onko täällä ketään kellä olis todettu etinen istukka? Miten se on vaikuttanut raskauteen?
  5. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    ESIKOISTA YRITTÄVÄT Nimimerkki..Ikä.....Tuleva hoito..............Ajankohta.........Syy piu_pau..31..........3.ICSI/1.PAS............ ..huhtikuu..........Selitt. Nannukka81..32…..4.ICSI……......... .........kevät (touko)....Siittiöt/hedelmöitt. liina2013..............3.IVF...
  6. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Paljon onnea toive!!
  7. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Ihana kuulla sinusta, Nannukka!! Kuulostaa, että siellä on tosiaan panostettu henkiseen hyvään oloon ja se on hyvä! Ja tosi kiva että pääsette vielä reissuunkin nautiskelemaan. Tuo on muuten hyvä pointti, että on armollinen itselle ja sallii itselle ne ikävätkin tunteet ja antaa aikaa...
  8. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Haikala: Varovaiset onnittelut! Raskaustesti poikkeaa ovulaatiotestistä, eli haaleakin viiva kertoo raskautumisesta. Hcg:n nousu on yksilöllistä ja näillä päivillä ei vielä mitään hätää jos ei oo tasavahvat viivat. Onko viiva kuitenkin selkee? Sä olet nyt raskaana, kunnes toisin todistetaan. :)
  9. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Mä lasken tämän päivän kp1, koska eilinen vuoto oli niin niukkaa. Mulla on kyllä niukentunut vuoto tässä hoitojen aikana. Onkohan mun limakalvo niin rupunen ettei ole edes mitä vuotaa?! johkunen: Se on myös niin, et lääkäreilläkin on välillä niiiiin eri näkemykset asiasta että pää menee...
  10. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Nellikaneli: Samoilla lääkäreillä ollaan taidettu käydä :) Tänään itsekin sain jälleen vauvauutisen. Neljäs vauva tässä parin kuukauden sisään syntyy ens kuussa. Meidän läihipiiriin niitä on tullut parin vuoden aikana kuin sieniä sateella. Niitä on tullut niin paljon, että olen joutunut asiaa...
  11. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Nellikaneli: Suurensuuret pahoittelut!! Ei siihen pettymyksen tunteeseen auta mitkään sanat. Hydrangea: Mulla on takana 6 pas:ia. Pari ekaa tehtiin hormonikiertoon, koska ovulaation kanssa oli ongelmia. Mulla oli silloin käytössä Merimono, annosta en nyt yhtäkkiä muista. Yritettiin vielä...
  12. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Johkunen: Urheilu maistuu edelleen ja maistuu muuten hyvälle! Ehkä se on tuo valo mikä tulvii ikkunoista sisään mikä tuo myös iloa elämään. Jotenkin on taas niin pirteä ja hyvä olo pitkän ja pimeän talven jälkeen. Mitkä tuntemukset tulevasta? Aika lähelle saattaa meidän siirtopäivät osua muuten...
  13. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Pikaisesti heitän kysymyksen et millä annoksella ootte E-vitamiinia ottaneet?
  14. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Johkunen: Kiva kuulla että siellä on pirttihirmu väistymässä ;) Aniraz: Miten piikittelyt sujuu? Toivotaan et menopur on saanut aikaan hyviä munasoluja. En nyt muista, mut onko teillä ollut ongelmana et rakkuloita tulee liikaa? Liina: Tervetuloa! En osaa sanoa et miten vuodon pitäisi...
  15. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    aniraz: Peukutan myös Menopurin puolesta! :)
  16. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Hallella jännät paikat. Tsemppiä sinne! Peukut on pystyssä että nyt olisi vihdoin teidän vuoro. Täällä on melkoinen tohina käynnissä kun niin monella on hoidot alkamassa tai jos käynnissä. Piu_pau, haikala, aniraz, Laura (olikohan muita?), tsemppiä teille! Aniraz, mulla ei tule muuta...
  17. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Pikainen omanapainen vuodatus. Että mä olen kypsä tähän paskakroppaan joka ei toimi. Tänään oli ultra pas:a varten. Huoneeseen mentäessä sanoin miehelle et paha kutina on tästä hommasta. Aina kun tämä kyseinen lääkäri ultraa,pas peruuntuu. No niinhän siinä kävi et ovista ei ole tulossa ja...
  18. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    Piu_pau: Kyselit meidän reissusta. :) Reissu oli oikein onnistunut negasta huolimatta. Oikeastaan mä en edes miettinyt koko asiaa. Testasin ennen reissua (oiskohan ollu pp8-9) kotona sen negan enkä enää edes reissussa testannut. Siemailin sievästi alkoholiakin sen kummempia miettimättä. Käytin...
  19. V

    * OYS 2011 hoidot *

    Nipsu: Mulla parissa edellisessä pas:ssa ovis osui torstaille ja molemmissa päästiin siirtoon. Toisessa siirto tehtiin jopa vasta tiistaina. Eli toivoa ei ole menetetty :)
  20. V

    Pidempään IVF/ICSI-hoitoja läpikäyneet lapsettomat

    johkunen: On se tärkeä saada kierto kohilleen jos noin rankkaan ja kalliiseen hoitoon lähtee. Toivottavasti vaikka lääkkeillä se saadaan sopivan mittaiseksi. Mulla ovulaatio tuli ja meni, pari päivää liian aikaisin. : / Just oli vielä joulutauko menossa kun olisi pitänyt siirto tehdä. Nyt...

Yhteistyössä