Hakutulokset

  1. D

    pieni maha, pieni sf-mitta

    Kyselen hassuja jos jollain olis vaikka kokemusta aiheesta... Kolmatta odottelen, aiemmat olleet poikia, tästä veikattu tyttöä. Rv siis nyt 37+2, viime viikolla olin ylim. ultrassa pienen mahan takia, sf-mitta vain 25. Poikien odotusaikana sf-mitta ollut reilusti enemmän. Kohtu on kyllä...
  2. D

    Tietäiskö joku??(rattaista)

    Tietäiskö joku rattaita joista sais sen turvakaaren käännettyä sivuun? Etin tässä matkiksia ja haluisin sellaset mistä sen turvakaaren saa tieltä pois jos laittaa isompaa lasta istuun...muistan semmosia nähneeni mutta merkkiä en nyt muista. Muistaisko joku muu!?!
  3. D

    pika-apua!(ratas asiaa...)

    pahoittelut kuluneesta aiheesta mutta kummat kannattais ostaa, brio racet vai ponyt.poneihin tietty ostaisin kuomunkin...mutta onks niillä eroo muuta kun säädettävä työntökorkeus?onko esim. tavaratilat samankokoset ja muutenkin saman kokoset?jos joku tietäis kun en ite pääse missään testaan ja...
  4. D

    Kippuravarvas!!

    Ooks sää viä täällä? koitin lähettää sulle yksäriä mut enpäs saa lähetettyä! eiks teijä pikkuveli oo viekään tajunnu luovuttaa yksiötään?
  5. D

    brio race?

    Oisko jollain kyseisiä rattaita?käyvätköhän pehmeän kopan kanssa vastasyntyneelle?Kiitos jo etukäteen!
  6. D

    suositelkaa rattaita!

    Aattelin josko myis noi yhdistelmät ja matkikset pois ja ostais tilalle rattaat... suositelkaa siis teidän rattaita, tarvis olla kuitenki semmoset jotka kantokopan kans menis ihan vastasyntyneellekin ja tavaratilaa ois jonkun verran. Yks rajoittava tekijä on kans aika pieni hissi, yhdistelmien...
  7. D

    "Onpa ärsyttävää kun se kiittää koko ajan"

    |O Kyl ärsyttää!(en kyl tiiä miks ärsyttää mut ärsyttää) Mun täti tuli eilen käymään juur kun olin pojan kanssa lähössä apteekkiin.No täti tuumas että mee sinä yksin niin hän jää pojan kanssa tänne. Minä sitten lähin, kerroin vaan että pojalle saa antaa välipalaa jos tuntuu että mulla...
  8. D

    vinkkejä pojan synttäritarjoiluun!

    Poika täyttää 2v ja tarvis vielä keksiä mitä muuta tarjois...viime vuonna oli jo kaikenmaailman voileipäkakut ym. niin nyt vähän erilaista. tällä hetkellä listalta löytyy täytekakku broileri-salaatti patonkeja+levitteitä pätkiskakku herkkutikkuja pippareita perus juomingit mitä...
  9. D

    Mistä oire?

    Laitanpas tän nyt tännekin puolelle josko jollain olis kokemusta... Mistä vois johtua raskausaikana virtsasta löytyneet proteiini ja leukosyytit? Lisätutkimuksia tehään huomenna mut vastauksia saa vasta perjantaina joten aattelin kysellä jos jollain olis ollut et mistä on johtunu... RR...
  10. D

    Mistä oire?

    Mistä vois johtua raskausaikana virtsasta löytyneet proteiini ja leukosyytit? Lisätutkimuksia tehään huomenna mut vastauksia saa vasta perjantaina joten aattelin kysellä jos jollain olis ollut et mistä on johtunu...
  11. D

    Kauan teillä?

    Kauan teillä on kestänyt se että uusi koti johon ootte muuttanu, on alkanut tuntua kodilta? Me tehdään just muuttoa rivari-kaksiosta kerrostalo-kolmioon ja musta tää uus paikka ei tunnu lainkaan kodilta.Melkein itkettää kun aattelee että joutuu muuttamaan.Ehkä asiaa pahentaa se etten oo koskaan...
  12. D

    kellään kokemusta näistä tuplista?

    Ollaan nyt lopulta saatu rajattua tuplien harkintaa näihin vaihtoehtoihin, olisko kellään kokemusta näistä käytössä, mitkä olis parhaat? Tässä siis nämä: Happy baby spider swing carena double swing herqules twin raptor spin Emmaljunga twin cangaroo houkuttaa siis kovasti toi mahdollisuus...
  13. D

    asunnosta

    Hei naiset! Meillä nyt tällänen tilanne et olis tarjolla 2 vuokrakämppää (omaa ei vielä haluta) eka vaihtoehto on tosi lapsiystävällisellä alueella ja kämppä on just laitettu uuteen uskoon, mm. uudet keittiövermeet talossa hissi ja erillinen vaunuvarasto (tosin vaunut mahtuu eteiseenkin)tää...
  14. D

    auttakaa mua perunoiden kans!

    Aikeissa olis tehä perunanyyttejä,(eli folioon ja uuniin) no hokasin nyt vasta kun potut on jo viipaleina et ei ookaan tuorejuustoo (sitä siis aina ennen niihin laittanu) löytyy kyllä kermaviiliä, ruokakermaa ja perusmausteita...mitäs mä niiden kans nyt tekisin sit!Mites teillä tehtäis?!
  15. D

    pika vinkkejä!

    Tietäiskö kukaan teistä hyviä äitiysvaateliikkeitä?Guuglelta kyselin äsken mut ei se pirulainen löytäny mulle semmosia mitä olisin halunnu..joskus näin semmosia t-paitoja missä oli kaikkia painatuksia mut ei tullu sillon ostettua ja nyt en löydä sit enää mistään..kertokaahan siis tiiättekö te...
  16. D

    kelasta tietävät!

    Koitin tuolta kelan sivuilta kattoo et miten se lasketaan jos äitiysrahakausi alkaa heinä-elokuussa että minkä tulojen mukaan se raha määrittyy.Siellä oli se laskuri johon pyydettiin vuoden 2006 tuloja.Lasketaanko se siis oikeesti 2006 vai 2007 tuloista?Mulla oli jotenkin semmonen luulo että se...
  17. D

    Viblsp ja muut kaksosten äidit!!

    Millä raskausviikoilla saitte tietää oottavanne kaksosia?Huomasitteko jo aiemmin ite et esim. raskausoireita olis enemmän tms.?Et turvottas enemmän tai jotai...kuis teillä nää kaksoset huomattiin, huomasko terkka vai lääkäri? Kyselyikä iskee taas... :D
  18. D

    kiinnostaa

    tulipahan mieleen ku joku täällä joulun aikaa kerto miehestään jonka piti mennä kauppaan mutta menikin Baariin josta miehen äiti hänet löysi, olikohan kuusmiinus kun kertoili...en kyl muista alottajaa mut onkohan tää juttu jo selvinny et miks se mies sinne baariin meni?! Ei sillä et oisin...
  19. D

    Profiili päivitys!!

    Profiilissa kuva vihdoin parantuneesta läväristä!!Sit vaan seuraavan laittoon :D Onks tääl muuten muita niskansa lävistäneitä, kuin teillä on parantunu, kestikö kauan??
  20. D

    Kestoilijat!!

    Nyt liityin minäkin kestoilijoiden joukkoon ja tilasin muutaman taskuvaipan ja imuja.Tilasin myös pussin käytetyille vaipoille, mitä muuta aloitteleva kestoilija tarvitsee?? ja kuinka paljon noita vaippoja ja imuja suunnilleen päivässä menee? Meillä siis 1,5v. jonka kertakäyttövaippoja kuluu n...

Yhteistyössä