Tietäiskö joku??(rattaista)

Tietäiskö joku rattaita joista sais sen turvakaaren käännettyä sivuun?
Etin tässä matkiksia ja haluisin sellaset mistä sen turvakaaren saa tieltä pois jos laittaa isompaa lasta istuun...muistan semmosia nähneeni mutta merkkiä en nyt muista.
Muistaisko joku muu!?!
 
juuh menee ohi ja pahasti
Hitrsi, asian ohi, näin unta, että löysin kirpparilta 20 ? maksavat emmaljunga yhdistelmät, 10v vanhat eli samalaiset ku mulla oli kahen ekan lapsen kanssa. Olin niiiin onnellinen, kolmas siis tulossa ja rattaat tarttis. En oikeesti haluais uusia, mulle kelpais joku hyvä kirpparilöytö.

Yhellä kirpparilla näin just tollaset mitkä meilläkin oli 10v sitten, ne makso 200 ?. Siis aivan järkky hinta, siihen hintaan möin aikoinaan ne omani 6v sitten...

Voi kun toi uni ois enne, ois niin kiva saada samanlaiset taas, en oikeesti halua uusista pulittaa itseäni kipeäksi, sitten kun peipi istuu ni Emmaljungan Softyt on odottamassa... Niitä en aikoinaan myyny.

:)
 
juu, siis juurikin semmonen kääntyvä, ei siis kokonaan pois tarvii saada vaan semmonen saranallinen.Ulosanti vähän heikkoa taas.
Lastentarvikeliikkeessä näin joskus mut hitto kun en muista merkkiä enkä nyt löydä nettisivuiltakaan..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No eiks tänäpäivänä kaikissa rattaissa ole turvavaljaat? Ettet periaatteessa edes tarvitse sitä turvakaarta.
Kyllä minusta kaari on aika ehdoton...Ei meillä ainakaan ollut valjaita isommalla lapsella enää.
 

Yhteistyössä