kellään kokemusta näistä tuplista?

Ollaan nyt lopulta saatu rajattua tuplien harkintaa näihin vaihtoehtoihin, olisko kellään kokemusta näistä käytössä, mitkä olis parhaat?
Tässä siis nämä:
Happy baby spider swing
carena double swing
herqules twin raptor spin
Emmaljunga twin cangaroo

houkuttaa siis kovasti toi mahdollisuus että vauvan kopan saa kasvot työntäjään päin ja rattaissa istuva saa katsella eteenpäin.Toki hintakin vaikuttaa hieman ostopäätökseen...
kertokaahan kokemuksia, tai kuulopuheita :)

 
RouvaPorsas
Alkuperäinen kirjoittaja äittä:
nuo herqulekset ei oo tarkotettu juoksuun ollenkaa.
Eihän niitä juoksurattaina myydäkään..?!
Mä en tajua tota, et kolme fillaria automaattisesti tarkoittaa ihmisten nupissa et ne on jotkut himourheilijoiden vaunut. ;)
 
juu, no mä en oo mikään juoksija joten en siihen tarkotukseen tuplia tarviikaan.kiitos jo vastanneille, olisko vielä kokemuksia?
Mites RouvaPorsas minkä ikäset teillä oli kyytiläisinä? meillä kun ikäeroo tulee 2v niin mietin että puoltavatko kovasti.
 
vieras
meill äon nuo herqulesit ja yhtään moitittavaa en keksi...ikäeroa melkein kaksi vuotta, eivät silti puolla mun mielestä, paitsi kos on eturenkaat pyöriviä ja tie on kalteva mut siitäkin ongelmasta pääsee kun lukitsee renkaat menemään suoraan!
 
Kippuravarvas
Käyttekö te paljon kävelyllä? Mä oon vähän meinannut ettei hankita tuplia kun mä en ehkä joka päivä viitti :whistle: lähtee käveleen..poika saa leikkiä pihalla kun vauva nukkuu :saint:
 
me kävellään joka päivä, nyt vielä kun joudutaan muuttaan kerrostaloon jossa ei oo pihaa oikein nimekskään niin joutuu lähteen aina "muualle" ulkoileen.Mulla tosiaan ei oo ees ajokorttia niin kaikki kauppareissut, neuvolat ym. hoidetaan kävellen niin en usko että poika jaksaa niin pitkiä matkoja kävellä...
aattelin kyl itekin Kippuravarvas aluks että ostettas vaan seisomalauta mut just meinasin noita pitempiä reissuja et kuin poika sit jaksaa...lauantainakin vierähti 4h kaupungilla niin ei olis kyllä tullu mitään ellei ois poitsua saanu istuun :whistle:

muoks. piti vielä lisätä että en krittiikkinä ottanukkaan, mietittiin tosiaan itekin että ostetaanko vaiko ei mutta päädyttiin nyt tähän ratkasuun, vielä jos käytettynä löytäs nii ei menis nii paljon rahaakaan :D
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
me kävellään joka päivä, nyt vielä kun joudutaan muuttaan kerrostaloon jossa ei oo pihaa oikein nimekskään niin joutuu lähteen aina "muualle" ulkoileen.Mulla tosiaan ei oo ees ajokorttia niin kaikki kauppareissut, neuvolat ym. hoidetaan kävellen niin en usko että poika jaksaa niin pitkiä matkoja kävellä...
aattelin kyl itekin Kippuravarvas aluks että ostettas vaan seisomalauta mut just meinasin noita pitempiä reissuja et kuin poika sit jaksaa...lauantainakin vierähti 4h kaupungilla niin ei olis kyllä tullu mitään ellei ois poitsua saanu istuun :whistle:
Ai te muutatte..no on se kyllä jos noin paljon "joudutte" käveleen. Mä vaan saan laiskotella hyvällä syyllä.. :D Ja hyvin tuo poika tossa pihallakin viihtyy ja sit seisomalaudan kans pikku matkat :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja väärikö taas meni:
niin siis en kritisoi ketään vaan ihmettelen itteeni kun ei mielessä edes käynyt moinen.
meillä tuplat on kakkosauton korvike, niillä pääsen lasten kanssa kauppaan, kirjastoon yms. kun mies on töissä tai muuten poissa...ilman tuplia jämähtäisin kotiin. 2 vuotias kävelee kyllä reippaasti mut liikenteen vaaroista se ei palja tajua, täällä maalla kun ei ole pyöräteitä vaan mennään autotien reunaa...
 
Kippuravarvas, juu muutetaan kolmioon niin saadaan vähän lisää tilaa, ens viikolla mennää allekirjottaan vuokrasopimusta!en kyl toisaalta haluis yhtää muuttaa kun tää on nii kivalla paikalla ja tietty kun on oma piha...mut ei auta, ei mahu nii ei mahu :)
teillä onkin kyllä kiva kun on okt ja piha!*kade*
 

Yhteistyössä