Kippuravarvas!!

Kippuravarvas
Ei se tajuu :snotty: ihan yhtä ällipää kuin veljensä :kieh:
Mikähän niissä yksäreissä :eek:
Varmana menee käynnistykseen tääkin..

Mä tossa kysyinkin toisessa ketjussa et miten meni ristiäiset? :) kysyn sit tässäkin
 
jaa, emmää huomannu :D
hyvin meni, Eeti alko karjua noin puolivälissä, häthätää kastettiin ja lopulta rauhottu vaan tissillä.Oli siin se hyvä puoli ettei jouduttu laulaan toista virttä lainkaan :D Eemukin pääsi pyyhkiin vauvan päätä ja oli vähän polleena!
Nyt sun täytyy ottaa vaan uhkailu ja lahjonta käyttöön, jos se tehois jo noin pieneen :D
onks teillä ens viikko jo ihan buukattu, jos vaikka treffattas?
 
Kippuravarvas
Ei meillä oo ens viikolla mitään..ootellaan täällä vaan et herra suvaitsee syntyä :whistle: että kyl se passaa :D tai no keskiviikkona mennään kerhoon jos ollaan vielä yhtenä kappaleena.
Mitäs aattelit, mentäskö johkiin vai meille/teille :)
 
No kuis toi maanantai?jos vaikka se sit innostuis syntyyn kun näkis että täällä on muitakin vauvoja!
Ihan kumpi vaan käy, ei kai puistoon viitti jos sulla se issias (kirjotetaaks se noi?!:D) kiusaa, mut me voidaan sinnekin tulla, voi olla et on meillä liikkuminen helpompaa, tai mulla ainakin :D
 
Kippuravarvas
No maanantai käy..ulkoilu on ehkä kyllä hiukka hankalaa tällä hetkellä :whistle:
Mut jos te tuutte tähän sit..joo :D
Mihis aikaa tulisitte? meille ei sinäänsä väliä oo..herätään n.klo 8 ja päiväunille tuo menee varmaan yhden aikaan.
 
Laitat tietty sinne alapään eteen ja heiluttelet :LOL:
Me voitas tulla siinä 10 , itteni tuntien heittää pikkusen toi aika...mut siinä paikkeilla :D
mikäs se teijä talonumero oli?ihan vaa varmistukses etten koputtele minkää mummon ovee :D
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No tuota..mitenhän sä Rajis nyt aattelit :whistle: että mihin mun sitä suklaata pitää laittaa :eek: :LOL:
Mutta sulkaakeksejä mä tässä kyllä suun kautta nyt nautiskelen :p
Eikun, huutelet mahan läpi että "tuu jo ulos, mutsi antaa suklaata". Kuka tuollaista voi vastustaa. :LOL:
:D
 
selkkis, nähdään sit!Ilmota sit vaikka txt jos pikkuveli ymmärtääkin ennen sitä lähteä suklaan suuntaan :D
Jos nyt sais ton työsuojelun tehtävän valmiiks nii sais sen palutettua...jostain syystä se ei valmistu vaikka oon plussalla :eek:
 
Kippuravarvas
No ompa erikoista ette valmistu :D Mun pitäs se kans loppuun vääntää..palautus menee ens viikkoon ja sit olis vielä se mikrobiologia :kieh:
Mä laitan viestiä jos tässä jotain tapahtuu :)
 

Yhteistyössä