Hakutulokset

  1. L

    Helou :)

    Muistaako kukaan minua? Muutamat vuodet sitten täällä paljon pörräsin ja viestejäkin tuli muutamien kanssa vaihdettua. :)
  2. L

    Tarviiko kylpylään omat pyyhkeet?

    Ollaan menossa la eedeniin päiväksi niin tarviiko omat pyyhkeet ottaa?jos on yötä niin ilmeiseti saa hotellista...mutta yötä emme siis ole.
  3. L

    tarviiko kesäkuussa syntyvä

    millaisia ulkoilu vaatteita...jos on kovin kylmää niin kumpi parempi joku fleece asu vai tuulipuku?
  4. L

    elareista

    olen eronnut lasteni isästä noin 6v. sitten...ja asunut jo 4 vuotta nykyisen mieheni kanssa.. lasten isä maksaa minimi elarit ja käytännössä siis nykyinen mieheni joutuu kustantamaan paljonkin lasteni menoista....en saa yksinhuoltaja tukia tietenkään koska asun avoliitossa...hoitomaksut täydet...
  5. L

    kengän nauhojen solmiminen

    milloin lapsenne saaneet nauhat solmuun ? =)
  6. L

    Jotka käyneet katsomassa Risto Räppääjän..

    Niin kauanko se kestää?
  7. L

    sokerirasitus

    huomenna olis sokerirasitus ja 12 tuntia pitää olla ravinnotta...mutta mua janottaa todella paljon...voikohan juoda tilkan vettä?
  8. L

    mä taidan lopettaa palstailun

    täällä liikkuu niin sekopäätä porukkaa että huhhuijaa... ihan paha mieli tulee kun lukee täällä näitä juttuja ja tajuaa että nykypäivänä on hieman liikaa mielenterveyspotilaita vapaalla ja heillä on lapsia :'( ja vaikka jotkut jutut olisivatkin provoja niin laittaa miettimään että...
  9. L

    miksi niitä hoitoja ei voi

    tavata ilman että lapset näkee jokaisen? mun yks kaveri vie joka viikonloppu uuden äijän kotiinsa ja joskus arkenakin...ja lapset pyörii jaloissa :headwall: joo eihän ne sänky touhuja nää mutta suukottelua yms :headwall: :x
  10. L

    Ihan tuli paha mieli..

    masentavaa ja surullista ajatella että millaisissa perheissä lapsia onkaan :( tuli niin paha olo kun luin tuota yhtä ketjua.... mikä ihme ihmisiä vaivaa :/
  11. L

    minkä ikäiselle kännykkä?

    minkäs ikäiselle lapselle olette hommanneet kännykän?
  12. L

    tili tuli ja meni

    :( kyllä kannattaa tehdä töitä kun käteen jää alle 1300e palkasta :headwall: tosat pois vuokra ja hoitomaksut niin saman verran ku saisin työttömänä :o
  13. L

    mistäköhän johtuu kun lapset kuulemma

    nälkäisiä aina maanantaisin kun menevät hoitoon tai kouluun??itsekin olen huomannut saman omassa työssäni :/ maanantaisin menee ruokaa ihan älyttömästi lasten massuun.
  14. L

    kyllä se rakkaus on vaan ihanaa

    ihanaa kun on kunnon mies ketä rakastaa ja saada siihen todellista vastakaikua :heart: en olis uskonu että saan elämääni noin ihanan kultaisen ihmisen kun on tuo minun mieheni :heart: pakko välillä hehkuttaa =)
  15. L

    paljos olette saaneet kirpparilta rahaa?

    jos ollu pöytä kaksi viikkoa??mä sain 185e eikä ollu mitää hirveen kallista tavaraa myynnissä
  16. L

    mun mies meni sitten

    ja otti nilkkaan tatuoinnin missä lukee mun nimi :o olin aika järkyttynyt :snotty:
  17. L

    mistä kaupoista saa rainbow

    tuotteita? saahan niitä k-kaupoistakin,saahan?
  18. L

    mites ovistesti toimii??

    siis miten sillä testataan ja milloin?
  19. L

    mitä tänään ruokana muilla?

    mietin tässä että mitä ruokaa sitä laittais....mitäs teillä muilla syödään?
  20. L

    Haluan vastauksia

    miksi lasta pitää nippaista tai tukistaa jos ei kuitenkaan ole tarkoitus satuttaa???mikä idea siinä on???monet ketkä tukistavat lasta sanovat että en tee niin lujaa että lasta sattuisi!!!!!siis mitä???miksi sitten??? ja toinen kysymys miksi lapsen pitäisi nukkua vieressä jos se nukkuu...

Yhteistyössä