kengän nauhojen solmiminen

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
mun vanhin tyttö kk päästä 8v eikä saa oikein vieläkään kunnolla. hemmetti nää uudet poput ku on vetskareita ja tarranauhoja jokaisessa. :kieh:
sehän se on :/ kun on tarroja.
ostn tarkoituksella pojalle eskari aikana nauhakengät ja opeteltiin sen vuoden aikana.mutta eipä ole monia nauha kenkiä ollut...toisaalta luistimissa on nauhat niin helpottaa kummasti kun poju itse osaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
mun vanhin tyttö kk päästä 8v eikä saa oikein vieläkään kunnolla. hemmetti nää uudet poput ku on vetskareita ja tarranauhoja jokaisessa. :kieh:
sehän se on :/ kun on tarroja.
ostn tarkoituksella pojalle eskari aikana nauhakengät ja opeteltiin sen vuoden aikana.mutta eipä ole monia nauha kenkiä ollut...toisaalta luistimissa on nauhat niin helpottaa kummasti kun poju itse osaa.
Meillä sama homma. Viime keväänä ostettiin nauhalenkkarit, et oppii sitomaan ne kunnolla kesän aikana. Oppi, ja sai itse sidottua, mut syksyllä eskarista sanottiin, et voisko tälle lapselle hommaa kengät, joissa olis JOKU MUU kiinnitysmenetelmä kun nauhat, kun kestää niin pitkään, kun laittaa itse nauhat kiinni :eek: |O :headwall: :kieh:
 

Yhteistyössä