Hakutulokset

  1. F

    Oonko mä tässä nyt liian nipo?

    Meidän suvulla on mökki, jonka kunnossapito veneineen on täysin mun ja mun miehen harteilla. Kaikki muut asuu niin kaukana. Meillä ei kuitenkaan vapaata ole niin paljoa, että ehtisimme itse mökkiä juurikaan käyttää, muu suku viettää siellä sitten 3 viikkoa kesässä. Nyt serkku miehineen on...
  2. F

    Millainen jätekatos teillä on? Lähinnä omakotitaloasujat..

    Tossa se seisoo, ruma roska-astia pihan reunassa. Mut ei kauaa, mä hankin sille oman yksiön. Pitäisi vaan päättää minkälaisen ostais. Millaisia teillä on ja mistä hankitte? Ootteko tuunanneet millään kivoilla ideoilla, esim. kukilla tai köynnöksillä niitä?
  3. F

    Pääsettekö luomaan uuden kirjoituksen vuodatus.netiin?

    Äh, yritin päivittää blogia mut kojelauta ei toimi, resurssia ei ilmeisesti ole enää olemassa. Pääsettekö te, onko probleema vaan mun päässä?
  4. F

    Mites mä möisin tällaisen satsin legoja?

    Meillä on ISO pahvilaatikko pikkulegoja, varmaan 30 erilaista koottavaa mallia. Merirosvolaivaa, tekniikkalegoja jne. Ohjeet on kanssa. Noh, ne on kaikki irtopaloina siellä laatikossa, osat on tallessa mut kootessa menis varmaan viikko..Tarkoitus oli lapselle antaa aina yksi osio synttäreinä...
  5. F

    Hei puutarhaihmiset, mielipiteitä!

    Nyt olis aika alkaa istuttamaan puutarhaan kukkia ja muita. Kasvimaat, marjapensaat ja puut on jo, voi keskittyä tähän "turhaan" pihan koristeluun :) Ajattelin laittaa saniaisia, viiruhelpeä, sormustinkukkia jne. tontin laidoille, tehdä sellaisen vanhan ajan puutarhan, runsaan ja rehevän...
  6. F

    Mitä tapahtuis jos yhteiskunnan tuet ja tuki poistettais?

    Rupesin tässä miettimään, että nykymaailmassa löytyy ongelmaa ja diagnoosia vähän joka lähtöön ja joka toiselta..Kovasti tuntuvat rajoittavan elämää ja elämistä, työntekoa ja parisuhteita. Entisaikaan kun ei mt-puolen sairauksia vielä tunnettu, ihminen oli vaan outo tai hullu ja that's it...
  7. F

    Koska teillä on ekat ihastumiset ollut?

    Ilmeisesti tarhassa on joku suukotteluvillitys, 4 vuotiaiden kesken. On tyttöystävää, varatyttöystäväää, pusuhippaa jne. Ei taida nää suhteet kyllä ihan vankimmalla pohjalla olla, kun naapurin tytötkin kelpaa vapaapäivinä ;) Koska teillä ekat ihastumiset on tapahtunut? Mä muistan omasta...
  8. F

    On kyllä leppoisa naapurusto..(lasten ulkoilusta yksin)

    Muutettiin tänne maalle, uudelle omakotialueelle päättyvän tien päähän. Tässä parin viikon aikana oon ihmetellyt, kuin 4-5 vuotiaat painelee pitkiä matkoja ihan yksin pikku jengeissään, ilman että kukaan vahtii. Tosin tätä menoa kun vähän aikaa seurasin, uskalsin päästää omankin samaan...
  9. F

    Vanha ja kaluttu aihe..silti..HUUTAVAT LAPSET TÄRKEISSÄ TILAISUUKSISSA..räyh

    Tänään olin arvokkaassa tilaisuudessa jossa vieraina oli mm. Päivi Räsänen. Koko sen 2 tuntia mitä juhla kesti, joku rouva antoi lapsensa huutaa, huudella, vaatia, nauraa ja leikkiä todella kovaan ääneen. Puolet puheista, joka meille juhlakaluille kohdistettiin, meni täysin ohi kun ei kuullut...
  10. F

    Onko teillä vasenkätinen lapsi?

    Meillä on, eikä sitä kyllä arjessa huomaa minkäänlaisina vaikeuksina. Tuli vaan mieleen Iltalehden lööpistä, jossa kerrottiin kuinka surkiaa vasenkätisen elämä loppupeleissä on. Onko teillä ollut jotain ongelmaa vasenkätisyydestä johtuen? Koulunkäynnissä tms?
  11. F

    Voi vitsi, saisinkohan mä tällaisen?

    Marsunkokoiset mikropossut ovat S :heart: He näyttävät aika ihanilta. Meillä olis kyllä tilaa tuollaiselle kamulle :)
  12. F

    Mitäs jos roska-auto ei käykään?

    Onko kellekään käynyt noin? Eilen piti käydä, roskis ihan täynnä. Eilen soitin ja kysyin, sanoivat että iltavuoro hoitaa vaan eipä näkynyt. Kerran viikossa torstaisin käydään tällä alueella tyhjentämässä. Pitää soittaa heti uudestaan kun jätehuolto aukeaa..Miten teillä asia hoitui...
  13. F

    Kyläilyn erot maalla ja "lähiössä"

    Juuri ollaan muutettu omaan taloon ja illalla ihmeteltiin miehen kanssa, kuinka meillä on 2 päivän aikana käynyt enemmän vieraita kuin viime vuoden aikana yhteensä. Naapurit ja muut vaan tulevat pihaan ja alkavat jutustelemaan, lapsia pyörii tontilla oman kanssa 2-5 kpl koko ajan. Hyvin...
  14. F

    Vauvan pää ei kasva?

    Onko kenellekään tuttu tilanne? Vauvan pää ei ole kasvanut puoleen vuoteen ja nyt lääkärit epäilevät että aukile on luutunut liian aikaisin. Jos näin on, pään luut sahataan auki. Vaarallinen leikkaus :( Onko kellään kokemuksia asiasta? Kuinka asia ratkesi?
  15. F

    Suomi on maailman 2. onnellisin maa

    Näin kertoo tuore tutkimus :) Enkä kyllä yhtään ihmettele, monien muiden maiden menoa läheltä seuranneena meillä on asiat oikein hyvin. Pitää paikkansa sanonta "matkailu avartaa", mä todellakin osaan arvostaa Suomen poliittista järjestelmää, terveyden- ja sosiaalihuoltoa...
  16. F

    Ihanat synttärit ;)

    Tulin kotiin töistä, kotona odotti kuohuviini ja kukkakimppuja 3 kpl, lahjoja ja ruokapöytä täynnä mun lempiherkkuja. Mies ja lapsi oli tehnyt omin käsin kortit, ihan tippa tuli linssiin kun mies oli kirjoittanut paperin täyteen kaikkea yltiöromanttista :heart: Voi vitsi, mä oon onnellinen...
  17. F

    Ei kai nyt kipsatulla jalalla voi ajaa autoa?

    Äiti on vähän erikoinen..jalka paketissa ja leikattu, ajatteli että jatkaa töiden tekoa 2 viikon saikun jälkeen. Siis kainalosauvat käytössä ja meinas ajaa joka päivä 30 kilsaa työmatkaa suuntaansa. Ei kai toi nyt fyysisesti voi onnistua? Kertokaa jos on jalka ollut paketissa ja tiedätte. Mua...
  18. F

    Kävin tänään gynellä

    Ja homma toimi kuin rasvattu, siis mä olen oikeasti ihan fiiliksissä siitä lääkäristä. Se osasi asiansa, oli mukava eikä pysty keksimään mitään negatiivista sanottavaa. Ällöttävää puuhaa, mutta silti jäi kiva tunne käynnistä :) Ja mä tässä mietin, että voisiko lähettää jotain palautetta...
  19. F

    Kännykän ennakoiva tekstinsyöttö :D

    Nyt mä repesin..mulla on uusi kännykkä ja rupesin kirjoittaan sillä tekstaria ja sanaa "herra". Ennakoiva tekstinsyöttö tarjosi pokkana "herrpesperse"-vaihtoehtoa :laugh: Siis tuleeko tää muillakin vai onko mun kännykässä jonkun potkut saaneen Nokian asentajan viimeiset terveiset...
  20. F

    Herranen aika, mä oon ryppyinen!

    Jeps, mä oon ihan rutussa..tai no, pientä liioittelua. Otsaan on alkanut tulla ryppyjä, nyt tarttee tehdä jotain. Millaista voidetta sä käytät ja mistä sitä saa? Suosittele jotain hyvää ja kevyttä kräämiä. Mä en ole koskaan oikein mitään käyttänyt, nyt on sit aika aloittaa. Vai onkohan...

Yhteistyössä