Hakutulokset

  1. N

    5-vuotiaan tytön pituus

    täällä 5v tyttö oli 120cm neuvolassa ja 6v neuvolassa 130cm...
  2. N

    Lapsen hankkiminen yksin/ilman parisuhdetta. Keskustelua, mielipiteitä kokemuksia. :)

    Hyväksyn ja näin olen itsekin toiminut. 28 vuotiaana sain tytön yksin ja olen siitä asti ollut hänen kanssaan kahdestaan.Homma hoidettiin perinteisesti peiton alla,mies tiesi koko kuvion,oli tuttu ja turvallinen kumppani,tunnusti isyyden,on tavannut tytön,mutta ei halua olla meidän elämässä...
  3. N

    Missä Ähtärissä (tai lähellä) voisi yöpyä...

    Me oltiin Ähtärin leirintäalueen mökissä,oli ihan ok eikä hinnalla pilattu!60 e/vrk 4 hengen leirintämökki
  4. N

    Lastenne 5v mittoja?

    tyttö oli 5vuotiaana 121cm ja 25kg, nyt kohta 6v ja pituus yli 130cm ja painoa 29 kg :)
  5. N

    Kaverille yökylään

    Eikö kellään kokemuksia...aika tylsää: /
  6. N

    Kaverille yökylään

    Minkä ikäisenä päästit lapsesi ekan kerran kaverille yökylään? Täällä läks just kuukauden vajaa 6v ekan kerran kaverille...tyttö ihan innoissaan,kaveri myös ja kaverin äiti ja sisko,minä vähän epävarmana :ashamed: kertokaahan kokemuksia
  7. N

    uusi palstailija moikkaa

    Ehkäpä minäkin sitten uutena täällä heiluttelen :wave: viitisen vuotta palstaa seurannut taka-alalla...
  8. N

    Onko sinulla pelkoja? Mitä? Mikä niiden taustalla?

    onko kellään koskaan pelkoa esim. luonnonvoimia kohtaan? voiko sataa niin paljon,että kaikki hukkuu...voiko aurinko paistaa niin kuumasti,että kaikki syttyy tuleen...Itselläni aika ajoin tällaiset ajatukset nostaa päätään,kuitenkin pystyn asian kanssa elämään eikä aiheuta paniikkia :) Pelkään...
  9. N

    Heinäkuussa hoikistuvat

    tää tulis kans :) siis jos vaan joukkoon passaa... Lähtöpaino vuoden 2012 alusta 115,4 kg,pituutta 172 cm ja ikää kohta 35v.1 lapsi(-06) tänään painoa tasan 100 kg : / tavoite vuoden loppuun mennessä alle 90 kg
  10. N

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    täällä ollaan...ei vaan oikein ny lähe käyntiin tää juttu :whistle: motivaation puutos tai jotain...mutta mä koitan tsempata :saint:
  11. N

    Minkälainen on lapsesi uusin toppahaalari tai kaksiosainen? lapsen ikä?

    5v tyttö musta kappahl haalari ja remun sin,vaal,pun haalari!
  12. N

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    minäkin rekisteröidyin :)

Yhteistyössä