Minkälainen on lapsesi uusin toppahaalari tai kaksiosainen? lapsen ikä?

  • Viestiketjun aloittaja SUURI KYSELY
  • Ensimmäinen viesti
outoja merkkejä mulle
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja outoja merkkejä mulle:
Alkuperäinen kirjoittaja outoja merkkejä mulle:
Alkuperäinen kirjoittaja jiihaa:
Meillä tytöllä reiman DELLEN-puku ja pojalla ZENNE-takki...
missä tuon merkkisiä myydään? onko kalliita?
?
Juu kukaanhan ei ole reimasta kuullutkaan. http://www.reima.fi/fi/mallisto/dellen/
voi hitto ei voi olla totta. en hoksannu ollenkaan tuota reiman sanaa, vaan kiinnitin huomion vain noihin isolla kirjotteuihin. HÄVETTÄÄ.
 
Ensi talveksi ostin tytölle ( sillon 5v ) kaksiosaisen Reiman puvun alennuksesta. Tähän asti ollu haalari ( Lassie tai Moomin ).
Kuopuksella nyt äp:n toppapuku ja esikoisen vanha Lassien puku ja ensi talveksi ( sillon 1½ v ) ostin alennuksesta Remun haalarin.
 
axda15
7vuotiaalla travallen turkoosi/harmaa haalari,3 vuotiaalla ice peakin sini/valk haalari,2 vuotiaalla lassietec oranssi/ tummansininen(nämä kaikki poikia) Ja nuorimmalla 4kk vaal pun tutta haalari(kirppikseltä) Sekä tietysti äippäpakkauksen haalari.Sit kaikilla pojilla on ns.rönttä haalarit,joita käytetään kotona pihalla ja isin kanssa "hommissa" ne on kaikki kirppikseltä...
 
03 ja 04 syntyneiilä ovat haalarina reimatecitn harmaa/siniset, 2 osaisina didriksonin keltainen takki ja harmaat housut, 1v8kk ja 3v ikäisill' remun sini harmaat haalarit ja tuolla 3v lisäksi didriksonin 2 osainen takki vihree housut harmaat
 
"vieras"
Tummansininen Reimatec, Beige/muta Rasavil Cordura missä tiikerin pää painatus sekä harmaat ticketin toppahousut ja valko,sini,harmaa raidallinen minymon toppatakki. Myös seuraavasta koosta Reimatec+ toppa missä musta alaosa ja yläosa on tummansininen/liila/valkoinen kirjailu. Nämä siis 2,5v pojalle
 
jääjää
5v ?? hyvä kun tuli puheeks :eek:
2v isoveikan vanha Reimatec+ sini-turkoosi-valkonen + naapurin pojan vanha Tähti Jonathan ruskea-vihreä remupuvuksi
1v isoveikan vanha Tähti Jonathan ruskea-oranssi babymalli + mun punainen vanha retro haalari päiväuni käyttöön :)
 
"tiimarinvihko"
5-vuotiaalla tytöllä on talveksi greenhill-merkkinen violetin sävyinen haalari ja Molo kidsin pinkki cathy-takki ja sen kanssa tummanharmaat reimatec+-toppahousut. Lisäksi Jonathanin vaaleanpunaiset toppahousut.

2-vuotiaalle tytölle mahtuu vielä viime talvinen ticket to heavenin violetti haalari. Kun se käy pieneksi niin säästössä on esikoisen vanha harmaa-vaaleanpunainen reimatec-haalari. Ja lisäksi kakkoshaalariksi kaverin lapsen vanha lassien punainen haalari.
 

Yhteistyössä