Hakutulokset

  1. V

    posiviivista

    Täältäkin löytyy yksi elämäänsä (nykyisin) tosi tyytyväinen ja onnellinen yh. =) Mutta harvemmin sitä tulee onneaan sen kummemmin hehkuteltua. Olisi kyllä kiva lukea tällä palstalla juttuja muistakin aiheista, kuin pelkästään ongelmista ja hankaluuksista. Mutta toki niillekin on oma sijansa...
  2. V

    maksaako ex minimin vai enemmän elatusmaksuja?

    Minimimaksut molemmista lapsista, ja olen siihen ihan tyytyväinen.
  3. V

    Lemmikki lapselle??

    Meille tuli juuri tällä viikolla 2 kissaa. :) Lapset ovat 2,5v. ja kohta 5v. Kisut eivät oikeastaan ole lasten, vaan lähinnä minun... ;) Mutta tottakai koko perheen lemmikkejä. Vielä vähän arastelevat muksujen äänekkäitä leikkejä, mutta ovat muuten kotiutuneet tosi hyvin, ja ovat ihania!!
  4. V

    velvollisuudet tapaamisoikeuksissa

    Voisit tosiaan yrittää muuttaa tapaamisia tosiaan niin, että tapaisivat vähemmän aikaa kerrallaan. Valvottuja tapaamisia ei ole varmaan kovin helppoa saada, ellei ole painavia perusteluja, ja jos isä vastustaa niitä. Mutta kyllä lastenvalvoja osaa neuvoa, mitä kannattaisi tehdä! =)
  5. V

    velvollisuudet tapaamisoikeuksissa

    Kyllä sinun kannattaa asialle jotain tehdä. Ota yhteys lastenvalvojaan ja kerro hänelle, miten asiat on. Kyllä tapaamisoikeus koskee nimenomaan lapsen ja vanhemman tapaamisia, ja tuossa kertomassasi se ei ainakaan toteudu niinkuin pitäisi. Miksi isä haluaa lapsen hakea, jos ei kuitenkaan jaksa...
  6. V

    Joko mietitte , mitä teette esim, juhannuksena?

    Juhannus lasten kanssa, mutta varmaan me saunotaan, grillaillaan yms. eli tavallaan ihan "tavallinen" kesäviikonloppu se on, mutta voihan sitä esim. ostaa jotain tavallista parempaa syötävää yms juhlavampaa... En minä oikein enää osaa kaivata festareita tai muuta vastaavaa, vaikka olisihan se...
  7. V

    Tiistai tiimi

    Olen taas palannut kaidalle tielle. :) Pari päivää on mennyt ilman mitään ylimääräistä herkuttelua. Kahvia juon aika paljon päivän mittaan, se nyt ei liene kovin terveellistä, mutta täyttää mukavasti vatsaa... Ja muutenkin juon vettä/light-mehuja runsaasti. Tuntuu, että kun antaa pahalle...
  8. V

    Tiistai tiimi

    Eilen oli paino 78,1 ja edellisviikolla 78,5 eli pudotusta tuli 0,4kg. Kai tuohon pitää olla tyytyväinen! :) Onneksi jätskit on jo pakastimesta hävinneet, niin eivät kiusaa mua siellä!! Jollain pitäis itseään tsempata liikkumaan/kuntoilemaan. Se puoli on jääny vähän retuperälle...
  9. V

    alaosasto:mikä nimi 'kaunein' opettaa lapselle?

    Mä olen opettanut, että pimppi se on. :) Eipä tuosta tytön alapäästä kovin "kauniita" sanoja löydy, ja pimppi tuntuu olevan aika yleisesti käytössä, joten miksi keksiä jotain kiertoilmauksia...
  10. V

    nyt tarvis ystävän apua..

    Kuntopyörä tms. on kans ihan kiva apu, jos ei tykkää ulkoilla talvella. Sitä voi polkea ihan huomaamattaan telkkua katsellessa. :)
  11. V

    Tiistai tiimi

    Voih... meillä oli tänään jäätelöautopäivä, ja tottakai tuli herkuteltua!! :ashamed: Toivottavasti ei vaikuta liikaa punnitukseen, tuli aika monta jätskiä syötyä... En näköjään joissain tilanteissa voi itselleni mitään. :/
  12. V

    Tiistai tiimi

    Kyllä minäkin syön illalla, itseasiassa määrällisesti aika paljonkin, mutta vaan sellasta kevyttä: porkkanaa, ananasta + raejuustoa, omenanlohkoja, mehukeittoja ym. Voihan se olla hyvä konsti pidättäytyä syömästä iltaisin, jos muuten tulis naposteltua kaikkea hyvää esim. telkkarin ääressä. Mä...
  13. V

    Muita isoja 2-vuotiaita?

    Meillä on tyttö 94,5cm ja 16,5kg, just käytiin 2-vuotisneuvolassa. Taitaa olla aika isokokoinen, mutta isälläänkin on kyllä pituutta lähes 190cm eli kai se sieltä periytyy.
  14. V

    Tiistai tiimi

    Vaaát kyllä oikeesti joskus valehtelee hieman... :whistle: Älä nyt lannistu, mittanauhaan voit ainakin luottaa, ja jos senttejä häviää, niin suunta on kyllä oikea! Mulla on mennyt onneks nyt aika hyvin ilman mielitekoja, toivottavasti sama fiilis jatkuis. :)
  15. V

    uimahalli -apua!-

    Ei mä ole koskaan miettinyt mitään ohjelmaa uimareissuille, tosi hyvin lapset viihtyy ihan vain läträten... =) Ja pienempi on 2v. ja muutaman kerran käyty hänenkin kanssaan. Mukavinta, jos uimapaikasta löytyy sopivan matala lastenallas. Mukaan voi tietty ottaa vaikka pienen kastelukannun...
  16. V

    Millaisia 4 v. pojat?

    Meilläkin poika on varsinainen pyörremyrsky... Uskomaton määrä ääntä ja energiaa sitä mahtuukin pieneen ihmiseen! Tavarat ei meinaa kestää rajuissa leikeissä, ja tuon tuostakin on housunpolvet rikki tai kuhmuja päässä. Tuntuu, että on koko ajan oltava komentamassa jostain. Ja jos talossa...
  17. V

    Synttärilahjavinkkejä kaipaan

    Mielestäni lasten kirjat ja puuhavihkot on aina hyvä valinta, jos ei tarkemmin tiedä päivänsankarin mieltymyksiä. :)
  18. V

    Tiistai tiimi

    Mahtuukos yks painonpudottaja vielä joukkoon..? :) Oon tässä muutaman päivän yrittänyt pitää ruokapäiväkirjaa, eli kaikki syömiset paperille. Paino oli aamulla 78,5kg eli mulla olis pudotettavaa noin 15 kiloa... Kun pituutta löytyy 169cm. Liikunta ei oikein nappaa, mutta oon yrittänyt tsempata...

Yhteistyössä