Joko mietitte , mitä teette esim, juhannuksena?

  • Viestiketjun aloittaja yh-äityli
  • Ensimmäinen viesti
yh-äityli
Onko lapset silloin sinulla vai ex:llä? Tuntuu, että kaikilla perheensä tai muut kuviot... tylsää viettää juhannusta tai muuta juhlaa "vain" lasten kanssa... jotain kivaa olisi kiva keksiä isommalla porukalla.. ilmoittaudutaanko omaan pinoon, me kaikki yh:t, joilla lapset juhannuksena, mutta ei mitään ohjelmaa tai paikkaa, minne mennä?
 
No minä en saa pienempääni koskaan minnekkään, isä ei kuvioissa ja poika vasta 10kk. Että ainakin yhden-jollei kahden muksun menee juhannus ja kaikki muutkin juhlat. Ehkä mummolaan- tai sit ei. saa nähdä. :saint:
 
Tympiintynyt
Olisiko tuota juhannuksen viettämistä kannattanut miettiä ennen lapsen tekoa? Onpa itsekästä ajattelua. "Vain lapsen kanssa". Eihän se juhannus, vappu, uusivuosi, ole sen kummallisempi päivä kuin muutkaan, jos ei siitä itse semmosta tee. Pääasiassahan nuo päivät ovat vaan massajuomista, ei mitään muuta.
 
Juhannus lasten kanssa, mutta varmaan me saunotaan, grillaillaan yms. eli tavallaan ihan "tavallinen" kesäviikonloppu se on, mutta voihan sitä esim. ostaa jotain tavallista parempaa syötävää yms juhlavampaa... En minä oikein enää osaa kaivata festareita tai muuta vastaavaa, vaikka olisihan se kiva juhlia jussia yhdessä oman rakkaan kumppanin kanssa.
Saattaa olla, että sitten lasten nukahdettua tulee pari siideriä nautiskeltua, ja kuunneltua kesäyön hiljaisuutta. :)
 
juhlat ylipäätään
muistakaa nyt kaikki juhlia kaikkea ennen lastentekoa ettei tule sitten jälkikäteen mieleen mitään juhlapyhiä millään lailla arjesta erottaa. niinpä...
 
Musta nimenomaan on ihana viettää juhlia lasten kanssa. En kaipaa enää rymybileitä tai festareita. Tosin mä ehdinkin niissä nuoruuteni juosta. Nyt nautin toisenlaisesta elämästä. Olen joko lasten kanssa tai sitten mennään kaikki kylään ystäville tai sukulaisiin. Yksin ollessa mua ahdisti juhlapyhät, mutta nyt on kiva laittaa juhlia lasten takia.
 
Tympiintynyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 15:25 juhlat ylipäätään kirjoitti:
muistakaa nyt kaikki juhlia kaikkea ennen lastentekoa ettei tule sitten jälkikäteen mieleen mitään juhlapyhiä millään lailla arjesta erottaa. niinpä...
Eihän siinä niin lukenut, että ne pitää etukäteen juhlia. Kummastelin vain itsekyyttä. Miksei juhannusta voisi viettää VAIN lasten kanssa?? Taidat osata lukea vain sen mitä olet sisäistänyt omaan päähäsi?
Jos viettämisestä, todella tekee ongelman, niin olisi asiaa kannattanut miettiä ennen kuin lapsia maailmaan pykää.
Miksei sitä voisi viettää lasten kanssa? Miksi se on VAIN lasten kanssa?
 
hah haa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 17:47 Tympiintynyt kirjoitti:
Olisiko tuota juhannuksen viettämistä kannattanut miettiä ennen lapsen tekoa? Onpa itsekästä ajattelua. "Vain lapsen kanssa". Eihän se juhannus, vappu, uusivuosi, ole sen kummallisempi päivä kuin muutkaan, jos ei siitä itse semmosta tee. Pääasiassahan nuo päivät ovat vaan massajuomista, ei mitään muuta.
Kylläpä naurattaa lukea sisäistyksistä yms.
No ehkäpä se joka sanoi vain lasten kanssa tarkoitti etä olisi kiva viettää juhannusta myös aikuisten kanssa.
Ja oletpa sinäkin hienosti "sisäistänyt" juhlimisen pelkäksi viinan juonniksi.

Meillä kyllä juhlitaan ihan ilman viinaa vain,jopa, peräti lasten kanssa
 
yh-äityli
tarkoitin todella, etten mitenkään kärsi viettää juhlapyhiä, kuten juhannusta "vain" lasteni kanssa, mutta kaipaisin myös AIKUISTA seuraa, tämä on nyt käännetty ihan päälaelleen... hyvä, että ainakin yksi ymmärsi jutun pointin, kiitos siitä :hug:
 

Yhteistyössä